Vakantiepark Belterwiede ****

• Activiteiten9

Mooi gelegen en Giethoorn dichtbij
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 29-8-2017
Hartelijk bedankt voor deze goede waardering Hans!

Het was een aangename belevenis.

Dirk Libotton, 25-7-2017
  • Onderkomen10

Alles was perfect onderhouden en zeer proper en de omgeving was een grote aanrader. Het personeel was ook zeer vriendelijke en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 28-7-2017
Wat ontzettend leuk dat jullie de vakantie op Waterpark Belterwiede met een 10 beoordelen! Beter compliment kunnen wij niet krijgen. We hopen dat jullie lekker lang na kunnen genieten van de vakantie en graag tot een volgende keer!

Monique, 24-7-2017
  • Onderkomen9

Belterwiede is vooral rustig en mooi en heerlijk varen in de weerribben
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 28-7-2017
Bedankt Monique dat je tijd hebt gemaakt om een review over jullie verblijf op Waterpark Belterwiede te schrijven! Fijn te lezen dat jullie hebben genoten van de rust, omgeving en park! Graag tot een volgende keer!

super mooi

beppie neefs, 22-5-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Wij vonden het super daar voor herhaling vatbaar. Alleen is het jammer dat er niet zoveel te beleven was op het park.
Gereisd met partner in mei 2015
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 23-5-2017

Hartelijk bedankt Beppie voor het achterlaten van deze review en voor jullie verblijf op Waterpark Belterwiede! We hebben inderdaad geen tot weinig faciliteiten op ons park, echt een park voor natuurliefhebbers en om de omgeving te gaan ontdekken per fiets, voet of boot!

Graag tot een volgende keer!

aangenaam verblijf met broers en zussen

fons balm, 14-5-2017
  • Onderkomen8

Ideaal onderkomen om met elkaar van de weerribben en omgeving te genieten. Prima huisje met een ideale visplek..Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Perfect!
Gereisd met vrienden in mei 2017
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 15-5-2017
Hartelijk bedankt Fons voor jullie verblijf bij ons en voor de moeite om deze review te schrijven! We hopen dat jullie als broers en zussen nog lang kunnen nagenieten van deze midweek weg!

Een mooie woning in een fantastisch natuurpark

Luc, 7-1-2017
  • Onderkomen10

Een prachtig, rustig natuurpark met gezellige huisjes met aanlegsteiger. Genieten gegarandeerd. Zeer mooie omgeving om te wandelen, fietsen of te varen.
Gereisd met partner in januari 2017
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 9-1-2017

Beste Luc,

Hartelijk dank voor deze zeer positieve review! Fijn dat u heeft genoten van het vakantiepark en de omgeving. Graag tot een volgende keer!

Prachtige locatie

Jolanda, 31-10-2016
  • Onderkomen9

Een mooi en rustgevend park. We hebben genoten van de rust en het mooie weer. Je kan prima vissen en varen vanuit je tuin.

Vindt wel dat de schoonmaakkosten aan de hoge kant zijn € 99 omdat ons huisje niet helemaal was nagekeken (sokken onder bed, onderhemd nog hangend in kledingkast, fornuis vet en vies, peuken op balkon) Heb deze dingen dan ook niet opgeruimd ga niet andermans rotzooi opruimen en hier ook nog voor betalen. De eindcontrole kan beter. Verder een heel knus huisje (nr 12) en wij hopen dan ook nog eens dit park te bezoeken. Mooie omheinde tuin ideaal voor de hond. Receptie 's middags gesloten. Middag gaan varen in Giethoorn (5 km) hunebedden in Havelte bekeken, vooral vanwege het mooie weer heel veel buiten geweest. Midweek is tekort !!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 4-11-2016

Jolanda, hartelijk dank voor jullie verblijf op Waterpark Belterwiede en voor het schrijven van deze review!

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het park, de omgeving en de woning.

Vervelend om te lezen dat er aantal punten in de woning niet schoon/correct waren achter gelaten. Hebben jullie dit ook gelijk aangegeven? Deze minpunten hadden namelijk opgelost kunnen worden door ons schoonmaakteam.

Op maandag en vrijdag is de receptie de gehele dag geopend, de andere dagen is onze receptie inderdaad tot 14.00 uur geopend. Maar telefonisch zijn wij altijd bereikbaar.

Nog een toelichting op de € 99,- euro, dit is niet alleen voor de eindschoonmaak. Maar bevat ook: beddenopmaak, bedlinnen en handdoeken. Wellicht is het zo wat duidelijker voor u.

Wij hopen dat jullie kunnen terug kijken op een goed verblijf en hopen jullie gauw weer eens te mogen verwelkomen op Waterpark Belterwiede!

Geweldige vakantie!

Anita8887, 3-10-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben huisje nr. 31 voor twee weken gehuurd en het was fantastisch!! Heerlijk huisje, complete inboedel, ruime tuin en fijn dat het met een hek omheind is ivm kleine kinderen. Het is aan te raden de boot erbij te huren, dat maakt de vakantie pas echt compleet. Lekker door Giethoorn varen, genieten van de mooie natuur, zwemmen in het meer, lunchen op de boot, aanmeren bij Strandpaviljoen aan't Wiede en lekker borrelen (aanrader!). Met de boot varen door de natuur kom je pas echt lekker tot rust. We hebben veel gebruik gemaakt van de broodjesservice, ideaal.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016
Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 5-10-2016

Hartelijk dank Anita, dat jullie ook hier op Zoover een beoordeling achter hebben gelaten!

Fijn dat jullie zo hebben genoten van het huisje, park en omgeving! Wij hopen dat jullie nog kunnen nagenieten van jullie verblijf bij ons!

Graag tot ziens!

zowel ligging als accomodatie geweldig

Geer, 13-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

je moet van water houden, zowel op als in. schoonmaak accommodatie kan véél beter.
Gereisd met partner in september 2016
Waterpark Belterwiede, Beheerder, 15-9-2016

Beste Geer,

Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Wanneer iets niet schoon is, mag u dit altijd melden. Zo kan de schoonmaakservice dit eenvoudig voor u oplossen. Desondanks hopen wij u nogmaals te verwelkomen op Waterpark Belterwiede.

Te duur

Marieke Daveloose, 5-9-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Wij hadden voor 6 personen €1400 betaald om 1 week een huisje aan het water te huren in augustus. Hierin was €28 euro inbegrepen voor de huur van een kinderstoel en bedje. Bij aankomst merkten we heel snel dat er op diverse plaatsen plas aan de muren hangde. Waarschijnlijk van een hond. Het huisje stond te koop waardoor mensen aanbelden, foto's van het huis en dus ons (aan het zonnebaden!) maakten . Wij hebben 1 waterglas gebroken, dit bij vertrek gemeld en er werd hiervoor €12 van de waarborg gehouden.. We hadden geluk met het mooie weer, anders was het een grote tegenvaller. Te duur voor een huisje zonder enige activiteit in de omgeving & de matige kwaliteit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Waterpark Belterwiede, Beheerder, 15-9-2016

Beste Marieke,

Vervelend dat u niet optimaal heeft kunnen genieten van uw verblijf. Heeft u gemeld dat het er water op een vreemde plek lag? Dan had de schoonmaak dit graag voor u willen oplossen. Als wij dit tijdens uw verblijf hadden geweten, hadden wij dit eenvoudig kunnen oplossen. Het is niet prettig dat er mensen ongewenst uw woning kwamen bekijken en aanbelden. Heeft u dit ook gemeld bij de receptie? Zij kunnen eventueel mensen er op aanspreken dat dit niet de bedoeling is. Wat betreft de waarborg: er is een bedrag van €10,20 in rekening gebracht. Uit onze administratie blijkt dat er inderdaad een glas gebroken was, hiervoor is €2,25 in rekening gebracht. Daarnaast was de vaatwasser niet uitgepakt. Op de vertrekenvelop staat duidelijk vermeld dat deze uitgepakt moet zijn, anders wordt er een bedrag van €7,95 in rekening gebracht. Wij hopen dat u toch een mooi verblijf heeft gehad. Wij hopen dat wij u, ondanks de teleurstelling toch nog eens mogen begroeten.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belterwiede bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Belterwiede in Wanneperveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Belterwiede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Belterwiede scoort een 8.64 uit 10 op basis van 74 reviews.