Bed and Breakfast De Tekenkamer ****

9,7

23 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer in het Nederlands

Verwennerij

Fam. Mol, 6-9-2017

Heerlijk ontbijt, zeer gastvrij, de kinderen mochten lekker klauteren in de tuin
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtige plek voor rustzoekers!

Gaynor Greaves-Lord, 28-8-2017

Een fijn en hartelijk ontvangst door gastheer en gastvrouw Piet en Lineke, waar we voornemens zijn 4 heerlijke dagen te gaan onthaasten en genieten.Nou, dat is ons helemaal gelukt! Wij kunnen alleen beamen wat eerdere reviews aangeven.....dus zeggen wij voor degenen die dit lezen: niet twijfelen maar doen.Wij boften met 't mooie weer en konden van de prachtige tuin genieten, alwaar we van een optimaal verzorgd en heerlijk ontbijt genoten van o.a.allerlei vers fruit, uit de met liefde verzorgde, groente- en fruittuin.Manlief genoot volop van de sauna en stoomcabine.Een avond lekker gegeten bij de Aanleg in Vroomshoop, genoten op de kunstmarkt van Ootmarsum, de gezellige Nordhorn bezocht... en onze gezellige borrelavond met Piet en Lineke maakten dat onze weekendje weg echt als vakantie voelde.Eenmaal thuisgekomen een feestmaal gemaakt van een van de reuzecourgettes die we meekregen van deze fijne gastheer en vrouw.

Wat ons betreft...

tot een volgende keer!

Gereisd met partner in augustus 2017

een dikke tien

Jo en Sjef, 25-6-2016

Alles was gewoon perfect. Lineke en Piet zijn heel gastvrije mensen. In de b&b ontbreekt niets, aan alles is gedacht: van allerhande informatie tot tijdschriften, leesboeken etc. De compacte keuken is uitgerust met alle denkbare benodigdheden. Rustige ligging met heel veel groen en veel privacy. Zelfs een eigen terras aan het water. Een heerlijk uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte producten en een persoonlijk tintje. Zelfs de krant ontbrak niet.

En het belangrijkste: het is er superschoon!

Gereisd met partner in juni 2016

Fijn verblijf

M.B. Orlon, 12-9-2015

Gastvrije en attente gastheer en gastvrouw, heerlijk en comfortabel verblijf, een fantastisch ontbijt, prachtige tuin, mooie omgeving...wij hebben genoten!
Gereisd met partner in september 2015

Genieten!

Janinka Timmer, 8-9-2015

Wat een liefde en tijd steekt dit echtpaar in hun prachtige B&B! Na een kopje koffie bij het echtpaar in de woonkamer kregen we een rondleiding met uitleg hoe de sauna, sunshower en stoomcabine werken. Aan alles is gedacht. Handdoeken, badjassen, slippers, en een zelfs de houtkachel is al voorbereid! Verder is er nog een enorme tuin, een overkapping met heaters en terras aan de vijver met waterlelies. Het ontbijtje bestaat uit fruit uit eigen tuin en zelf gemaakte jam en zelf gebakken brood. Mm!
Gereisd met partner in september 2015

warm nest

Ria en Peter, 2-9-2015

Mede dankzij de geweldige gastvrijheid van Piet en Lineke is De Tekenkamer een bijzondere en comfortabele plek om even op adem te komen. Zij verstaan de kunst om er voor je te zijn en toch je privacy te respecteren. Een prima uitvalsbasis voor fietstochten om te genieten van de natuurlijke omgeving. We bleken de 2000e overnachting geboekt te hebben en dat werd uiteraard gevierd!!
Gereisd met partner in augustus 2015

Alles om het naar je zin te maken. Perfecte B&B

t.hommels, 30-8-2015

Vriendelijke ontvangst, heerlijk rustpuntje, uitgebreide informatie, mooie tuin met eigen terrasje, leuke kamer met steeds weer ontdekkingsmomentjes, open kacheltje, stoomdouche, Sun shower, en zelfs sauna.

complete keukeninrichting met te gebruiken koffie en thee en streekprodukten. ingebouwde slaapkamer met heerlijke zachte bedden. Eigenlijk werd alles aanwezig wat je nodig had. Uitgebreid ontbijt, lekker op een (verwarmde) terras genuttigd. Het was TOP!

Gereisd met partner in augustus 2015

geweldige B&B!

Annemarie, 22-8-2015

Zeer gastvrije gastheer/vrouw, perfect onderkomen in zeer mooie omgeving (tuin) en in de B&B zelf ontbreekt helemaal niets, aan alles is gedacht en alles is aanwezig!
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

onthaasten en ontzorgd worden!

Thea Mommersteeg, 11-3-2015

De eigenaren van Bed en Breakfast de Tekenkamer stralen warmte en vriendelijkheid uit. Zij laten niets aan het toeval over om het je naar de zin te maken. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in maart 2015

Geweldige accommodatie

Frank van den Dool, 19-12-2014

Een hartelijke ontvangst door de gastheer en gastvrouw maken van de Tekenkamer met een kopje koffie. Goed verzorgd ruim appartement, met complete keuken, stoomcabine en zelfs sauna. Stipt om kwart voor 8 (op verzoek) een heerlijk vers ontbijtje geserveerd in het appartement. Een absolute aanrader!
Gereisd zakelijk in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tekenkamer in Vroomshoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tekenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Tekenkamer scoort een 9.65 uit 10 op basis van 24 reviews.