Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst

8,4

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,6

34 reviews over Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst in het Nederlands

We hebben een heerlijke vakantie gehad !

Bangma, 5-9-2017
  • Onderkomen10

Ruime campingplaatsen, schoon sanitair en voldoende activiteiten voor jong en oud.

Een hele fijne ligging wanneer je er lekker op uit wil met de fiets.

Kortom we hebben genoten en zullen zeker terug komen!

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

Lilian van de Steeg, 12-8-2017
  • Activiteiten7

Jammer dat de kantine dicht was met het kampionschap vrouwen voetbaal omdat ze om half acht een zingin hadden van een kerk genootschap vrouwen voetbal was om zeven uur afgelopen maar ze weigerden de kantine voor de kampeers open te doen jammer
Gereisd met partner in augustus 2017
Vakantiepark 't Akkertien, Eigenaar, 5-9-2017

Beste Lilian,

Op zondag hebben wij om 19:00 uur een Sing-in, hier worden liederen gezongen en een gedicht voorgelezen aan hen die daar waarde aan hechten. Dit is alles behalve een kerk genootschap. Wij konden niet voorzien dat het vrouwen voetbal was afgelopen om 19:00, als er verlening zou zijn geweest zou deze wedstrijd zeker tot 19:30 geduurd hebben. Wij kozen ervoor om het iedereen, (behalve u blijkbaar), naar de zin te maken. Dit hebben wij gedaan door het voetbal te kijken in de ruimte naast de kantine, op onze bewakingsbeelden hebben wij gezien dat u hier van genoten heeft dus wij begrijpen uw zwaar overtrokken reactie niet, dit kan niet komen door de uitslag van het vrouwen voetbal want die hebben gewonnen.

Super fantastisch

Saar, 11-8-2017
  • Onderkomen8

Het is echt een hele leike camping iedereen moet er echt id heen veel leuk dingen te doen voor kinderen
Gereisd anders in januari 2017

Super!

Henrike Hofstede, 7-8-2017

Henrike Hofstede

1 recensie · 9 foto's

in de afgelopen week

We wonnen een weekendje weg in dit bungalowpark op een kwartiertje afstand van ons huis. We moesten er eerst om lachen, dit was bijna een thuiswedstrijd... Maar wat zijn wij aangenaam verrast! Een vriendelijke ontvangst op een schoon en goed verzorgd park. Toen we aankwamen bij ons vissershuisje werd ik echt blij! Mooi ingericht, compleet en zelfs een sauna! De bedden waren goed en het uitzicht was prettig.

In de buurt zijn vele fiets- en wandelpaden en ook de watersporter kan alle kanten op. Het fietspad tegenover de camping over de Noordwal is echt prachtig!

Kortom, wij mochten hier gratis van genieten, maar vinden het ook zeker de prijs waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

F. van den Akker, 31-7-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad. Prachtig weer, mooie omgeving en schoon sanitair.

Ruime plaatsen. het uitzicht bij de helicopter was uniek!.

Ria, Andre en familie, bedankt en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie plek

Schabbink, 18-4-2017
    • Onderkomen8

Wij hebben er een vaste plek.

Dick en Ria en hun kinderen Andre, Peter en Derk doen er alles aan om hun gasten het zoveel mogelijk naar hun zin te maken.

Gereisd met partner in maart 2017

Een topcamping

Gertine, 19-8-2016
    • Onderkomen10

Wij zijn 2x op deze camping geweest,in 2014 en 2015..tis dat mijn man nu ergens anders heen wilde anders waren we er nu ook weer naar toe gegaan.want onze kinderen vinden het er geweldig,leuk animatieteam en hele leuke en vriendelijke eigenaars en personeel..wij waren in 2014 met de caravan bij de privé sanitair..was heel schoon en in 2015 hebben we een chalet gehuurd..ook echt superschoon..ik heb m'n kinderen al beloofd om volgend jaar weer naar t akkertien te gaan..
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping ,schoon sanitair, keurige plaatsen

Jitske, 27-6-2016
    • Onderkomen8

Prima camping, vriendelijk en schoon
    Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische camping met meedenkende eigenaren

Frouwkje Zijlstra, 8-5-2016
    • Onderkomen6

Camperplekken waren niet beschikbaar ivm braderie. Geen probleem, we kregen plaats op de camping zelf. Dat plek was door vele regen erg nat en we kwamen vast te zitten. Ook geen probleem, we werden op onze plaats geholpen door shoveltje.

Toen hadden we zieke kat die met spoed naar dierenarts moest, we konden niet van onze plek af ivm de vochtige grond. Daarom mochten wij auto lenen van de eigenaren. De kat moest helaas nachtje blijven. Maar wij vonden deze service bijzonder en hebben de eigenaren van 't Akkertien een mooi bos bloemen gegeven als dank. We vroegen wat de kosten waren voor het lenen van de auto. Maar we hoefden niets te betalen.

Onze zoon heeft zich prima vermaakt in het zwembad. Met regelmaat ijsje gehaald bij de snackbar.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Geweldige plaats

piet, 7-9-2015
    • Onderkomen8

Goede accommodatie, er is altijd plaats, sanitair voorzieningen zijn heel goed en zeer vriendelijke mensen.
    Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 't Akkertien op de Voorst bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst in Vollenhove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst scoort een 8.38 uit 10 op basis van 34 reviews.