Hotel Gasterij de Bakker ***

9,2

72 reviews over Hotel Gasterij de Bakker in het Nederlands

Het was geweldig!

Wim uut Hasselt, 14-10-2017

Het is een hele mooie omgeving om te fietsen en te wandelen plus dat Vasse een leuk en rustig dorpje is. Het hotel kunnen wij iedereen aanbevelen. Een geweldig goede keuken en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze fietsen werden 's avonds binnen gezet en ze stonden 's morgens weer netjes buiten voor ons klaar. Dat was klasse.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastische Plek

Bert Bakker, 14-7-2017

Hotel met 6 mooie kamers. Uitstekende service. Zeer klantvriendelijk. Restaurant uitstekend met goede prijs - kwaliteit verhouding. Eigenaar en personeel weten wat hun gasten fijn vinden. Mooi wandel en fietsomgeving.

Komen in juli weer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

geweldig

Koos en Maria de Regt, 22-6-2017

Je voelt je echt welkom alles was prima verblijf, ontbijt, dinee

redelijk

Ton van Arkelen, 17-6-2017

Het welkom was goed maar zo is het ook bij de Plus aan de overkant. Misschien is een welkomst hapje of drankje uit de streek we zo leuk??
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi, maar niet echt je van hèt

Sanne, 17-6-2017

Leuke ontvangst. Redelijke kamer. Mooie douche. Gratis wifi.

TV die veel te hoog hangt, stijve nek tot gevolg. (sja, je wilt toch ook tv kijken??)

Kamer die erg warm is, ondanks plafond ventilator.

Een kerk die pal naast het hotel staat.. ieder half uur beieren de klokken, dag en nacht.

Een drukke weg langs het hotel.. niet echt rustig.

Werklui die ook in het weekend aan het werk zijn aan de weg.. overlast dus.

Medegasten die nogal rumoerig zijn 's avonds laat.

Houd een beetje rekening met andere gasten!!

Maar: restaurant en ontbijt waren perfect!!

Gereisd met partner in juni 2017

Warm welkom en vriendelijk personeel.

René van Erve, 30-4-2017

Schoon, netjes, lekker eten en goed ontbijt. Mooie rustige omgeving. De bedden waren prima. De eigenaren tonen "echte" interesse in hun gasten. Dat maken we elders wel eens anders mee. Genoeg uitvalmogelijkheden naar de omgeving en naar Duitsland. De prijskwaliteit is echt een dikke 10! We gaan zeker nog eens terugkomen

Tip van aandacht. In de badkamer staan op het placet twee glazen van glas. Ik zou deze vervangen door plastic weggooi bekers (voor eenmalig gebruik).

Deze week was meivakantie. In de bediening stonden ook twee jonge frisse meiden die het echt top deden. De ene avond 's lachend in de bediening en 's morgens weer fris en vriendelijk aan het ontbijt. Chapeau!

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig

K. Dekens, 21-3-2017

Zeer gastvrij, heerlijk eten in het hotel, schone kamers.

Mooie ligging met vele mogelijkheden......Duitsland (leuk dierenpark in Nordhorn) is binnen een half uurtje te bereiken.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk rustig.

Kok, 4-3-2017

Tophotelletje vlakbij de Duitse grens. Geen ontbijtbuffet, maar gewoon aan tafel gebracht. Niet enorm uitgebreid, maar zeker voldoende. met gekookt of roerei. Koffie thee aan tafel gebracht. Waar zie je het nog. Mooie kamer, rustig dorp. We gaan er zeker nog een keer naar terug.
Gereisd met partner in januari 2016

Best goed, maar wel enkele aandachtspunten

Reiziger, 14-9-2016

Kleine hotelkamer met te lage bedden, een plafondventilator die het gemis van een airco beslist niet goed maakte en veel, heel veel gratis muggen. Verder weinig op de kamer aan te merken, schoonmaken van de kamer met de Franse slag, hier zelf de betreffende dame op aangesproken. Hadden met warm weer en 6 overnachtingen toch minimaal een keer schoon beddengoed verwacht. Het ontbijt was uitgebreid, maar bood weinig variatie, de enige afwisseling was er tussen een hard gekookt ei en roerei. Het was goed vertoeven op het terras met attente bediening. Ook prima voor het diner, laten we het zo zeggen, ouderwets goed, niet spectaculair maar degelijk, goed verzorgd en met een uitgebreid garnituur, waar de rabarber het verschil maakte.

Kortom, best goed toeven hier.

Tip; wel even de puntjes op de i zetten voor een nog beter resultaat.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch (maar erg warm op de kamer)

BJ, 1-9-2016

Vriendelijkheid en gastvrijheid. Nette, zeer schone kamer met fantastisch sanitair. Ontbijt was oké. Voor het diner hebben we geen gebruik kunnen maken helaas, want op woensdag is het restaurant gesloten, maar heb goede verhalen gehoord van andere gasten. Een airco op de kamer(s) zou niet gek zijn, dan zou het verblijf helemaal top zijn, nu was het te warm op de kamer, ondanks plafondventilator.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasterij de Bakker in Vasse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasterij de Bakker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasterij de Bakker scoort een 9.2 uit 10 op basis van 73 reviews.