Camping Erve Bekhuis ****

Erve Bekhuis

32 reviews over Camping Erve Bekhuis in het Nederlands

Gezellige boerencamping

Rieke Tibben, 28-5-2017

Gezellige camping met prettige gastvrouw Sonja. Meerdere plekken/veldjes om te staan. Wij hadden een fijne plek met veel schaduw. Sanitair is prima verzorgd, incl. ruime familiedouche met babybad. Op de boerderij zijn met name vleeskoeien, maar er scharrelt nog meer kleins rond. Leuk voor kinderen en mooie uitvalsbasis voor bijv. fietstochten.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Nooit meer

N., 25-3-2017

Vies met al die loslopende dieren
Gereisd met partner in januari 2015

helemaal top.....fantastische week gehad

annemarie en trude, 17-9-2016

boeren bedrijf met hardwerkende zeer gastvrije eigenaren.

heerlijk rustig......fijn met al die geluiden van alle boerderij dieren.

Gereisd met partner in september 2016

Op camping Erve Bekhuis kom je heerlijk tot rust!!

Willem en Betty Hölscher, 5-9-2016

Het is een gezellige camping, op een boeren bedrijf , met vlees koeien , pauwen , kippen, hanen, parel hoenders, honden en poezen die op de camping en op het weiland rondlopen. Het uitzicht en de omgeving is geweldig! De kampeerplaatsen zijn erg groot en ieder heeft zijn eigen kraan en afvoer naast de tent/ caravan. Als het slecht weer is kun je in de grote recreatie ruimte lezen en een spelletje doen en zelfs koken.

Er is geweldig mooi en schoon sanitair. Zelfs een familie badkamer met bubbelbad. De bewoners zijn erg aardig en proberen het iedereen erg naar de zin te maken.

De camping ligt 3 km van Ootmarsum waar veel gezellige restaurantjes en goede winkels zijn. In de tijd dat wij er waren hebben we geen mensen met kinderen getroffen.

Er is Wifi maar niet altijd in de caravan.

Gereisd met partner in augustus 2016

wij hebben twee fijne weken gehad

vd Horst, 22-7-2016

Op Camping Erve Bekhuis,Sonja en Rene zijn heel gastvrij en gezellig,mooie plekken ,prachtig uitzicht en heel gezellig met de dieren om je heen,pauwen,parelhoenders,eenden en kippen ed.

Goede sanitaire voorzieningen,echt een AANRADER!!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooie camping op een superlokatie

HB, 20-7-2016

Mooie boerencamping in het landelijk gelegen Twente met koeien, kippen en fazanten. Wij hebben vrij uitzicht over de weilanden en genieten van rust, ruimte en de boerderij. Sanitair is prima, voldoende douches en w.c. Een echte aanrader en wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2016

een fijn verblijf met een goed ontvangst

Bert en Anja Tuitel, 22-6-2016

keuze uit verschillende plaatsen op het erf het sanitair uitstekend met een uit gebreide huiskamer keuken, minder is dat de koeien een natuurlijke lucht verspreiden die niet iedereen kan waarderen, als je wat dicht bij de stallen bent. op de kampeer plaats totaal geen last van.
Gereisd met partner in juni 2016

Goede camping op werkend boerenbedrijf

Fam. De Bakker, 19-6-2016

In juni 6 dagen op deze camping gestaan. Prettige ontvangst door Sonja de beheerder. Twee prima velden en een kleiner veld met beperkte ruimte. Goede vlakke grasvelden die ook na regen snel weer droog zijn. Je staat op een in bedrijf zijnde boerderij en dat weet je na een dag dan ook. Stroom, water en afvoer op je plek. Uitstekende sanitaire voorzieningen. De schoonmaak zou wat beter kunnen maar zeker niet slecht. Wat wel beter zou mogen is de afwasplek. Die is niet schoon en aan onderhoud cq.vervanging toe. Zeker in vergelijk met overige sanitair. Dat je dierengeluiden hoort weet je op een boerencamping. Hoort erbij. Maar op één van de velden word je wel erg gestoord in je slaap door krijsende pauwen en een koppel korhoenders. Iets teveel van het "goede". Als die er niet waren zouden we zeker nog eens terug komen.

Prachtige omgeving om te fietsen. Goede mogelijkheden om te eten buiten de deur.

En mocht het weer niet meezitten een ruime binnenaccommodatie op camping.

Gereisd met partner in juni 2016

Eindelijk een echte boerderij!

RvM, 30-5-2016

Dit is kamperen bij de boer. Geen grasveld met een appelboom en twee kippen, maar een echt boeren bedrijf met geweldig mooie koeien. Dit is genieten op het platte land. Wat het plaatje compleet maakt is het moderne sanitair.
Gereisd met partner in mei 2016

Luxe boerderijcamping

Monita van meel, 9-5-2016

Vriendelijke eigenaars en een luxe en schoon sanitair, zelf voor rolstoelgebruikers ! verder hebben we een ruime plek en kun je ook een ijsje of kopje koffie krijgen. We hebben voor de zomer alweer geboekt dus we zijn zeer tevreden
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erve Bekhuis in Tilligte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erve Bekhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erve Bekhuis scoort een 7.98 uit 10 op basis van 33 reviews.