Hotel Stadslogement De Smederij ***

29 reviews over Hotel Stadslogement De Smederij in het Nederlands

gastvrij

mireille, 28-8-2016

geweldig gastvrij ontvangen!

ligging perfect midden in het centrum.

ontbijt erg goed in een bijzonder sfeervolle kamer!

prachtige omgeving om te fietsen!!

kortom geweldig

Gereisd met partner in augustus 2016

Heel leuk hotel met een perfecte service

Jos Caeijers, 23-7-2014

Vanuit dit super leuke hotel met een wel heel bijzondere ontbijtzaal hebben wij twee prachtige fietstochten gemaakt in het natuurgebied De Weerribben. Het hotel is ons erg goed bevallen mede door de perfecte gastvrouw die zorgde voor de juiste sfeer. Deze eigenaren van dit kleinschalige hotel weten hoe het moet!
Gereisd met partner in juli 2014

Perfecte gastvrouw

Martin van der Kaap, 19-1-2014

Klein stadshotel in Steenwijk. We werden geholpen door "een gastvrouw die alle andere gastvrouwen overbodig maakt". Perfect!! Goed ontbijt. Leuke, goed onderhouden kamer. Enige (kleine) minpuntje was het geluid van buiten. Tegenover hotel ligt een kroegje, en het geluid daarvan drong af en toe een klein beetje door de rolluiken. Ligging goed, vlakbij marktplein.

Ligt op loopafstand van treinstation.

Gereisd met partner in januari 2014

Midden in centrum Steenwijk

Gereisd met partner in december 2013

Zeer gastvrij.

Marijke Aarts, 21-7-2013

Het ontbijt was absoluut fantastisch, gastvrijheid ten top. De smederij als ontbijtzaal nog helemaal intact, heel gezellig en sfeervol. Ook de kamers waren met zorg en smaak ingericht. Ik kan dit hotel zeker aanbevelen.
Gereisd anders in juli 2013

Ouderwetse gastvrijheid

André Kampmeijer, 18-3-2013

Een geweldig weekend gehad in Steenwijk mede door dit sprookjesachtig hotel in het centrum van Steenwijk. De hartelijke ontvangst, de schitterende kamer en het uitmuntende ontbijt in de prachtige Smidse zullen ons lang bijblijven. Hier komen wij zeker terug!
Gereisd met partner in maart 2013

Wij komen terug!

M. Degens, 12-3-2013

Bijzonder sfeervol. Fijne ontvangst. Goede sfeer. Overal is over na gedacht. Perfect schoon. Geen enkel negatief punt te noemen.
Gereisd met partner in maart 2013

Aanrader als je eens lekker een weekendje weg wilt

Ruud en Jolanda, 26-2-2013

Afgelopen weekend een nachtje in de Heerenkamer geslapen.

Bij aankomst gelijk hartelijk ontvangen. We stonden er echt van te kijken hoe prachtig de kamer was. Geheel in de ouderwetse stijl en toch met het comfort van nu. Ook het ontbijten in de oude smederij bij het brandende smidsvuur en tussen de oude gereedschappen was een ervaring apart. Mooie omgeving ook in de winter en in de stad lekker gegeten. Zeker een plek om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2013

Zo bijzonder....

Marieke Woudstra, 11-2-2013

Hotel Stadslogement De Smederij heeft de overnachting door de vriendelijke en gastvrije omlijsting onvergetelijk gemaakt.
Gereisd met partner in januari 2013

2 Dagen geweldig genoten!

RoLo5253, 23-8-2012

Tijdens het afgelopen drijf-in bluesfestival in Giethoorn ( 18 en 19 augustus ) hebben we heerlijk overnacht in de Smederij in het centrum van Steenwijk. Het weer was errug warm, maar door de puike airco op onze kamer daar totaal geen last van gehad. De Herenkamer aan de voorzijde was dik in orde, goede bedden, fijn zitje, badkamer oké. Ontbijt was errug lekker. Vriendelijke gastvrouw. Parkeren (gratis) was geen probleem in de verdiept gelegen parkeergarage vlakbij het hotel. Kortom, voor iedereen is de Smederij een aanrader. Enne, genoeg restaurants en andere eetgelegenheden in het centrum van Steenwijk vlakbij het hotel. Drijf-in bluesfestival 2013? dan weer overnachten in de Smederij.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadslogement De Smederij in Steenwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadslogement De Smederij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stadslogement De Smederij scoort een 9.05 uit 10 op basis van 29 reviews.