Vakantiehuis De Olde Herberg

De Olde Herberg

1 review over Vakantiehuis De Olde Herberg in het Nederlands

echt vakantie

p en s, 16-1-2009

De olde herberg is een fantastisch huis. Echt alles was aanwezig. Wij verbleven er in de zomer van 2007 met 4 volwassenen en 2 kindjes van 0 en 1. Het huis is zeer compleet, niet alleen voor de kindertjes qua speelgoed, maar ook voor de volwassenen. We waren elke avond gezellig aan het kaarten en de eigenaren sleepten (uit eigen beweging) een koelkastje aan toen we bezoek kregen (om het bier koel te houden). Ook een allesbrander werd het overdekte terras opgesleept, om ons warm te houden tijdens één van de laatste avonden. Wat voorAL BENOEMD MOET WORDEN is dat het huis erg schoon was en van alles voorzien. Wij waren er ook nog tijdens een of andere feestweek, zagen bij aankomst ineens iedereen in het roze voorbij komen, echt gezellig, met wel 3 feesttenten. Oh ja voor de kindjes was de tuin perfect afgeschermd, en echt alles voor hen was aanwezig. Ik raad je aan om gewoon even met de eigenaren te bellen voor je je koffers pakt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Olde Herberg in Steenwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Olde Herberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Olde Herberg scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.