Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn
Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn bij:

714 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in het Nederlands

Prima!

André, 21-10-2017

Personeel is heel erg vriendelijk.
Gereisd met partner in oktober 2017

Zeker een verblijf waard!

Marianne, 21-10-2017

Fijn hotel, goede bedden en vriendelijke medewerkers.

Giethoorn is wat verder weg dan gedacht, maar omgeving is schitterend.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima hotel voor een paar dagen.

Gerrit, 20-10-2017

Ideale ligging voor wandel- en fietstochten.
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig genoten. Heerlijk ontspannen sfeer !

Aline zwakenberg, 17-10-2017

Het personeel was erg vriendelijk. Ze deden echt je best voor je. Ook als je een voedselallergie hebt was er een oplossing. Erg fijn. Ook het zwembad en de sauna waren heerlijk. We bebben echt overal erg van genoten. Daarnaast is de omgeving ook nog eens prachtig! Echt een aanrader.:)
Gereisd met partner in oktober 2017

Fijn hotel op mooie en rustige locatie

Veldhovenaar, 16-10-2017

Dit mooie en pas verbouwde hotel biedt een uitstekende uitvalsbasis voor de omgeving..Zwolle ,Meppel ,Giethoorn en de prachtige Drentse natuur binnen bereik.Het hotel is luxe en modern en biedt een heerlijk uitgebreid ontbijt.Een groot binnenzwembad met bubbelbad , een sauna en een stoomdouche maken het verblijf compleet. Daarna een drankje en een krantje in de prachtige bar (slechts tot 11 uur ) en het verblijf is compleet.

De standaardkamer was zeer netjes en heeft een prachtige badkamer.

Prima

Tini, 11-10-2017

Heerlijk rustige ligging, met de kwaliteit die we van Fletcher gewend zijn.
Gereisd met partner in oktober 2017

We waren hier een nachtje

Jan, 5-10-2017

Ontvangst en ontbijt was goed. Veel oude stoelen en tafels kan wel iets beter. Biljarten kan helaas niet want er was niet een keu waarmee gespeeld kon worden Volgens mij ook te weinig bezetting je moest bij o.a. bij de bar eerst zoeken waar iemand was die iets in wilde schenken. Nodigt niet echt uit om aan de bar te gaan zitten. Ook de vloerbedekking in de slaapkamer was erg vies (oud tapijt ligt niet aan de schoonmakers)
Gereisd met partner in oktober 2017

Hebben genoten van de fijne fietsomgeving.

Ton Pastor, 5-10-2017

Ze moeten hun fiets meenemen
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig eten

koi1206, 2-10-2017

De kamers waren net maar niet te groot. Gans het personeel was zeer vriendelijk en steeds behulpzaam. We boekten een weekend "lekker eten" en dit viel bij ieder van ons zeer in de smaak. Zeker complimenten aan de kok. (ook het ander personeel natuurlijk.) We komen zeker nog eens terug
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastische dagen beleefd ,vriendelijk personeel

Katja, 1-10-2017

Niks was teveel we kwamen vrijdagavond redelijk laat aan in het hotel en we konden nog lekker genieten van het 3gangen kennismakingsdiner.Mooie kamers en vriendelijk personeel
Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn scoort een 8.39 uit 10 op basis van 715 reviews.