Vakantiepark Slagharen *****

Wederom heerlijk genoten!

Yvonne, 23-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Voor de vierde keer in de herfstvakantie geweest. Leuk park, vriendelijk personeel en genoeg te beleven! Volgend jaar komen we graag weer!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Iedere keer weer een feestje !!

Fan, 20-10-2017
  • Onderkomen10

Fantastisch ! Wij hebben alle huisjes wel gehad maar de nieuwe Racoon is top ! Fris, gezellig en betaalbaar!!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Raccoon is top zo ook het park!

Ron Hein, 20-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Met de herfstvakantie een midweek in een chalet "Raccoon" overnacht. Het chalet was nieuw dus helemaal TOP! Op 5 minuten lopen van het attractiepark en 10 minuutjes van het zwembad. Ook daar was het genieten voor ons hele gezin (7, 11, 14, 45 en 46). De glijbanen zijn vet gaaf in het zwembad zo ook de Miracle of Lights die er iedere avond was. Ontbijtbuffet was goed, all you can eat was redelijk. Hier hebben we beiden 1x gebruik van gemaakt. We komen zeker een keer terug. O ja: personeel was ook nog eens vriendelijk!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Regeltjes

Herman, 10-10-2017

Het park was leuk maar wij moesten voor 2 nachten voor een kind van 8 weken 40euro toeslag betalen een beetje schandalig en dan nog zeggen dat dit een regel is kind vriendelijk ???
      Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
      Daan, Webcare, 18-10-2017
      Howdy Herman, bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer om te lezen dat jullie de toeslag zo hebben ervaren. Alle gasten die in de accommodatie verblijven tellen mee. Hopelijk hebben jullie verder wel een plezierig verblijf gehad! ^Daan

4 de keer super verblijf gehad

Roodbeen, 19-9-2017
      • Onderkomen8

Weer een Buffalo Ranche house, een top verblijf met een pony. Lekker ontbijt en al you can eat. Mooie achtbaan Gold Rush en zwembad, geweldige shows. Zeer vriendelijk personeel, kinderen hebben zich op en top vermaakt.

Tot volgend jaar. Wel jammer dat de pony s gaan vertrekken in Slagharen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
      Daan, Webcare, 20-9-2017
      Howdy! Wat geweldig om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf. We zien jullie graag snel weer terug in het Wilde Westen van Attractie- & Vakantiepark Slagharen. ^Daan

Fantastisch, elke keer weer; wij komen al jááren !

J. Slomp, 18-9-2017
      • Onderkomen9

Dat zij een geweldige periode tegemoet gaan, zeker met kinderen en/of kleinkinderen, heerlijk en je blijft steeds terugkomen. zó leuk is het.
      Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
      Daan, Webcare, 20-9-2017
      Howdy! Super om te lezen dat jullie zo genieten bij ons. Graag tot snel in het Wilde Westen van Attractie- & Vakantiepark Slagharen. ^Daan

Geweldig weekend

Miranda van den Bogaard, 18-9-2017
      • Onderkomen10

Wij zijn met ons gezin een weekend in een Raccoon huisje geweest. Het was een prachtig huisje, alles wat je nodig had was er aanwezig. We hadden dit geboekt met een ontbijtbuffet wat keurig verzorgd was. Vooral Mieke van de bediening was erg attent en zeer klantvriendelijk! Het park was ook leuk om gezellig doorheen te wandelen. Kortom wij hebben een leuk weekend gehad en komen volgend jaar zeker weer terug!
      Gereisd met oudere kinderen in september 2017
      Daan, Webcare, 20-9-2017

Howdy Roben! Bedankt voor het delen van je ervaring naar aanleiding van jullie verblijf in de Raccoon Lodge. Super om te lezen dat dit zo goed is bevallen.

Ik heb je compliment aan onze collega Mieke doorgegeven! Graag tot snel in het Wilde Westen van Attractie- & Vakantiepark Slagharen. ^Daan

Superweekend gehad....

Heidi, 14-9-2017
      • Onderkomen10

We werden heel vriendelijk onthaald, ons huisje was netjes, de attracties zijn echt tof!

Wat mij enorm opviel is dat echt elk klein detail de cowboysfeer uitstraalt.

Het buffetontbijt is ook een echte aanrader!

Een toppertje!!'.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017
      Daan, Webcare, 20-9-2017
      Howdy Heidi! Geweldig om te lezen dat jullie zo van het verblijf bij ons op het park hebben genoten. We zien jullie graag een volgende keer weer terug in het Wilde Westen van Attractie- & Vakantiepark Slagharen. ^Daan

Om noooooit te vergeten!

Lisa, 14-9-2017

Wij zijn 1 week op het park geweest en verbleven in een Raccoon Logde.

Ik vond het een hele fijne vakantie. Mijn oudste heeft het onwijs naar haar zin gehad. Vooral in dat leuke zwembad. Ook de Gold Rush heeft ze meerdere malen bezocht.

Ik lees veel klachten hieronder, maar wij hebben daar helemaal niks van mee gekregen. Het personeel van de receptie was onwijs aardig, we werden in de restaurants en het zwembad vriendelijk verwelkomt.

Mijn jongste is 3 jaar, dus die was gratis. ondanks dat heeft ze zich prima vermaakt de hele dag.

Kortom een heerlijke vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Howdy Lisa,

Fantastisch om te lezen dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad bij ons tijdens jullie verblijf in de Raccoon Lodge.

Graag tot een volgende keer! ^Daan

Perfect

Bianca, 11-9-2017
            • Onderkomen8

Mooi klein en gezellig park. Er zijn nergens lange wachtrijen bij de attracties, maar wel weinig grote attracties. Aan eten niets te kort en gevarieerd.
            Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
            Daan, Webcare, 20-9-2017
            Howdy Bianca, super fijn om te lezen dat je hebt genoten van ons park. Graag tot snel! ^Daan

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Slagharen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slagharen in Slagharen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slagharen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Slagharen scoort een 7.61 uit 10 op basis van 1491 reviews.