7,6

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Slagharen***** bij :

1414 reviews over Vakantiepark Slagharen in het Nederlands

<1.20 maar te oud voor draaimolentjes? Niet gaan!!

Marian, 22-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Niet geschikt voor kinderen ouder dan 5 maar kleiner dan 1.20 mogen amper ergens in. En de attracties voor de hele kleintjes worden bediend door 1 persoon je moet lang wachten doordat ze niet alle attracties tegelijk kan bedienen. Kortom geen succes voor ons!

mooie midweek

frans scholten, 21-8-2017
  • Onderkomen10

een mooi park met attracties voor deze leeftijd 8 en 11 jaar en een fantastisch huisje de racoon helemaal nieuw dus een super midweek als de kleinkinderen genieten ,doen opa en oma dat ook.
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie huisjes, maar schoon??

Martin, 17-8-2017
  • Onderkomen6

Wat de titel al zegt, Mooie huisjes, maar schoon??

Op het oog wel schoon maar je struikelde over de zilvervisjes.

Onder de bedden een dikke laag stof en dan niet van een week of 2.

De kasten waar wij de kleding in legden, hebben we eerst met een doek af moeten nemen.

Onder ons matras vonden wij snoepjes van de vorige bewoner.

Om toch goed af te sluiten, Maar prima behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd familie in augustus 2017

wederom weer super leuk en gezelig

jan, 17-8-2017
  • Onderkomen9

gezellig en sfeervol ingerichte accommodatie in het groen gelegen met kleine loopafstand naar de diverse attracties, zwembad of winkel.

Gewoon voldoende

Henk, 16-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Zat dit keer in een wigwam ,klein niet fijn dat toilet en douche apart staan,ze staan dicht op elkaar ,maar dat is ook wel weer gezellig,erg gehorig maar dat is ff wennen .Het park was zeer druk maar dat is denk ik normaal in de vakantie.De poortjes bij het zwembad werken vaak niet met het scan kaartje en dan vind ik het heel raar dat je ook nogi s moet uitcheken.zie daar het nut niet van alleen ergenis dat je geld in kluis voorje kleren moet doen oke maar ik ben in vele cp en ander baden geweest en krijg je altijd je geld terug hier ben je je euro kwijt. Heb een pizza gegeten en spagetti oo het park maar heel raar dat je verplicht bent om familiepizza te nemen een normale afmeting kan niet,en ik vind als je de bodem uit de koelkast haalt wel treurig als jezoveel geld er voor vraagt maak gewoon een verse pizza zoals alle normale pizzaketens met een deegbal.

Best te doen

Alfred2017, 16-8-2017
  • Onderkomen7

Ik, ouder, met dochter van 20 en dochter van 11. Sta-caravan. slaapkamers bed en weinig ruimte (geeft niet, toch alleen om te slapen). wc en douche in een ruimte (ook best). Dochters vonden slaapkamers stoffig. Alles was wel te doen alleen was gebrek aan afzuiger boven fornuis storend: deur en ramen open. Dat je je auto niet voor de deur kon zetten om spullen in en uit te laden was ook jammer, maar wel lekker auto arm. Zou moeten worden toegestaan bij aankomst en vertrek. Las dat verwacht werd nacht rust te respecteren tussen 23.00-07.00. Toch verderop House feest, geen handhaving? Ik had lazy Sunday dus kon uitchecken tot 18.00 bij receptie. Receptie echter al gesloten. Kon gelukkig afgeven aan portier huisjesblock. Park was goed, vooral als je van 8 banen en "spinnen" houdt. Zwembad was ook geweldig. Met opblaasbanden door een koker met muziek en lichtshow, geweldig.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Park is leuk,circus erg leuk,westernshow superleuk

Nina van Orsouw, 15-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

We sliepen in een buffalohuisje. was gewoon niet schoon. Schijnbaar krijgen de schoonmaaksters te weinig tijd om het huisje schoon te maken.
Gereisd familie in augustus 2017

Ooit moet dit een super park zijn geweest

CBJ, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

De opzet van het park is logisch, overzichtelijk en goed loopbaar. Er is een leuke variëteit aan attracties en dingen om te doen, zeker voor kinderen tot een jaar of 14.

Meeste attracties zijn toe aan een goede opknapbeurt (geen oordeel over veiligheid, want dat zal vast in orde zijn) maar over het overkomen van de installaties (slordig overkomen, piepen, kraken, verkleuringen).

Een beter aanbod luxere huisvesting (te eenvoudig) en horeca (nu monotoon) zou mogelijk ook een ander publiek aantrekken: nu heel veel tatoo's, enorme heup omvangen bij alle leeftijden en slecht verzorgde kleding)

Een rookverbod bij de attracties en verder weg van de entree van de horeca zou zeer welkom zijn: de rokers veroorzaken de bekende rokers stank door het park heen en in de horeca.

Best te doen

Leon Opstal, 13-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wij zijn 3 nachten op de camping geweest. Prima plek. Attractiepark is leuk. Heel slecht zijn de sanitaire voorzieningen op de camping. Alles is er maar je moet wel je eigen schoonmaakploeg meebrengen. Toiletten zijn ronduit smerig. Er is op de dagen dat wij er waren slechts één keer per dag iemand geweest om te reinigen.
Gereisd familie in augustus 2017

Slechte ervaring en kwalitatief slecht

Dahoe, 12-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Aankomst:

Huisje niet goed schoongemaakt

Bad en toilet stonken

Buitenkant huis ook niet mooi

Eettafel buiten nat, geen zeil

Verblijf:

Bad en toilet niet te pruimen

Alles wordt nat

Stank

Kussens waardeloos

Gordijn in bad smerig

Kopjes waren niet goed gewassen

Tv slecht beeld

Tv veeels te klein

Geen WiFi

Attracties veels te duur.

Bediening in horeca duurt veels te lang

WiFi in park slechts op 1 plek en heel slecht

Na 20.00 uur geen WiFi in park meer

Waardeloos en smerig geworden park.

Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slagharen in Slagharen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slagharen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Slagharen scoort een 7.58 uit 10 op basis van 1435 reviews.