9,6

Uitstekend

41 reviews over Chalet Wellness vakantiehuisje in het Nederlands

Fantastische plek!

Babs, 3-6-2017

We hebben weer genoten, wat is het toch een heerlijke plek en vooral dat alles zo prive is. Hopen snel weer terug te komen!
Gereisd met partner in mei 2017

Gastvrijheid en Hartelijkheid

Fam. Baas, 7-5-2017

Een midweek gelogeerd in huize "Max", voor ons de eerste ervaring van vakantievieren in een chalet.

Bij binnenkomst meteen een warm thuisgevoel, meer ruimte dan verwacht en bovenal fris en schoon !

De privé tuin is echt privé, de houtgestookte sauna een plezierige nieuwe ervaring en de jacuzzi :

" zo ne goeie hebben we nog niet gehad! ". Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving, hier is voor ieder wat wils.

Maar vooral genoten van de top wellness voorzieningen, helaas niet van de ligbedden met kussens in de tuin want de weergoden waren ons niet goed gezind.

Ons advies : Gastvrijheid en Hartelijkheid staan hier zeer hoog in het vaandel (ook bij de receptie !)

kortom boeken en gaan genieten !

Gereisd met partner in mei 2017

Super

edwin, 23-2-2017

Weer een week geweldig genoten,we zijn hier nu voor de vierde keer.

Deze keer in huisje Max sfeervol ingericht en zoals gewoonlijk lekker schoon.

Genoten van de privacy,sauna de geweldige jacuzzi en de hartelijke ontvangst van de eigenaren.

Huisje heeft echt alles om je accu weer op te laden.

Klaas-Jan en Gerda bedankt en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in februari 2017

Aanrader!

Brenda van der Haven, 22-11-2016

Begin november zijn we hier een midweek geweest met z'n tweeen en wat hebben we het lekker gehad! Allereerst werden we super vriendelijk ontvangen door de gastheer en was het huisje mooi schoon. Heerlijk genoten van de sauna en de jacuzzi en wat een rust! Wij komen zeker nog een keer terug. Bedankt!
Gereisd met partner in november 2016

Ontspanning!

mariska, 14-8-2016

1 week in studio Sil verbleven. Schoon, leuk ingericht, rustig en heerlijk prive! Uren doorgebracht in de nieuwe jacuzzi en de sauna en heerlijk ontspannen weer thuis gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar, ik heb genoten!
Gereisd met partner in augustus 2016

Oase van rust en ruimte.

Frans Duivenvoorden., 10-8-2016

Sauna, jacuzzi, de tuin, huisje de rust is fantastisch en de gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw.
Gereisd familie in augustus 2016

Lekker ontspannen

Sangers, 10-8-2016

Een super vakantie die we dit jaar voor de tweede keer hebben geboekt. Bij aankomst bleek een lamp van de sunshower kapot te zijn en dit hebben ze meteen gemaakt. Je wordt super gastvrij ontvangen en kunt bij eventuele 'klachten' altijd meteen terecht.

Het is gewoon een super vakantie en wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Te gek!

Ineke, 8-8-2016

Lekker bed. Alles is schoon. Grote keuken. Jacuzzi is altijd aan. Genoeg hout voor de sauna. Altijd gezellig en hartelijk ontvangst. Voor Giethoorn waren we toch nog een beetje te Kong. Maar daar kan dat huisje niks aan doen, haha. Mijn tip: gewoon lekker in het huisje blijven en hoppen van de jacuzzi naar de sauna naar de douche en dan opnieuw.
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk luxe huisjes gewoon in Nederland!!

Ger en Petra Kuperus, 15-7-2016

Schoon,goed ingericht en van alle gemakken voorzien,Prima bedden en prachtige badkamer!

Alleen de hangstoel hoeft van ons niet....daar voor worden we te oud;-)!

Gereisd met partner in april 2016

fantastisch was super !

Jolanda Visser, 18-6-2016

Alles was goed, het huisje was geweldig wij hadden de max,en dan de sauna en de jacuzzi echt genieten,wij gaan beslist nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Wellness vakantiehuisje in Sint Jansklooster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Wellness vakantiehuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Wellness vakantiehuisje scoort een 9.56 uit 10 op basis van 41 reviews.