Vakantiehuis De Uitstap

9,3

16 reviews over Vakantiehuis De Uitstap in het Nederlands

Geweldige accommodatie !

Janny, 26-5-2017

Heerlijk weekend gehad met de familie . Zowel voor de jonge kinderen als de oudere kinderen en de ouderen een top locatie . Heerlijke bedden , keurig netjes , Gastvrij , super mooie ruimtes binnen en buiten .

En genoten van de rust !

Fabulous!

familiefeest hele weekend, 24-5-2017

Prachtige locatie voor familieweekend en ook een feest met 80 personen.

Heerlijke bedden en kamers, goed verzorgd. Uitgebreide horecakeuken aanwezig. Veel ruimte buiten voor kinderen om te spelen. Woonkamer met bar voor eigen gebruik. Mooi ingericht terras om buiten te vertoeven.

Vrijheid en mogelijkheden om het feest en het weekend te organiseren zijn goed. Waarbij de eigenaresse ook alle hulp biedt en meedenkt om van een feest een succes te maken.

Minpunt:

Locatie ligt vlak bij de spoorlijn, dus soms last van de voorbijrijdende treinen. Lichte slapers hebben daar soms last van.

Al met al een 9 voor de gehele accommodatie!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig

Bart, 7-5-2017

De accommodatie is erg netjes. We hebben met onze vriendengroep hier echt een goede tijd gehad. Mede ook door de mooie bar in het gebouw. Buiten kan er ook lekker gebarbecued worden.
Gereisd met vrienden in april 2017

Je eigen kroeg voor een weekend, geweldig !

Peter, 5-5-2017

Je hebt je eigen kroeg, een gezellig bruin cafe waar je niks tekort komt, we zijn hier met ons voetbalelftal geweest en hebben een geweldig weekend achter de rug !

Zeer leuke accomodatie

Co, 24-2-2017

We kwamen aan in een voormalige (dorps) kroeg. Het ademde nog steeds die sfeer. Daarnaast zijn er nette ruime kamers gemaakt. Ideaal voor een vriendenweekend. Leuke bar met up to date muziek installatie waar we tot de kleine uurtjes dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Alles kan en alles mag!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastisch ! Top accommodatie .

Laura, 20-2-2017

Geweldige accommodatie . Gezellig , Gastvrij , Comfortabel met alles erop en eraan .
Gereisd met vrienden in januari 2017

Prachtige accomodatie

Jansen, 21-10-2016

Hier ons personeelsuitje gehad.we waren met een groep van 18 tot 40 jaar. Prachtige nette accomodatie. Keuken is voorzien van alle gemakken. Een mooie bar met muziek installatie. Wat echt handig was voor s avonds. Genoeg ruimte om de spelletje te spelen. De kamers waren top. Erg netjes schoon en ieder eigen badkamer. Hele fijne bedden en handdoeken waren aanwezig. Heel fijn was dat er voldoende toiletten aanwezig waren. Zeker een aanrader. Je bent zo in zwolle. Zelfs een taxibus was zo geregeld voor 16 personen. De uitstap bedankt
Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastische!

de Haas, 4-10-2016

Super fijn weekend gehad.

We hebben met veel volume een vriendenweekend gehad, was geen enkel probleem.

De bar en keuken viel erg in de smaak!(zelfs bbq ter beschikking)

Aan alles is gedacht in deze accommodatie!

Dichtbij de snel weg,

erg fijne bedden alles super netjes en schoon.

Zeeer tevreden over deze accommodatie!

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk familieweekend gehad

Koop & Alien Moraal, 11-6-2016

T.g.v. ons 40-jarig huwelijk waren we van 3-6 juni 2016 in De Uitstap.

Op 4 juni kwamen ook onze familie en vrienden en was er voor een groep van 75 personen een perfecte bbq (door eigenaresse Annet) georganiseerd. Het prachtige weer was een extra cadeau, maar bij minder mooi weer konden we uitwijken naar De Afstap.

Kortom: het was perfect!!! We genieten nog na van een prachtig weekend.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Kan bijna niet beter

Jeffrey van Luit, 25-4-2016

Met het voetbal team een weekendje weg en zo terecht gekomen bij De Uitstap. Bij het zien van de site toch het gevoel dat het allemaal iets te mooi was om waar te kunnen zijn. Maar geen addertjes onder het gras! Een ideale plek om met een groep vrienden een gezellig weekend te hebben. Alles schoon, netjes en tot in de puntjes verzorgd. Eigen bar, incl. tap, een geweldige geluidsinstallatie, een keuken waar onze eigen kok zelfs van onder de indruk was en zeer nette slaapkamers met eigen douche!

Op loop afstand is niet veel te beleven (hierdoor ook geen geluidsoverlast!!), maar met de auto zit je met 15 min oa. in Zwolle.

Vragen, problemen of aanvullen van voorraad werd direct opgepakt en waren vrijwel binnen een uur opgelost, top!

Gereisd met vrienden in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Uitstap in Rouveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Uitstap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Uitstap scoort een 9.25 uit 10 op basis van 16 reviews.