Beoordelingen Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug****

Fletcher Sallandse Heuvelrug****
968 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug****
Burgemeester Knottenbeltlaan 77, 7461 PA, Rijssen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug scoort een 8,1 uit 10, op basis van 968 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 159 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** met andere accommodaties in Rijssen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

966 beoordelingen over Fletcher Sallandse Heuvelrug****

968 beoordelingen
8,8
8,3
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Sfeervolle omgeving en zeer nette binnenruimtes."vertalen
R. Poll
7,0

15-4-2014 De Sallandse Heuvelrug in Rijssen is tot nu toe de leukste accommodatie van de Fletcher Hotels die we hebben bezocht. We voelden ons daar prima op ons gemak. Hulde daarvoor!

"Twitter beoordelingen"
15-9-2013 @HaroldProst http://t.co/NNogRxrG2I - Ik vinnum goed, Fletcherhotel Sallandse Heuvelrug. Lekker rustig plekje ook :) --- Bron: https://twitter.com/HaroldProst/status/379194222383218688
4-9-2013 @rolfvanzandwijk Mooi dagje op de beurs gehad nu onderweg naar #Fletcher #Hotel in #Rijssen --- Bron: https://twitter.com/rolfvanzandwijk/status/375340912819187713
29-7-2013 @LSchrage Fijne kamer in @FletcherHotels Sallandse Heuvelrug te Rijssen. Met erg mooie ligging! Jammer dat ontbijt niet echt 4-sterren waardig is. --- Bron: https://twitter.com/LSchrage/status/361918387930140673
"Zeker voor herhaling vatbaar."vertalen
M. van der Wees
7,0

15-4-2014 Mooi hotel, mooie omgeving, vriendelijke medewerkers, schone kamers, gratis Wifi

met partner, Apr. 2014
"Goed gelegen en prima dieetverzorging."vertalen
C & I Butter
8,0

11-4-2014 Voor natuurliefhebbers is dit een goed hotel op een mooie locatie in het bos. Het personeel is erg vriendelijk en bood ons goede service vanaf de binnenkomst. Het ontbijt is heel royaal en (in onze situatie) een goede dieetverzorging 's avonds. Het zwembad met heerlijk warm water is tot 23.00 uur te gebruiken! Met de oerdegelijke hotelfietsen zijn fraaie tochten te maken. Routes (ook voor wandelaars) liggen gratis klaar.

"Zeer correct hotel"vertalen
Dominique DEQUEKER

15-4-2014 Lobby en restaurant zeer trendy en up-to-date
Standaardkamer (waar wij verbleven) inderdaad standaard
Lekker gegeten in 't restaurant 's avonds, ontbijt daarentegen zeer basic
Zwembad lijkt zeker ok, maar is spijtig genoeg niet toegankelijk tussen 16u en 18u, net als de meeste gasten terugkeren van wandeling fietstocht of uitstap ...

"Goed hotel"vertalen
Kristel
5,0
6,0

8-4-2014 Paar weken terug in dit hotel 2x overnacht. Personeel is vriendelijk, lobby en restaurant zien er goed uit. Gangen in hotel zijn gedateerd, kamers schoon en netjes. Nadeel van zwembad is dat er nog zwemlessen worden gegeven, in principe kan je dan niet zwemmen aangezien het zwembad dan vol is. Tijden hangen er wel duidelijk bij en lessen zijn vaak eerder afgelopen dan aangegeven.
Naast het zwembad is de bowlingbaan, hier kun je gratis gebruik van maken.
Je zit midden in de bossen dus als je er van houdt zit je hier perfect, ik vond het zelf wat afgelegen. Lopend naar het dorp/centrum vond ik te ver dus moet je sowieso al met de auto of met meegenomen/gehuurde fiets gaan. Verder zijn andere dorpjes en bezienswaardigheden nog best een eindje rijden met de auto.

"Erg mooi hotel!"vertalen
Anne
10,0
7,0

12-4-2014 Wij zijn 2 nachten in het hotel geweest. Door onze eigen fout waren we een dag te vroeg aangekomen. Er werd gelijk gekeken of er nog een kamer eerder beschikbaar was, en tegen een kleine betaling kregen wij een upgrade naar een junior suite.
was een prima kamer en hele fijne bedden.
zwembad was goed, maar toch wel aan een beetje vervanging toe.
Genoeg te doen in de buurt, mooie wandeling gemaakt.
Zeker aan te raden!

"Goed hotel"vertalen
tollenaar

13-4-2014 Ontbijt en bedden waren goed
Schoon hotel, behalve onder der wasbak en boven op het douche gordijn
phone slang gescheurd.
Jammer van zwemles voor kinderen van ongeveer 5 jaar, hierdoor kunnen hotel gasten geen gebruik maken van het zwembad tussen 4 en 6 uur
Koffie prijs is te hoog

"Fantastische plek"vertalen
lenie commandeur
8,0

8-4-2014 Net weer terug van ons weekendje "Hotel Sallandse Heuvelrug" te Rijssen.
Dit was onze derde keer en beslist niet de laatste.
Het hotel staat aan de rand van het bos en is ideaal voor fietsers en wandelaars.
Het hotel heeft als services kopie's van verschillende knooppunten en wandelroutes die vlakbij het hotel beginnen.
Het ontbijt is gewoonweg super.
De kamers zijn ruim en netjes.
Het personeel van de receptie is héél vriendelijk en behulpzaam.
Kortom, het hotel is voor ons een echte aanrader.

"Prachtige plek"vertalen
Feenstra
9,0

6-4-2014 Fletcher hotel sallandse heuvelrug is een mooi hotel gelegen op een prachtige locatie midden in de natuur. Geweldig uitzicht vanaf hotelkamer en terras. Mooie fiets- en wandelroutes in de naaste omgeving. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten in het restaurant smaakt prima. De kamer is schoon en ruikt fris.

"Prachtig"vertalen
Kees

13-4-2014 mooi hotel in mooie omgeving en vriendelijk personeel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?