Beoordelingen Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug****

Fletcher Sallandse Heuvelrug****
983 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug****
Burgemeester Knottenbeltlaan 77, 7461 PA, Rijssen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug scoort een 8,1 uit 10, op basis van 983 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 196 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug**** met andere accommodaties in Rijssen.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,9
7,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Super genoten!"vertalen
Anita
7,0

21-07-2014 Wij hebben hier 1 nachtje overnacht en hebben het er prima naar ons zin gehad. Supervriendelijk personeel, zowel bij de receptie als in het horecagedeelte. Deden erg hun best het ons naar de zin te maken. Hebben daar ook gegeten en eten was prima. Ontbijt ook goed verzorgd. Door het prachtige weer hebben we beide momenten buiten gegeten, dus met prachtig uitzicht over de Sallandse Heuvelrug. Plek is heerlijk temidden van de bossen. Zouden hier zeker weer boeken als we in deze buurt overnachting zoeken.

"Twitter beoordelingen"
25-05-2014 @erik_roes @FletcherHotels weer thuis van een heerlijk weekend in hotel #Sallandse_Heuvelrug . Nogmaals bedankt..... --- Bron: https://twitter.com/erik_roes/status/470624204199821312
18-05-2014 @Topdolphin Heerlijk weekendje weg in het oosten (@ Fletcher Hotel- Restaurant Sallandse Heuvelrug) http://t.co/9APbPb4ZcG --- Bron: https://twitter.com/Topdolphin/status/467938957947576320
11-04-2014 @79Johan @FHSalland bedankt voor de gastvrijheid en de goede service! #genoten #collega's @FletcherHotels --- Bron: https://twitter.com/79Johan/status/454588201920135168
met vrienden, 2014
"Dit nooit meer"vertalen
A. Zandbergen
4,0

06-07-2014 Wij zijn met vier personen wezen dineren in dit hotel en waren erg teleurgesteld met de kwaliteit. De kip was droog, de bloemkool niet te eten. We hadden het gevoel (omdat het ging om dineren door gebruik van een bon) dat we niet telde als gasten. Water in de fles (€3,50) was niet koud - ik zag andere mensen waar ze een fles water kregen die wel koud was. Dit is de zoveelste keer dat we teleurgesteld met het eten in een Fletcher hotel. Volgende keer naar Van der Valk.

met partner, Juni 2014
"Locatie mooi, maar geen 4 sterren"vertalen
Jampieo
4,0

23-06-2014 Op mooie locatie gelegen. Wel mooi restaurant, maar voor de prijs een beetje karig ontbijt. Kamer wel schoon, maar wat "deLuxe" bij kamer Comfort de Luxe zou moeten zijn? Kleine, wat verouderde badkamer. Overig oubollige kamer. Weinig modern. Wel vriendelijk personeel. Kamer en ontbijt zeker geen 4 sterren waard.

met partner, Juni 2014
"Mooi hotel in een mooie omgeving !"vertalen
Roelof
7,0

29-06-2014 Dit hotel ligt op een mooie locatie ! Goede uitvalbasis om te gaan fietsen en te wandelen. De kamer die wij kregen voldeed aan onze verwachtingen. Op grond van de recensies, niet gegeten in het hotel (ook geen ontbijt), dus daar kunnen wij niet over oordelen. Maar ik denk dat wij zeker een keer terugkomen in dit hotel!

met partner, Mei 2014
"Mooi in de bossen gelegen hotel"vertalen
astieber
7,0

22-05-2014 Hotel Sallandse Heuvelrug is mooi gelegen in de bossen net buiten Rijssen. Het is goed uitgangspunt voor fietstochten en wandeltochten. Kamer 202 is een ruime kamer met een balkon. In de badkamer is er voldoende ruimte om de toiletspullen neer te zetten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als er toch een minpunt naar voren moet komen zijn het de lage stoelen waar het voor ouderen en minder valide moeilijk is om uit op te staan. Verder zijn er helaas de nodige vlekken op de vloerbedekking.

met vrienden, Mei 2014
"Ligging fantastisch, eten zeer slecht"vertalen
marijkedeweger
1,0
7,0

14-05-2014 Het Fletcher hotel in Rijssen ligt prachtig in de bossen. Het personeel was vriendelijk en de kamer redelijk schoon. Wij hadden er een drie gangen diner "verrassing Du Chef" bij geboekt. Nou dat was zeker een verrassing, zo slecht hebben we nog nooit gegeten! Du Chef stond vast niet in de keuken en als hij/zij er wel heeft gestaan dan zou ik deze direct ontslaan. Overnachten is prima mensen maar NIET gaan eten!

met partner, Apr. 2014
"Prima hotel"vertalen
Astrid
7,0

28-04-2014 Het hotel ligt net even buiten Rijssen en is een goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. junior suite van alle gemakken voorzien. enigste nadeel,schimmel op badkamertegels en voegen kan gewoon niet

met oudere kinderen, Apr. 2014
"We komen zeker terug"vertalen
Hedar Okcuoglu
10,0
10,0
7,0

28-04-2014 We hebben er oprecht van genoten. Heerlijk ontspannen en de kinderen hebben zich geen moment verveelt. Het personeel was vriendelijk en altijd met een grote glimlach. Niks was te veel gevraagd. We komen zeker terug en dit keer voor een langere verblijf. Het enige min punt was de badkamer.

Apr. 2014
"Dit niet meer"vertalen
WG Giannakos
2,0
1,0

28-04-2014 + De ligging, prachtig landschap
- Kamer oubollig, badkamer bruine rand onder putje wastafel doucheslang ad douchekop zwart uitgeslagen douchekop vol kalk bruine streep in t bad onder de badkraan, ontbijt zeer summier voor de prijs. Receptie zeer suf bij uitchecken werd niet geïnformeerd of het verblijf naar wens was, receptioniste bleef achterin op haar stoel zitten schrijven en keek niet op. Met een oke konden we gaan. Wij zaten in een kamer in een gang links vd receptie uitkijkend op plat dak. We hadden het gevoel dat we in een achteraf kamertje waren gestopt. Weet niet of alle kamers zo zijn maar van een 4 sterren hotel hebben wij echt een ander idee. Naar onze beleving valt eerder onder een 2 ster alhoewel onze ervaring bij sommige 2 sterren hotels deze sfeervoller zijn.

met oudere kinderen, 2014
"Fijn Paasweekend!"vertalen
Gert-Jan Mulder
6,0

25-04-2014 We hebben een heerlijk Paasweekend gehad en genoten van een heerlijk diner en een Paasbrunch. Verder genoten van de prachtige omgeving.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?