8,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

580 reviews over Camping De Molenhof in het Nederlands

Super mooie camping voor kids

Erwin, 13-8-2017

Voor de 1e keer een seizoensplek gehad .En ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige camping is . Vandaar dat we nu al weer hebben verlengd voor volgend jaar
    Gereisd familie in januari 2017

Geweldige kindercamping!

Cindy, 8-8-2017

Een heel fijn verblijf gehad op deze mooie camping.

Voor de kinderen een paradijs veel leuke activiteiten. Zwembad overzichtelijk en erg leuk. Wij vonden de camping ook erg schoon alles word prima bijgehouden toiletten en douches worden meerdere keren per dag grondig gereinigd. Personeel vriendelijk en het animatieteam erg enthousiast. Mooie plekken en op bijna ieder veld een speeltuintje ook het overkapte gedeelte bij de plaza is superleuk voor de kids zand en water speeltoestellen volop vertier. Eten bij de plaza is goed zowel afhaal als het eten in het restaurant. Een echte aanrader deze camping zeker voor kinderen in de leeftijd tot ongeveer 10 jaar.

Gereisd familie in juli 2017

Fijne camping maar steeds meer minpunten

Chantal, 7-8-2017

Veel hondepoep op de camping. Bestuurbare auto's en kinderen die met hondenstront bij de tent komen. 1x kan gebeuren maar in 2 weken tijd 5x stront moeten poetsen! Snap dat dit veelal bij de baasjes ligt maar wellicht een verbod op uitlaten op de camping kan dit probleem verhelpen.

Pizza beter niet bestellen, de rest van het eten is heerlijk maar mag wat warmer geserveerd worden.

Sanitair is schoon! Schoonmaak savonds is rond kinderdouchetijd dat is soms even lastig.

Wat heel naar is: controle voor bezoekers. Wij hebben 3x bezoek gehad, ook netjes gemeld en betaald voordat het bezoek kwam en toch werd ons verzocht te betalen bij de receptie terwijl ik de bon in mijn hand had. Beetje iritatiepunt!

Zwembad is prima voor elkaar, water is warm en schoon. Animatie steeds meer gericht op kinderen vanaf 8 jaar, jammer.

Prima topcamping met een aantal verbeterpunten. 3x geweest maar met name door de honden komen wij niet weer helaas.

Gereisd familie in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Molenhof***** bij :

Supper locatie en in een mooie omgeving

Wessel, 1-8-2017

Mooie camping met heel veel faciliteiten tijdens goed en slecht weer. We hebben ontzettend genoten van de tijd die we er stonden. Aardig en vriendelijk personeel. Sanitairgebouwen waren netjes en schoon. Eten was erg lekker en voor iedereen genoeg. Komen graag een volgende keer terug.
      Gereisd met partner in juli 2017

Goede camping maar zeker ruimte voor verbetering

Seizoensplek, 31-7-2017

Al jaren een seizoensplek op deze camping. De plekken zijn niet supergroot. Wij hebben een caravan van bijna 5 meter met uitbouw, maar deze past net op de plek, dus niet de beloofde 100m2.

Animatie is erg leuk voor de kinderen! De camping is qua grootte prima, ook voor kleinere kinderen. Het zwembad is afgesloten met toegangspoorten zodat de kinderen niet ongewenst naar binnen kunnen. Volgend jaar wordt een plonsplas gerealiseerd, deze wordt helaas niet met een toegangspoort afgesloten wat mijn inziens niet echt wenselijk is voor een kindercamping.

Het sanitair is oke. Sommige sanitairgebouwen zijn aan de kleine kant voor het aantal kampeerders die er gebruik van maken, andere gebouwen zijn ruim voldoende. De schoonmaak is redelijk, maar zeker in drukkere perioden laat dit te wensen over. Een vieze wasbak in het hoogseizoen blijft rustig 2 dagen niet schoongemaakt. De watervoorziening is niet zo goed. Regelmatig is het water van het toilet op (ja echt op), je kunt dan niet meer doorspoelen. Ook is er met zekere regelmaat 's avonds (rond 20.00 uur) geen warm water meer, alleen nog koud.

Het zwembad is op zich best goed, maar helaas niet altijd even schoon. Het water is vaak troebel. Wij (en een aantal meer seizoeners) gaan er niet meer zwemmen aangezien vooral de kinderen telkens na het zwemmen aan de diarree zijn.

Het eten op de camping (de Plaza) is prima. Geen culinair hoogstandje, maar dat mag je ook niet verwachten op een camping naar mijn mening. Maar we eten er met smaak.

De campingwinkel is redelijk uitgebreid en heeft geen hoge prijzen voor een campingwinkel.

Het grootste nadeel van de camping vind ik de onvriendelijkheid van de beheerders (en sommige personeelsleden) als je verbeteringen aan geeft. Dit is erg jammer. Zo durft bijna niemand dingen te melden bij de receptie. Ik hoop echt dat de beheerders wat meer open gaan staan voor ideeën en/of kritiek.

Overigens mag er wel meer gecontroleerd worden op de camping. Tenten en auto's worden nog wel eens (deels) op een andere kampeerplek neergezet. Daar zou de camping hun gasten wel over mogen aanspreken.

Zoals gezegd een leuke camping, maar echt nog wel ruimte voor verbetering.

Gereisd familie in maart 2016
      Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor uw review, helaas bent u niet helemaal goed geïnformeerd. De plonsplas die volgend jaar aangelegd wordt zal wel met een toegangspoort worden afgesloten.

Kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen kunnen niet ongemerkt hier naar toe.

Gezellig midweekje weg!

Jim, 29-7-2017

De GlamLodgetent was prima in orde. Alle benodigdheden waren aanwezig. De bedden waren prima.

Ondanks de kou (en dankzij het kacheltje) hebben wij een heerlijke paar dagen gehad. De kids hebben genoeg te doen. Leuke speeltuintjes en een prima zwembad.

Het eten is er ook goed te doen.

Het sanitair is echt top! Meerdere keren per dag word het schoongemaakt. Op verschillende tijdstippen onder de douche gestaan en altijd een heerlijke warme douche gehad.

Gereisd familie in april 2017

Leuke vakantie

Ilona, 1-7-2017

Nu twee weken hier geweest op de molenhof.

De eerste dag dat we kwamen viel ons zoontje van de verhoging van onze lodge. Wat bleek een behoorlijke diepe snee in zijn hand van scherven van servies wat daar nog voor lag. Hier melding van gemaakt.Helaas niets meer over terug gehoord! Alleen op dan moment ja we zullen het doorgeven.

Het zwembad hebben de kinderen zich goed vermaakt, wel verouderd vinden wij en mag best wel een opknapbeurt hebben en schoonmaak met het zand wat erin ligt.

Met de vele speeltuintjes wat er zijn vinden de kinderen erg leuk en vermaken zich dan goed.

Deze twee weken wel vermaakt maar waarschijnlijk niet voor nog een keer.

Gereisd familie in juni 2017

Mooie kindvriendelijke camping

Geert, 29-6-2017

Erg mooie camping, zeer geschikt voor kinderen (alleen jammer dat ze niet inspringen op de Duitse vakanties ivm animatie team)

Zwembad is natuurlijk favoriet voor de kids.

Voor volwassenen iets te weinig aanwezig na mijn idee.

Verder vriendelijk personeel, sanitair gebouwen zeer netjes en voldoende aanwezig.

Gereisd familie in april 2017

Geweldig

Masselink, 23-6-2017

Dat alles klopt voor. Jong en oud

Alles heel schoon en vriendelijk en behulpzaam

Personeel goed eten en een mooie omgeving

Gereisd familie in juni 2017

Gewoon geweldig

Johan B, 23-5-2017

Kijk wat is het mooi in eigen land.
      Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Molenhof***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molenhof in Reutum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Molenhof scoort een 8.72 uit 10 op basis van 582 reviews.