Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Krieghuusbelten***** bij :

134 reviews over Camping Krieghuusbelten in het Nederlands

Helemaal top!

claudia den hartog, 16-8-2017

Wij verbleven in een kampeerlodge. Schoon, compleet, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel. Zwembadwater lekker warm. 1 opmerking: Campingbedje past niet in de slaapkamer.
    Gereisd familie in augustus 2017

Super vakantie, absoluut voor herhaling vatbaar!

Karin, 14-8-2017

Schone, rustige camping met alle faciliteiten die je je kunt wensen. Binnen zwembad, waarvan het dak open kan en dus een binnen- en buiten zwembad in 1.

Op elk veld een leuk speeltoestel voor de kinderen en zelfs een binnen speeltuin.

Aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel.

De hoeveelheid parkeerplaatsen was niet overdreven veel. Dit verdient wel een puntje van aandacht voor de camping.

Gereisd familie in juli 2017

Mooi voor gezinnen met jonge kinderen

Brigit, 11-8-2017

Erg mooie en schone, kindvriendelijke camping. Helaas voor onze oudere kinderen (14 en 15) weinig te doen. Geen tot weinig leeftijdsgenoten en geen animatie. Als we dit hadden geweten, hadden we een andere camping uitgekozen, maar nogmaals voor een gezin met jonge kinderen zeker een aanrader!
    Gereisd familie in augustus 2017

Top camping

Cl, 24-7-2017

Twijfel je om te boeken..... zeker doen

Erg mooie en kindvriendelijke camping!!

Mooie velden en zeer veel speel gelegenheid voor de kids

Zaten in safari logde de luxe, deze zijn super

Gereisd familie in juli 2017

Bovenverwachting mooi goed onderhouden park.

Henk V., 29-6-2017

We hadden een Safarie lodge de luxe gehuurd voor een week.

Een prima accomodatie met goede bedden, douche en toilet en alles was keurig schoon. Wifi werkte voortreffellijk konden gewoon Ziggo Go kijken zonder happeringen, wel jammer 1 code voor 1 toestel, maar kon wel wisselen van toestel. Ook de camping netjes onderhouden en erg veel speeltoestellen overal op de camoping, zelfs op de wandel route waar we veel gebruik van maakte, zo af en toe zag je herten en konijnen lopen, erg leuk. Zwembad prima, water lekker warm. Snackbar was soms erg laat open waardoor je in de restaurant snacks op moest halen, niet altijd leuk, soms kreeg mijn vrouw opmerkingen aan de bar van mannelijke gasten. Erg min punt.

Maar verder heerlijke camping, komen zeker terug.

Gereisd familie in juni 2017

Grote camping die niet massaal aanvoelt.

Marloe, 26-6-2017

Door de grootte van de camping kun je gebruik maken van veel uitstekend verzorgde faciliteiten, zoals het zwembad, een vijver en een indoor speeltuin. Maar als je op je (ruime) plek staat, voelt het door de indeling niet alsof je op een grote camping staat. Er is (gelukkig) ook geen overvol animatieprogramma, maar dat is met de vele speeltoestellen ook helemaal niet nodig. De kinderen vermaken zich zelf zo prima. Complimenten ook voor de medewerkers van de snackbar. Ondanks de vele grote bestellingen (voor meer dan 20 man!), hoefden we niet lang te wachten op ons frietje. Dat heb ik wel eens anders gezien!

Keurig sanitair, zelfs na een dag regen, en plekken voorzien van alle gemakken. Een aanrader!

Geweldige kindvriendelijke camping

Cathelijne, 13-6-2017

Geweldige kindvriendelijke camping! Wij hebben vorige week in een chalet verbleven. Deze chalet was keurig en van alle luxe voorzien. De chalets staan verspreid over de camping (tussen de 'vaste eigenaren') groots en met veel privacy. Deze camping is van alle gemakken voorzien, vooral voor kinderen geweldig! Prachtig schoon en verwarmd zwembad, die heerlijk open kan met mooi weer. Enorm veel leuke, mooi onderhouden speeltuintjes op de camping. Ook een leuke indoorspeeltuin. De broodjes in de campingwinkel zyn Heerlijk! Omdat wij deels in het laagseizoen waren, werden ze heerlijk vers (ter plekke) afgebakken. Alle medewerkers van de camping zijn enorm vriendelijk en meedenkend. Wij hebben de bakfietsen voor een dagje gehuurd, ideaal met kleine kids. Ook het wandel- en speelbos dat bij de camping hoort is erg leuk en mooi! Kortom: dik tevreden over deze camping.

Mooie camping

Ingrid, 10-6-2017

ruime camping, 2 sanitairgebouwen, schoon, campingwinkel met heerlijke verse broodjes. Wij stonden op een veld buiten de camping ivm een festival. Helaas was het hierdoor een stuk lopen naar de WC, wij gingen op de fiets. Tip: misschien een dixie?
      Gereisd met partner in juni 2017

heerlijke camping

Cor, 9-6-2017

een top camping

niets op aan te merken veld 8 prima

leuke speeltoestellen op de veldjes

heel groot maar merk je niet van

zwembad prima geen controle(af en toe) maar vind het ook de verantwoording van de ouders

voor nederlandse camping een top organisatie

Zeer nette camping

Ria, 28-5-2017

Net terug van een lang weekend op deze camping en we hebben ons uitstekend vermaakt. De plaatsen zijn zeer ruim en dit is de meest netjes verzorgde camping die ik gezien heb. Erg leuke ruime velden. De camping was bijna volgeboekt maar ik heb nergens viezigeheid gezien en nooit hoeven wachten bij een douche. Zeer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn zwembad en erg veel leuke speelgelegenheden voor de kinderen. Al met al de beste camping die wij sinds onze kampeerloopbaan hebben gezien in Nederland. TOP!!
      Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krieghuusbelten in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krieghuusbelten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krieghuusbelten scoort een 9.01 uit 10 op basis van 134 reviews.