Bed and Breakfast Erve Naatsboer

Bed and Breakfast Erve Naatsboer
Erve Naatsboer
9,9

3 reviews over Bed and Breakfast Erve Naatsboer in het Nederlands

In één woord fantastisch!

Douwe en Carla Ameland, 15-8-2017

Nooit eerder in zo een geweldige B & B gelogeerd. Wat een geweldige gastvrijheid, onderkomen [cottage] en een niet te versmaden weldadig ontbijt met diverse heerlijke biologische produkten. En wat zijn we in de watten gelegd door Ellen en Joop. Wat een fantastisch lief en betrokken echtpaar. We komen zeker terug!!!
Gereisd met partner in juli 2017

In deze B&B voel je het goede van het leven

Anna, 8-5-2017

Op verwennerij kun je je niet voorbereiden. Laat het maar gewoon binnenkomen. Geniet van de warmte van Joop en Ellen, de prachtige locatie, het heerlijke ontbijt en zuig de gezondheid op. Laat nog wel iets voor ons over, want wij komen terug!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastische Bed & Breakfast

Maartje, 30-8-2011

Erve Naatsboer is een mooie boerderij in Overdinkel met een heerlijke ruime tuin met eigen terras uitkijkend over de weilanden. Het voorhuis biedt alle privacy en zo ook de cottage op het erf. Het ontbijt is heel uitgebreid en gevarieerd. De welgemeende hartelijkheid en service van de eigenaren Joop en Ellen zijn buitengewoon.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erve Naatsboer in Overdinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erve Naatsboer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Erve Naatsboer scoort een 9.93 uit 10 op basis van 3 reviews.