8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )*** bij :

145 reviews over Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) in het Nederlands

Fantastische plek

Paul, 16-7-2017

Het ontbijt en avondeten was zeer goed verzorgd complimenten aan de kok. Mooi ingerichte eetzaal. HotelKamer is eenvoudig en beetje een gedateeerd maar wel voorzien koffie en thee faciliteiten. Maar zeer voor herhaling vatbaar. Tevens is Ootmarsum een zeer leuk dorp/stad.
    Gereisd met partner in juli 2017

Geen zwembad

klant, 25-6-2017

Door foto's misleid dat de wellnes met zwembad zou zijn. Maar dat is er dus niet, waardoor de overnachting voor ons een teleurstelling was. Ontbijt is prima, maar niks speciaals.
    Gereisd met partner in juni 2017

verder prima

kool, 9-5-2017

mooi verblijf

wij, twee goede vriendinnen, verbleven in een aparte dependance van het hotel. Wij vonden dat toilet en douche door de glazen wanden weinig privacy hebben. Verder was het vervelend dat al vroeg in de morgen er nogal behoorlijk wat herrie was van mannen die kennelijk vroeg op moesten om te gaan werken. Het was een beetje een unheimisch gevoel. Daarom zou ik niet meer voor dit hotel kiezen hoewel de rest ( eten en bejegening) geweldig was.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Het was weer geweldig

Fam.Breedveld, 25-4-2017

Wij zijn hier al meerdere keren geweest en het is altijd even goed.

Eigenaars en medewerkers altijd behulpzaam.

Ontbijt en Diner prima verzorgt .

Kamers schoon en netjes en ruim.

Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch Hotel.

J.Mellema, 8-4-2017

Goede service, prima maaltijden en mooie kamers. Geen nadelige opmerking. Het was voor mij de tweede keer en ik kan iedereen dit hotel aanraden.
      Gereisd met vrienden in september 2016

Prima

Henny & Frank, 30-1-2017

Traditiegetrouw de kerstdagen doorgebracht bij deze gastvrije familie. En zoals altijd weer erg genoten van de hartelijke ontvangst, de uitstekende verzorging en de heerlijke maaltijden. De nieuwe kamer in Vila Velo was een aangename verrassing (ruim, smaakvol ingericht)
      Gereisd met vrienden in december 2016

Heerlijk

Riet Buijssen, 1-12-2016

Prima appartementje=comfort Plus, Gastvrije ontvangst,prima kamer, wat karig ontbijt.
      Gereisd met partner in oktober 2016

erg goed, schoon, vriendelijk, ruime parkeerplaats

van nuenen helvoirt, 17-8-2016

eigenlijk was alles goed: ontbijt , diner, kamers, vriendelijke bediening
      Gereisd met partner in augustus 2016

Het was weer uitstekend

Breedveld, 15-8-2016

De ontvangst is prima en de service is ook prima.

Ontbijt en Diner uitstekend.

Kamer en badkamer schoon en netjes.

Wij waren met openbaar vervoer maar er is voldoende parkeerplaats bij het hotel

en ook nog gratis.

Dus zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastich ,erg vriendelijk, zorgzaam!

Moeder van 87 jaar alleenop reis, 8-8-2016

Naast de aanwezige dertigers tot en vijftigers voelde ik me als dame op leeftijd, ruim tachtig ,hier welkom! Mijn schootmobiel en rollator kon ik vlak bij de kamer parkeren. Een mooi uitzicht vanaf je eigen terras!

De maaltijden ,het ontbijt ,de lunch waren heerlijken uitgebreid. Echt een verrassing. De medewerkers waren heel hartelijk ,behulpzaam en voorkomend .

Een aanrader!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) scoort een 8.83 uit 10 op basis van 146 reviews.