Appartement Odemarus

Appartement Odemarus
Odemarus
9,3

22 reviews over Appartement Odemarus in het Nederlands

Een heerlijk plekje nabij het centrum!

Elna, 12-6-2017

Een fijne plek om van hieruit de omgeving en het stadje te verkennen. Op een paar minuten lopen van het centrum, wat heerlijk is om na een dag vol activiteiten in alle rust 'thuis' te komen. Geluiden van omwonenden, maar dat is logisch gezien de ligging. Sfeervol ingericht (leuk met o.a. steigerhout), van veel gemakken voorzien en super schoon. Heerlijk bed! Goede informatievoorziening mbt activiteiten in de omgeving. Warm welkom door een heel vriendelijke en zorgzame gastvrouw! En wat ook zo fijn is, een eigen entree en gezellig tuintje met leuke zitjes en privacy.

Vanwege de trap met 'klapdeur' bovenaan als entree naar de slaapkamer (overigens leuk gedaan!), lijkt me dit niet handig voor als je slecht ter been bent of voor een klein kind.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

In één woord: Geweldig!

Yvonne van Wingerden, 1-5-2017

Gastvrij, gezellig, ruim, schoon, aan alles is gedacht door Els.

De bank zit heerlijk, de slaapkamer is heerlijk ruim, het bed ook en slaapt super. De stoelen bij de eettafel ook al zo comfortabel. Lekkere douche, super ontbijt, leuke tuin met diverse zitjes en een paar minuten lopen naar het gezellige centrum van Ootmarsum met hele leuke winkeltjes, iedere zondag open van 12.00 - 17.00 uur. Heel veel restaurantjes, De Pastorie is een fijn restaurant als je van een beetje culinair houdt. Wij hebben een top-weekend gehad.

Gereisd met vrienden in april 2017

Super appartement in het mooie Ootmarsum

Werner Joling, 18-12-2016

Wij hebben vlak voor de Kerst genoten in dit heerlijke appartement Odemarus. Ontvangst was zeer hartelijk en het appartement was mooi met kerstdetails versierd! Alles wat je nodig hebt is aanwezig! Heerlijke bedden en een fantastisch ontbijt. Gastvrouw Els maakt het je zeer naar het zin! Genoten van Ootmarsum in Kerstsfeer en heerlijk bezoekje aan de sauna in Oldenzaal! We komen vast en zeker in het voorjaar nog eens terug en nemen dan de fietsen mee, want het is een prachtig gebied! We zijn heerlijk ontspannen weer huiswaarts gegaan!
Gereisd met partner in december 2016

Prachtig

Edske Russchen, 18-8-2016

Een erg gezellig en mooi appartement van alle gemakken voorzien.

Een zeer hartelijk en warm welkom, goede bedden en een tuin, waarin je heerlijk kunt zitten en eten.

Prachtig gelegen op loopafstand van het centrum van Ootmarsum.

De fietsen kunnen veilig onderdak staan.

Gereisd met partner in augustus 2016

Louise Klaasen, 23-7-2016

Gast vrij, schoon, lekker bed, super ontbijt
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Aanrader eerste klas! Fantastisch!

Janneke, 16-2-2016

Alleen maar lof voor Els, die Odemarus bestiert. Werkelijk aan alles is gedacht. Huiskamer erg gezellig; badkamer "prima-de-luxe";gezelligeslaapkamer met een bed met 2 zeer goede matrassen. Ontbijt niet te versmaden, en zo zou ik nog wel een tijdje door kunnen gaan!............ Oh ja!, appartement heeft ook nog een tuin!!
Gereisd met partner in februari 2016

Hoge graad van perfectie

j.oskam46, 11-2-2016

Stadsappartement Odemarus is misschien nog wel beter dan de naam. Werkelijk perfect! Een hartelijke gastvrouw, een fraai onderkomen, kwalitatief uitstekend in orde, prima bed, alles goed te verwarmen, behoorlijk groot, heerlijke tuin, berging voor de fietsen, uitstekende wifi, mooie badkamer en heerlijk rustig. Centrum van Ootmarsum makkelijk aan te lopen en over de omgeving hoef ik eigenlijk niets te zeggen. Onwaarschijnlijk mooi om in te wandelen en te fietsen. De prijs vonden we meer dan geschikt!
Gereisd met partner in februari 2016

In een woord "geweldig"

Erna, 12-1-2016

Hoewel de leefruimte niet al te groot is (maar voldoende voor 2 personen, met een ruime eettafel waaraan je ook kunt werken), is er alles wat je maar kunt wensen. Ook in de keuken. Een prachtige doucheruimte en op de ruime slaapkamer een prima bed.

Daarnaast nog een bergruimte voor afval, waar je ook je fiets(en) kunt stallen. Kortom: het is af! Bovendien ligt het appartement heel rustig en toch op slechts 5 minuten afstand van het centrum en op gunstige ligging voor wandel- en fietstochten.

En niet op de laatste plaats: een heel vriendelijke gastvrouw.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Fantastisch! Een zeer comfortabel appartementje.

C. Denters, 23-9-2015

Wij vonden het appartement heel prettig en volledig ingericht. Het bed was zeer comfortabel en de ontvangst was zeer hartelijk! Wij zijn vastbesloten terug te komen in de zomer zodat we ook van het leuke tuintje kunnen genieten.
Gereisd met partner in september 2015

Prachtig mooi

Tineke Veltman, 5-9-2015

Prettig verblijf in een luxe appartement met alles erop en eraan. De ontbijtservice erbij was prima. De eigenaresse is behulpzaam en belangstellend. Aanbevelenswaardig.
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odemarus in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odemarus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Odemarus scoort een 9.25 uit 10 op basis van 22 reviews.