Vakantiepark Hoeve Springendal **

Schitterende vakantieplek

Bert Smeenk, 21-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij zijn al meer dan vijf keer bij Hoeve Springende geweest, meestal met de caravan, één keer in een appartement. Van moment van aankomst tot aan het vertrek was het elke keer gewoonweg goed. Hartelijk ontvangst, goede hulp, heerlijke vers gebakken broodjes en verse eieren, mooie campingplaatsen, fijne appartementen, heel mooi sanitairgebouw op de camping, rustige omgeving met mooie natuur.

Voor fietsers en wandelaars een uitstekende plek om op vakantie te gaan.

En dan met paard en wagen tochtjes door de omgeving maken! Fantastisch👍👍👍

Elke keer dat we er zijn geweest, was het genieten.

Gereisd met partner in september 2015

Familieweekend

Gerard, 26-9-2017
  • Onderkomen10

Voor ons familieweekend hadden we 4 appartementen gehuurd, die keurig bij elkaar lagen en die super schoon waren! Het is bij alle 4 stellen ongelofelijk goed in de smaak gevallen, de rust, ruimte en de gezelligheid!

Het ontbijt was fantastisch en we hebben 1 avond met de pot meegegeten, wat heel goed in de smaak viel! Wij bevelen Hoeve Springendal van harte aan!!

In November gaan we met ons tweetjes weer heerlijk genieten!

Gereisd met vrienden in september 2017

Een super relax en fantastisch weekend

Natascha, 4-9-2017
  • Onderkomen10

Als je niet uitgerust terug wil komen moet je echt een ander plekje zoeken. We zijn maar een nachtje geweest in een 4 persoons appartement (maar wel met ontbijt) maar wat was dit verrassend. Een heel leuk appartement met een soort split level maar wat vooral opviel was dat het echt overal super schoon was. Het ontbijt is echt een must do! Verschillende warme broodjes en heel veel keuze in het beleg. Echt een aanrader en wij gaan hier zeker nog een keer terug.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hoeve Springendal bij:

Wat een fijne plek! Aanrader!

Wendy, 2-9-2017
  • Onderkomen10

Jammer genoeg maar één nacht verbleven in een 4 persoons-appartement op Hoeve Springendal tijdens ons moeder-dochters-uitje. Wat een heerlijke plek met lieve mensen. Er hangt hier zo'n ontspannen sfeer en de boerderijdieren zijn ontzettend grappig. Ik ga hier zeker nog eens terug met mijn partner. Het appartement was van alle gemakken voorzien en superschoon, zelfs mijn moeder was onder de indruk! Boek er zeker het ontbijt bij, dat was heerlijk en niet normaal zo uitgebreid. Ik kan niet anders dan in superlatieven praten over deze plek. Heerlijk!!

Geweldig

Gé en Hilde, 31-8-2017
  • Onderkomen9

dat het een geweldige omgeving en camping is en dat marian en walter zeer gastvrij zijn niets is hun te veel
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer mooie camping

Jaap, 7-7-2017

Mooi sanitair, gemoedelijke camping, alleen jammer dat de seizoen plaatsen

Niet op een apart veld staan nu waren alle plaatsen bezet ,maar de helft van de plaatsen komen ze alkeen in het weekend of je ziet ze de gehele tijd niet wat de sfeer niet ten goede komt, dat is zonde van zo, n mooie camping

Gereisd met partner in juni 2017
Walter Brunninkhuis, Eigenaar, 23-7-2017

Beste gasten, bedankt voor uw mooie review.

Het is inderdaad zo dat er op 3 van de 7 velden voornamelijk gasten staan die langer verblijven.

Op de overige 4 velden staan alleen gasten voor een korte periode.

Sfeervolle rustige camping

Henri en lidy dam, 4-7-2017
  • Activiteiten8

Ruime plekken en zeer net sanitair. Hartelijk ontvangst en erg vriendelijke eigenaren.

Tip voor de eigenaren iets meer huisregels jullie bepalen het beleid en niet de gasten.

Gereisd met partner in juni 2017

grandioos gemoedelijk en gastvrij en super schoon!

Anne, 11-4-2017
  • Onderkomen10

wat hebben we genoten van de rust en de schoonheid. zowel de accomodatie alsook de omgeving. Bij aankomst waren we blij verrast dat de bedden zelfs al waren opgemaakt! De gemoedelijkheid van de mensen sprak ons bijzonder aan. Iedereen was even vriendelijk en dat maakte ons verblijf extra aangenaam! We komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2016

Super locatie

Gertjan, 22-10-2016
  • Onderkomen9

Super locatie voor als je van rust, natuur en dieren houd.

Appartement is eenvoudig maar alles is er en het is netjes en schoon.

Het enige wat wij als minder hebben ervaren is dat dat wij helemaal boven zaten.

Het helemaal boven zitten is niet erg maar wij hadden 2 jack russels bij die deze open trappen niet op konden lopen.

Wij moesten dus steeds onze honden dragen. Twee trappen op en af.

Dus als je een hond hebt die niet kan trap lopen vraag dan ofdat je beneden een appartement kan krijgen.

Vanaf de hoeve kun je zo het springendal in waar je echt uren kan wandelen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Relaxen op een geweldige locatie

Riekske, 13-10-2016
  • Onderkomen10

Bijzonder goed: het appartement, het ontbijt, het eten, de gastvrouw, die zelf kookt. In een woord: een geweldig verblijf in een prachtige omgeving!!!!
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hoeve Springendal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hoeve Springendal in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hoeve Springendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hoeve Springendal scoort een 9.24 uit 10 op basis van 117 reviews.