Bed and Breakfast De Stadskamer **

Bed and Breakfast De Stadskamer
De Stadskamer
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast De Stadskamer bij:

15 reviews over Bed and Breakfast De Stadskamer in het Nederlands

Nooit meer!

N N, 17-8-2016

We werden niet gastvrij ontvangen, er werd geen kopje koffie aangeboden en het duurde even voor we de eigenaar te zien kregen.

De kamer die wij hadden was erg sfeerloos. Gedateerde meubels en een fatsoenlijk zitje ontbrak. Geen uitzicht, geen terras en nergens buiten even kunnen zitten om van de zon te kunnen genieten. Doucheruimte: doucheslang bleef niet in juiste stand zodat je er niet goed onder kunt staan. Geen haakjes om kleren en handdoeken op te hangen. Wastafel zat te laag. Overal zag je snoeren hangen. Geen fatsoenlijke ruimte voor de meegenomen fietsen.

Maar wat ook erg was de voortdurende stank op de kamer, bij aankomst roeken we chloor daarna alleen maar een erg vieze lucht.

Gastenboek niet aanwezig.

De kwaliteit van het ontbijt was ver beneden onze verwachting.

Zeer teleurstellend alles bij elkaar, we hadden drie nachten geboekt maar voelden ons genoodzaakt om na een nacht weer te vertrekken. Helaas we zullen ons hier nooit weer laten zien.

Gereisd met partner in augustus 2016

Kom zeker terug

Fotofreaky, 27-12-2014

Wat een goede Bed&Breakfast, Ik kom zeker terug.

Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Bij aankomst werd ik aangenaam verrast. Ik had een 1-persoonskamer geboekt, maar kreeg een 2-persoonskamer (zonder meerprijs) onder het motto 'aangezien je 4 nachten blijft, heb je wat meer ruimte'. Verder stond de verwarming al aan en brandde de kerstboom op de kamer. Een warm welkom. Eerste Kerstdag troffen we een Kerstkaartje met allerlei Kerstlekkers bij het ontbijt. Daar blijkt de zorgzaamheid voor de gasten wel uit; een mooi gebaar. Mooi gelegen, in het centrum. Ideaal om 's avonds ook nog even een wandelingetje te maken door een mooi verlicht en sfeervol Ootmarsum.

Goede bedden en goed verduisterende gordijnen. Sanitair is inderdaad wat klein en verouderd, maar daar kan ik niet mee zitten. Ik vind een hartelijke ontvangst en service veel belangrijker. Dat maakt of ik ergens terugkom. Hartelijk dank voor het aangename verblijf!

Gereisd alleenreizend in december 2014

Goede locatie

Niels, 20-6-2013

wij waren aangenaam verrast door het verblijf hier. De kamer was schoon, ruim en het bed was goed. badkamer aan de kleine kant maar met een fijne douche. Goed geslapen in ieder geval. Ontbijt op het terras van café Radboud was ook lekker en voldoende. De locatie aan de rand van het centrum van Ootmarsum ideaal. Een aanrader dus.
Gereisd met partner in juni 2013

eenvoudig maar goed

karint, 29-4-2013

een redelijke kamer met afgesloten kleine maar goede douche wel erg kleine t v goed bed en eenvoudig maar prima ontbijt een lunchepakket kost 5 euro en je mag hem zelf samenstellen maar het brood was bijna op dus maar gewoon brood meegenomen en ik mis iets van een zoet reepje ofzo voor onderweg wel ideaal de koelkast op de gang je kunt gewoon je eigen spullen er in doen en je kunt een bakje koffie zetten
    Gereisd alleenreizend in april 2013

Slapen op rozen?

Ronnie, 10-12-2012

Het kan er nét mee door! Bij binnenkomst in De Stadskamer een vieze verrotte visgeur! Kamers zijn netjes maar houdt niet over, met name vanwege een zeer krappe badkamer. Bedden zijn wel goed!! Ligt mooi tegen het centrum aan en tot vier uur 's nachts hoor je de meest populaire muziek van een nabijgelegen uitgaansgelegenheid. (Hadden we bij de recensies gezien, konden we dus verwachten.) Ontbijt in Eetcafé Radboud was goed verzorgd. Maar dat café heeft nou ook weer niet de meest gezellige en sfeervolle uitstraling.
    Gereisd met vrienden in januari 2012

absoluut aan te bevelen en voor herhaling vatbaar

fam speltie den haag, 29-8-2011

Mijn partner en ik hebbeb vier dagen en nachten verbleven in de Stadskamer in Ootmarsum, een bed and breakfast

prima ligging in centrum van Ootmarsum, zeer schone kamers van alle gemakken voorzien, eigen douce en toilet, met oa een fohn. thee.koffie app, elke dag schone handdoeken en lakens. Gelijk aan een goede hotelkamer

breakfast prima verzorgd in het eetcafe radboud, halve minuut lopen,,,,

Goede gastheer en gastvrouw en overig personeel

we kunnen deze b@b van harte aan iedereen aanbevelen

Gereisd met partner in augustus 2011

Bijv.niet helemaal topper "" ""

An en Diny, 31-8-2009

Op de badkamer zouden meer voorzieningen moeten komen voor ophangmogelijkheden.

Heel vriendelijk ontvangen en met respect behandeld Niet helemaal topper

Gereisd met vrienden in augustus 2009

we komen zeker een keer terug

chantal, 24-5-2009

Heerlijk weekend bij de Stadskamer gehad , wij hebben genoten.

Weinig tot geen last gehad van de geluids overlast ja je hoort wel eens wat maar daar voor zit je ook midden in het centrum !

Heerlijke kamer met balkon en een lekker ontbijt gehad .

Hier komen we zeker nog eens weer.

Gereisd met partner in mei 2009

nette kamer

Rose, 25-1-2009

Deze bed en breakfast zit boven een mooie bloemenwinkel. Op het bed lag een nepbloem. Jammer...

Voor één nacht een prima kamer. In de douche geen handdoekhaakjes. De handdoekken liggen gewoon op de wastafel. Kleine moeite om haakjes te plaatsen lijkt me.

Het ontbijt wordt geserveerd in het café aan de overkant. Is even wennen... maar de man achter de bar was erg vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2009

Aanrader in Ootmarsum

Jan en Nieneke, 14-10-2008

Geweldig weekend gehad bij De Stadskamer. Eenvoudige maar sfeervolle kamer in prachtig pand aan de rand van het centrum.

Vooraf een klein beetje bang gemaakt door "Verstoorde nachtrust" maar geheel onterecht. Kamer ligt aan het centrum dus enige geluid is te verwachten, maar je kunt niet echt stappen in Ootmarsum. Na 22.00 uur is er niet zo veel meer te beleven. "Verstoorde nachtrust" heeft waarschijnlijk de pech gehad dat er een feestje was.

Eigenaars van cafe De Poort en Stadskamer zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt in cafe De Poort. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Stadskamer in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Stadskamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Stadskamer scoort een 6.61 uit 10 op basis van 15 reviews.