Bed and Breakfast De Postelhoek ***

De Postelhoek

40 reviews over Bed and Breakfast De Postelhoek in het Nederlands

Geweldig!

Anita, 29-7-2017

Het was geweldig bij Postelhoek Eten Drinken Slapen.

Goed verzorgd, gastvrij, verrukkelijk eten (!), goede koffie en een mooie omgeving!

Echt genieten dus!

Vooral de ''vriendentafel'' is een echte aanrader!!!

Het enigste nadeel is de nogal steile trap naar de kamers.

Gereisd met partner in maart 2017

In één woord "Fantastisch"

Peter, 7-4-2017

We zijn 3 dagen te gast geweest bij de Postelhoek.

De studio was zeer ruim en van alle gemakken voorzien.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het eten en drinken was super. Wij hebben genoten van de vriendentafel en het verrassingsmenu.

Deze gelegenheid is zeker een aanrader voor eenieder, die enkele dagen wil doorbrengen in het schitterende Ootmarsum en omgeving

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijke plek

Manon, 16-2-2017

Een plek om te slapen als je 2 dagen opleiding hebt en uut Limburg komt, is handig! De Postelhoek is de ideale plek! Leuk personeel, mooie studio's en een heerlijk bed. Ook het eten is erg goed. Heb mijn opleidingsdata hier al geboekt voor het komende jaar!
Gereisd zakelijk in februari 2017

Uitstekend verblijf!

Erick, 15-11-2016

Het jaarlijkse wandelweekend met vrienden bij de Postelhoek doorgebracht.

Is ons zeer goed bevallen. Goede ontvangst en informele sfeer.

Prima ontbijt, op ons verzoek in het restaurant en 's avonds een lekker biertje bij de haard.

Gereisd met vrienden in november 2016

Nooit meer.

Oerlemans, 2-10-2016

Bij aankomst moesten we buitenom over een zeer hoge betonnen trap. In het appartement aangekomen bleek dit vol vliegen, dode en levende te zitten .Wij hebben rechtsomkeert gemaakt en zijn een ander onderkomen gaan zoeken. Vliegenplaag of niet( wat gezegd werd), een appartement dient wel ge-inspecteerd te worden voordat er nieuwe gasten komen. Dit was niet van 1 dag, van 3 dagen, maar wel van langer. Nooit meer!
Gereisd met partner in september 2016
Silvia Rouwers, Eigenaresse, 20-2-2017

Het spijt mij ook heel erg dat dit is voorgevallen en voor mij was het een erg gênant probleem.

We hebben deze studio die op de oost- zuidzijde lag, direct geblokt.

Ik dacht eerst dat het aan ons lag, maar de vliegenplaag was niet alleen bij de Postelhoek. Ook bij al mijn buren en in de omgeving.

Gelukkig is alles verholpen en ik hoop dit probleem nooit weer te mogen hebben.

Ik begrijp uw reactie. Jammer dat u nooit weer wilt komen, anders had ik u graag uitgenodigd.

Alle verwachtingen overtroffen, absolute aanrader

Michael van Kuik, 5-9-2016

Het eten was heerlijk, alles vers!

De studio en het appartement zien er heel erg verzorgd uit.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastisch!

Ernst & Debora van Kempen, 15-8-2016

Afgelopen weekend 4 heerlijke dagen gehad in Twente. Helemaal doordat ons verblijf bij de Postelhoek gewoonweg fantastisch was! van kamers tot bediening, van eten tot ontbijt, in één woord SUPER.

Het persoonlijke karakter van de Postelhoek en de aardige mensen in de bediening onder aanvoering van de eiganaresse die er echt alles aan doen om het je naar de zin te maken gaven ons echt het gevoel van even ontzorgd te worden.

We hadden een arrangement inclusief 3 dagen diner, wat elke avond een verrassing was. best wel spannend, maar het was het zeker waard. Heel gevarieerd en goed van smaak. De gezelligheid tijdens het eten en de entourage hebben hieraan zeker bijgedragen.

Zelf je ontbijt klaar maken lijkt niet leuk, maar is, doordat alles de avond voor de ochtend al netjes in je kamer wordt gezet ( de zaken voor in de koeling staan er ook in!) echt een belevenis.

Elke dag een schone studio, opgemaakt bed en frisse badkamer!

Ga zo door! en nogmaals super bedankt voor alles!

Gereisd met partner in augustus 2016

Een aanrader!

Geralda Holtkamp, 12-8-2016

Wij hebben drie nachten geslapen in de Postelhoek. We voelden ons erg welkom. Van eigenaresse tot bediening tot schoonmaak, iedereen was even vriendelijk en attent.

We hadden een geweldig appartement, heel groot en compleet ingericht. Aan alles was gedacht, koffie, thee, alles was aanwezig. Fijne bedden, ruime badkamer, heerlijke douche.

Wat we heel origineel vonden was het mandje voor het ontbijt, dit werd elke avond in het appartement gezet. Croissants, afbakbroodjes, bruine en witte boterhammen, yoghurt, fruit, allerlei soorten hartig beleg en een bakje met zoet beleg, een sapje, eieren, bonbonnetjes, fruit erbij....super! 's Morgens even de broodjes in de oven, eitjes koken of bakken en dan genieten van alles wat erin het mandje zat.

We hebben gegeten in het bijbehorende restaurant. Geweldig! Wij hadden de eerste avond het viergangen verrassingsmenu, dit was echt een verrassing. Heel gevarieerd en er was duidelijk veel aandacht aan besteed. De avond daarna hebben we er met vrienden gegeten en kozen we voor de familietafel. Gezellig tafelen en kletsen en ondertussen werden er allerlei gerechten op tafel gezet, brood, soep, allerlei soorten vis en vlees, een heerlijk dessert, we hebben er enorm van genoten, wat een kwaliteit.

Wij vinden de Postelhoek echt een aanrader, bedankt allemaal voor de superfijne dagen!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig weekend en voor herhalingvatbaar, toppie!

Benjamin, 21-6-2016

Afgelopen weekend (vr-ma) heerlijk genoten van een lang weekendje weg samen met mijn vrouw. De studio waarin wij verbleven is zeer ruim (kon er met gemak een sprintje in trekken) en voorzien van alle gemakken die je maar kunt wensen: badkamer met duo wastafel, douche en toilet / Kitchenette met een klein oventje / koffieapparaat & waterkoker, heerlijke boxspring waar wij de binnenkant van onze ogen uitvoerig hebben gezien

Het ontbijtje is alles behalve karig. Elke avond werd er een picknickmand op de kamer gezet met als inhoud: twee croissants, twee snede wit en twee snede bruin brood, vier luxe afbakbroodjes, twee yoghurtjes, twee eieren, twee stuks fruit, twee bonbonnetjes, plakken kaas en diverse vleeswaren, flesje jus d’orange. Het avondeten is van hoge kwaliteit en werden we keer op keer verrast. Zelf zijn wij geen visliefhebbers, maar toch hebben wij zitten smullen van: makreel, kabeljauw, gerookte zalm en bouillabaisse. De mensen zijn vriendelijk en weten je goed te voorzien van de juiste informatie. De omgeving is voor hen zeker geen onbekend terrein en wisten ons een mooiere alternatieve fietstocht te geven i.p.v. de knooppunten te volgen. Via deze manier nogmaals bedankt voor alles, het weekend was toppie!!!

p.s.

Zelf hebben wij (nog) geen kinderen, maar zij hebben wel speeltoestellen en een trampoline in de tuin staan. Dus zij hoeven zich zeker niet te vervelen.

Gereisd met partner in juni 2016

Studio prima, ontbijt valt tegen!

Nicole, 30-8-2015

De studio is prima in orde.Netjes en verzorgd en van alle gemakken voorzien. Personeel vriendelijk en klantgericht.. Gezien de goede revieuws over deze bed en breakfast was het ontbijt een grote tegenvaller. In een grote mand zaten voor 2 personen 2 broodjes en 2 croissants die je moest afbakken. Verder in foliumzuur nog een verkreukelde witte en bruine boterham. De jusd'orange in een fles moest vers geperst lijken maar was gewoon uit een pak. Als fruit een zuur mandarijntje en 1 appeltje. Dit had met gemak ook in een klein mandje gepast. Een karig geheel.. Jammer, bed prima, breakfast onvoldoende.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Postelhoek in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Postelhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Postelhoek scoort een 8.95 uit 10 op basis van 40 reviews.