Hotel De Landmarke ***

8,8

164 reviews over Hotel De Landmarke in het Nederlands

Geweldig hotel

Theresia, 15-9-2017

De verzorging en aandacht van het personeel. Het geweldige ontbijt tot aan het diner. Alles met veel zorg en aandacht voor de gast. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Toch heb ik twee min puntjes, de muren van de douche waren vies. De bedden waren goed maar de hoofdkussens te slap.

Gereisd met partner in september 2017

***hotel scoort beter dan menig ****hotel

Ria en Cees Snijder, 4-9-2017

Prima hotel op loopafstand van Ootmarsum. Schoon, praktisch ingericht, goed eten, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze hond was ook welkom.

Op de kamer zou een klein koelkastje toegevoegd kunnen worden om het helemaal compleet te maken.

We hebben mooie wandelingen kunnen maken en daarna kunnen uitrusten op de zonneweide of het grote terras.

We komen hier graag weer terug.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel niets op aan te merken

Jan en Bep, 11-8-2017

Als het zomers erg warm is dan is een kamer aan de achter zijde beter minder warm en minder last van verkeers lawaai van de weg die voor het hotel ligt wij hadden kamer 132 mooi grote kamer prima bedden mooie badkamer smorgens prima ontbijt buffet savonds een geserveerd 3gangen diner het is er prima ik heb toch een klein voor ons een klein minpuntje als je na het diner klaar bent en ergens gaat zitten dan schieten ze al weer op je af of je wat wil drinken ik hoef dat niet ik heb bij het diner al gedronken ik snap wel waarom men dat doet maar als ik wat te drinken wil dan geef ik dat wel aan verder heb ik geen aanmerkingen
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Landmarke bij:

Gunstige ligging t.o.v het kunstdorp

M. Schrama Dahlkamp, 20-5-2017

Het gratis gebruik van goede fietsen.

Alles zeer goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fijn hotel met geweldig ontbijt buffet en diner.

Mevr J. Lo effen., 14-5-2017

Niet echt nodig. Informatie krijg je spontaan aan de balie, bovendien zijn er folders van de omgeving en documentatie van het kunst stadje Ootmarsum. Dat was heel prettig waardoor je met diverse kunst vormen en bijzondere personen in gesprek raakt, waardoor je jezelf verrijkt en ook anderen daar deelgenoot van maakt wat je 'n win win vakantie zou kunnen noemen.

Het stadje ligt in 'n groen natuur gebied en het hotel even zo. Fiets routes waren aanwezig en is interessant. En met de auto maak je mooie tochten naar de omgeving zoals naar Kasteel Twikkel met hun tuinen in Bornebroek Oldenzaal en naar Bad Bentheim. Het is er levendig er zijn vele activiteiten in de omgeving. Er is daar een grote saamhorigheid in de dorpen met hele buurt schappen die zoals in de maand Februari groot en klein mannen en vrouwen alles er voor over hebben een zo groot mogelijk feest zoals met de Carnavals optochten te organiseren waardoor ze die grote bekendheid genieten.

Geweldig.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Gezellig hotel

Dirk Kuperus, 13-5-2017

Hotel Landmarke is een prima hotel met perfecte bediening, gezellige sfeer in een schitterende omgeving op loopafstand van het mooie stadje Ootmarsum
        Gereisd met vrienden in mei 2017

Daar krijg je geen spijt van

Chr. Bouter, 14-4-2017

Zowel binnen als buiten een keurig en schoon hotel. Vriendelijk personeel, mooie kamers met lange bedden, en keurige badkamer. Diner en ontbijt perfect. De omgeving leent zich uitstekend voor een fietstocht of wandeling. Ons 4 daags arrangement was de prijs dubbel en dwars waard.
        Gereisd met partner in april 2017

Gewoon gezellig

Johan en Connie Gramser, 1-4-2017

Voor ons no-nonsense mensen zonder kapsones hebben we zeer bewust voor de vierde keer gekozen voor dit hotel. Zeer gastvrij en ook de blindengeleidehond is meer dan welkom.
        Gereisd met partner in maart 2017

Knus hotel

Marianne, 26-3-2017

4-Daags arrangement zeer goed bevallen. Elke avond heerlijk driegangenmenu. Geen keuzemogelijkheid, maar als je aangeeft iets niet lekker te vinden, maken ze een alternatief klaar. Prima ontbijt met lekker brood. Zeer vriendelijk personeel. Gezellige lounge met leuke zitjes en open haard. Kamer aan de kleine kant en de badkamer erg smal, maar wel netjes en schoon. Kleine tv. Kamer, vrij donker, lokt niet uit om even te gaan zitten, maar dan biedt de lounge een goed alternatief. Keurig zwembad, wat zitjes erbij zou het er mogelijk gezelliger maken. Clientèle voornamelijk ouderen.

Het was me nooit eerder overkomen, maar ik had een tasje laten liggen. Nog voordat ik het tasje gemist had (ik was nog niet eens thuis) had het hotel al een mail gestuurd dat zij het gevonden hadden. De volgende dag kreeg ik het reeds in een keurig pakket thuisbezorgd met het verzoek de portokosten in postzegels te voldoen. Prima service. Komen zeker binnenkort nog een keer terug en hopen dan dat het weer mooi genoeg is om in de mooie omgeving te kunnen fietsen en van het terras te kunnen genieten.

Gereisd met partner in maart 2017

Goede plek voor ouderen

Adriaan Aarts, 26-3-2017

De tijd heeft hier stil gestaan, sinds de jaren 70. Glutenvrij zou geen probleem zijn, maar is bij mijn vrouw helaas niet goed gegaan
        Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Landmarke bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Landmarke in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Landmarke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Landmarke scoort een 8.82 uit 10 op basis van 164 reviews.