Bed and Breakfast 't Sloaphuus

7,7

2 reviews over Bed and Breakfast 't Sloaphuus in het Nederlands

Authentieke B&B

w, 3-6-2012

Dit is zoals naar mijn mening een B&B moet zijn: vriendelijke gastvrouw, koffie en koek bij ontvangst, ruime schone kamers met goede bedden, uitgebreid maar niet overdreven ontbijt voor een schappelijke prijs. B&B heeft maar drie kamers (voor in totaal 5 personen) die helaas wel een nette en schone badkamer moeten delen. Aan de achterkant van het huis is een mooie veranda aangebouwd waar je s'avonds nog heerlijk kan zitten in een prachtige tuin (rustige en groen omgeving).

Vanwege steile trap en ontbreken van traphekje misschien minder handig voor gezinnen met echt kleine kinderen.

B&B ligt aan Pieterpad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Leuk Pension met gastvrije mensen

Wendy, 10-10-2011

Wij stonden onverwachts bij dit B&B op de stoep aangezien het heel hard regende en we al 80 KM hadden gefietst. We werden vriendelijk ontvangen en konden hier overnachten voor 23,50 pp inclusief een lekker ontbijtje. Onze natte spullen werden door de centrifuge gehaald zodat ze 's morgens weer droog waren.

Adres: Hardenbergerweg 31

7731 HA, Ommen

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Sloaphuus in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Sloaphuus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Sloaphuus scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.