8,1

94 reviews over Hotel De Zon in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Jan Otte, 14-11-2016

Gezellig en fijn hotel. Het eten in het hotel was echt subliem ! Personeel zeer vriendelijk. Bed was goed. Kamers zijn een klein beetje gedateerd, maar voldoen nog prima. Wij hebben echt een super weekend gehad.
Gereisd met vrienden in november 2016

Geweldig, alles super.

Theo, 20-8-2016

Mooie kamer, prachtig uitzicht op de Vecht, heerlijk ontbijt en diner, vriendelijk personeel en uitstekende service.

Niets negatiefs.

Gereisd met partner in augustus 2016

Slechte prijs/ kwaliteit verhouding

Mevr. Slegers, 9-8-2016

Positief: zeer goede-mooie ligging,

Vriendelijk personeel,

Goede fietsenstalling.

Negatief: 4 dagen gelogeerd, 4x zelfde diner:zelfde amuse,zalm of tonijn in voorgerecht, truffelgort, beukezwammen, baars met zeekraal en witte wijn,...op zich lekkere ingrediënten maar niet voor 4 dagen hetzelfde te eten. Bij uitdrukkelijke vraag om eens iets anders,frieten gekregen die we de vorige dagen zelf al hadden bijbesteld dus alweer hetzelfde eten. Totaal geen structuur bij de bediening(door de chaos amuse zelf moeten vragen) €15/nacht extra betaald voor een (verouderde,stoffige)kamer met vechtzicht.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zon**** bij :

Oud, smoezelig en te duur.

Ans, 6-8-2016

Het hotel ligt midden in het centrum. Mooi aan de Vecht. We hadden kamer 3.Prachtig uitzicht maar de doorgaande weg loopt gevoelsmatig onder je kamer door. Veel woon/werk verkeer en op de route naar de camping. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat veel geluidsoverlast. Het systeem plafond van de kamer was vol met bruine kringen van lekkages. De onderste matras van de boxspring was niet bekleed en ook daar zaten bruine kringen in. In de badkamer lag het plafond ook open. Goed ontbijt maar niets bijzonders.Prijs kwaliteit verhouding ligt scheef. Zowel voor de kamer als voor het ontbijt. We hadden een hondje bij ons, daarvoor moesten we € 20,-- betalen .
Gereisd met partner in augustus 2016

Ga volgende keer ergens anders wat drinken

Tyanne, 20-7-2016

Zag er allemaal erg gelikt uit. Eenmaal op plek was de bediening niet van plan ons voor de tweede maal wat in te schenken. Slecht
Gereisd met partner in juli 2016

Schitterend hotel

geert Hermans, 17-7-2016

Mooi zicht op de Vecht vanuit een uitstekende kamer
Gereisd met vrienden in juli 2016

Centrale ligging

Janny, 26-6-2016

3 nachten hier verbleven. Vriendelijk personeel. Mooie ligging. Kamers oubollig, aan opknapping toe. Erg gehorig met buiten geluiden. Miste koffie thee faciliteit op de kamer. Restaurant uitstekend. Kamer 10 kan echt niet voor die prijs. Raam kan niet open, boven de keuken. Etenslucht.

Zou niet weet voor De Zon kiezen, prijs kwaliteit te hoog

Gereisd met partner in januari 2016

genoten

Ab, 2-5-2016

We waren er met een groep bejaarden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De keuken is uitstekend. High tea in het door het hotel geexploiteerde Huize het Laer aan te bevelen.
Gereisd met vrienden in april 2016

Hotel met 2 gezichten

Frank, 1-5-2016

Hotel de Zon kent 2 gezichten. De service is uitstekend. Het personeel is zeer klant gericht en vriendelijk. Ook de keuken brigade presteert zeer goed. Jammer dat de kamers zeer gedatteerd zijn. Ook de kwaliteit van de matrassen laat zeer te wensen over. Begrijp dat er al een aantal kamers gerenoveerd zijn. Zou daar bij boeking zeer zeker naar vragen. Adviseer het management snel de overige kamers te renoveren. Ligging tov centrum Ommen en omgeving uitstekend.
Gereisd met vrienden in april 2016

Perfect

Ruud de Boer, 8-4-2016

Het Vechtdalarrengement dat wij hebben genoten was in een woord geweldig. We kregen een gratis update naar een mooie kamer. Het personeel was zeer behulpzaam en correct. Het eten was, naast een lust voor het oog, zeer smaakvol. Ook de sauna in Hotel Paping is voor een kleinschalige sauna van alle gemakken voorzien. Ook de informatieverstrekking over de omgeving was uitstekend
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zon**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zon scoort een 8.14 uit 10 op basis van 94 reviews.