Beoordelingen Hotel De Zon****

De Zon****
57 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Zon****
Voorbrug 1, 7731 BB, Ommen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon**** in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Zon scoort een 8,2 uit 10, op basis van 57 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon**** in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Zon**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel De Zon**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel De Zon**** met andere accommodaties in Ommen.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,6
7,6
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2014
"Wat een heerlijk adres"vertalen
jeanne passier
8,0

17-4-2014 Hotel De Zon in Ommen is een zeer goed en mooi hotel. Prachtig aangeklede ruimtes, mooie kamers, een prima restaurant met uitzicht op de Vecht. Een enorm buitenterras met tafeltjes maar ook loungebanken.
Het personeel is allervriendelijkst en zeer op service gericht. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Het restaurant is van topklasse, veel meer dan je van een hotelrestaurant verwacht. De chef is dan ook opgeleid bij De Librije. Maar iedere kok heeft zijn bijzondere specialiteit. Smakelijk vegetarisch koken was dan ook geen enkel probleem. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. De kamers aan de Vechtkant zijn het rustigst, aan de achterkant is behoorlijk veel verkeerslawaai. Parkeren kan rondom het hotel en is gratis. En de omgeving: idyllisch.

"Twitter beoordelingen"
3-3-2014 @cyrilboxtel Geweldig lekker eten bij hotel De Zon in Ommen. Echt een aanrader #hoteldezon #ommen --- Bron: https://twitter.com/cyrilboxtel/status/440548697487978496
7-1-2014 @ErwinNyhoff Ommen is mooi vakantieoord bv overnachting @HoteldeZon ! '@Shui1977: @TCarrousel @ErwinNyhoff Ik ben dan 10 jaar getrouwd.. Wie Weet! 😊💞' --- Bron: https://twitter.com/ErwinNyhoff/status/420585466828980224
9-10-2013 @wimdankelman Met onze gasten uit Algerije voortreffelijk gegeten bij @HoteldeZon in #Ommen #bedankt --- Bron: https://twitter.com/wimdankelman/status/388032051188072449
met partner, Apr. 2014
"Prachtige plek"vertalen
j.e van der weerd v...
8,0

7-4-2014 Zeer goed hotel Het ontbijt en diner voortreffelijk.Personeel heel vriendelijk en correct.Komen zeker nog een keer terug

Front office manager Annet Diek - Front office Manager, 12-4-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer en mevrouw Van der Weerd, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien u graag terug! Met gastvrije groet uit het Vechtdal,

met partner, Mrt. 2014
"Prima arrangement"vertalen
Fam. Hendriks
8,0

5-3-2014 De afgelopen 3 dagen hebben wij genoten van het Vechtdalarrangement, een aanrader incl. ontbijt, diner en dagentree van Sauna&Beauty. We hebben om een hoekkamer gevraagd en die ook gekregen, prachtig en ruim! Badkamer netjes en voorzien van douche en groot ligbad. Diner op aankomstdag perfect verzorgd en compleet met amuse en vers brood.
Ontbijt op de eerste ochtend was heerlijk en uitgebreid. Ontbijt op de tweede ochtend viel ons wat tegen, er was minder voorzien en we moesten lang wachten op bijvullen van brood. Daarnaast mochten gasten alleen daar gaan zitten waar gedekt was, niet zo heel klantvriendelijk.
Het saunacomplex bevindt zich in Hotel Paping van dezelfde eigenaar. Er zijn doverse sauna's, zowel binnen als buiten, een zwembad, whirlpool en fijne rustruimten. Alles was zeer schoon en werkte, in tegenstelling tot eerdere reviews een verbetering! Het arrangement is al met al zeer voor herhaling vatbaar.

Front office manager Annet Diek - Front Office Manager, 11-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw Jacobs, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Het spijt ons te lezen dat het ontbijt de tweede ochtend wat tegenviel, de kwaliteit wordt geacht elke dag gelijk te zijn. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel De Zon**** bij:

met partner, Feb. 2014
"Mooi hotel aan de Vecht"vertalen
P Huizenga
8,0

1-3-2014 Prachtig gelegen hotel met prima ontbijt en culinair 3 gangen diner.
Het Vechtdal arrangement is een aanrader, ook heerlijk genoten van Sauna Beauty Ommen.
Ze zijn erg klantvriendelijk en datgene wat we aangevraagd hadden kregen we.

Front office manager Annet Diek - Front Office Manager, 11-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer/mevrouw Huizinga, Hartelijk dank voor uw mooie review! Het Vechtdal arrangement loopt nog het hele jaar door, tevens uitgebreid met een leuk sloeparrangement. Wellicht een reden om nog eens terug te komen! Met vriendelijke groet,

Jan. 2014
"Gezinsweekend"vertalen
Fam. van Peet
10,0

22-2-2014 Het eerste weekend van februari waren wij te gast in dit hotel.
Het personeel, van receptioniste tot chef, was erg vriendelijk; niet gemáákt vriendelijk maar oprécht vriendelijk. Dit kom je helaas niet zo heel vaak meer tegen, hier dus nog wel.
We waren positief verrast over de indeling van dit hotel... een warme aankleding en voldoende hoekjes om je als familie af te kunnen zonderen. Ook het eetgedeelte was met aandacht ingedeeld, wat ons een 'vrij' gevoel gaf. Tot slot: het ontbijtbuffet en de ( verrassing) diners: Uitstekend verzorgd en het gebruik van goede producten was te proeven!!
We zouden de kok(s) onrecht aan doen door geen extra vermelding te maken van de uitstekende diners...super!
Mede door jullie gastvrijheid hebben wij een weekend gehad waar we allemaal met veel plezier op terug kijken. Dankjewel!!

Front office manager Annet Diek - Front Office Manager, 11-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte fam. van Peet, Wat een mooie woorden! Dank daarvoor! Hiervoor doen wij het... Wij zullen uw complimenten overbrengen aan de koks. Wellicht tot ziens in de toekomst! Met gastvrije groet,

met partner, Dec. 2013
"De keuken is het hoogtepunt"vertalen
devanmarles
7,0

28-12-2013 Prima hotel met een uitstekende keuken. Personeel is erg vriendelijk, vooral de "jonge honden" in het restaurant doen hun uiterste best. Het hotel ziet er erg mooi uit van binnen en ligt mooi aan de Vecht, zelfs in de donkere dagen voor kerstmis. De kamers zijn netjes maar mogen wel een kleine onderhoudsbeurt hebben, de douchedeur zou voor een broze bejaarde niet meer te openen zijn en ook om het toilet door te spoelen vraagt kracht, de kussens zijn erg hard. Het hotel laat huisdieren toe, onze bovenburen hadden waarschijnlijk hun olifant meegenomen, een enorm gebonk en gestamp 's avonds boven ons hoofd. Het ontbijt was heerlijk en het diner was twee keer top, als ik een michelinster mocht uitdelen dan was het hier gebeurd. Ook leuk om uitgenodigd te worden om een kijkje in de keuken te mogen nemen onder het genot van een alweer heerlijke amuse. Kortom, prima plek, waar we zeker eens terug gaan komen, maar dan in een zonniger seizoen.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 15-1-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gasten Devanmarles, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaringen deelt. Wat betreft de olifant op de kamer boven u onze excuses voor de overlast, we hadden nog wel gezegd op zijn tenen te lopen. Wat fijn dat u zo lekker gegeten heeft, hopelijk een goede reden om nog eens terug te komen. Met gastvrije groet, De Zon hotel & restaurant

met partner, Dec. 2013
"Mooi gelegen aan de Vecht, hartelijke ontvangst"vertalen
Veronica Willemse
8,0

28-12-2013 De ligging van het hotel is mooi, meteen aan de Vecht. Wij waren er met de kerst, het zag er heel sfeervol uit en het personeel was hartelijk en heel attent.
Zeker een aanrader!
De brunch op het landgoed was toppie, een meer dan hartelijk welkom bij aankomst met een glaasje jagerthee....de gerechten waren zeer divers en heerlijk.We hebben genoten.

Front office manager Annet Diek Front office manager, 15-1-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer en mevrouw Willemse, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, De Zon hotel & restaurant

met partner, 2013
"Jammer, er zit veel meer in"vertalen
schaafsma
6,0
5,0
6,0
4,0

19-11-2013 Hotel De Zon in Ommen ligt op een centrale plaats in Ommen, aan de Vecht en aan het Pieterpad. Uitgelezen plek voor een overnachting. Wij hadden een comfortkamer geboekt om te overnachten tijdens onze wandeltocht van Hellendoorn naar Hardenberg. Op het oog een prima kamer, maar in de praktijk viel dat tegen: gelegen boven de keuken was er -op een paar nachtelijke uren na- een monotoon, doordringend gebrom. Commentaar van de receptie de volgende ochtend: tja, u heeft een comfortkamer geboekt, de luxere kamers liggen aan de voorzijde en hebben daar geen last van. Comfort staat toch niet voor inferieur?!
Het bij het diner gevraagde kraanwater stond voor 2 keer 4,50 op de rekening. We hebben een wat nare nasmaak...

Front office manager Annet Diek Front office manager, 5-12-2013
Eigenaar zegt:  Geachte heer / mevrouw Schaafsma, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij stellen het op prijs uw ervaringen te lezen, ook de minder positieve. Wat vervelend dat uw verblijf qua kamer is tegengevallen. Onze excuses dat u overlast heeft ondervonden van de afzuiging. Deze dienst tussen 22:30 en 07:00 geen geluid te maken. Wat betreft het kraanwater willen wij graag uitleggen dat wij onze gasten geen kraanwater serveren, maar puur water uit eigen bron. Indien u specifiek om kraanwater heeft gevraagd hierbij onze excuses dat dit niet aan u is toegelicht. Ondanks uw huidige ervaringen, hopen wij u toch wederom in ons hotel te mogen verwelkomen. Indien u een kopie meeneemt van dit bericht, bieden wij u dan graag een upgrade aan. Met vriendelijke groet, De Zon hotel & restaurant

met partner, Nov. 2013
"Het "Zon"netje aan de Overijsselse Vecht"vertalen
S.van der Wal
9,0

10-11-2013 Een Vechtdalarrangement geboekt, twee prima overnachtingen. Uitstekend diner met ter zake kundig wijnarrangement, mooi uitzicht op de snelstromende Vecht. Centrum Ommen is gewoon echt leuk, hotel is echt gastvrij zoals het eigenlijk hoort. Genoten van ons verblijf.

Front office manager De Zon hotel & restaurant - Annet Diek -, 5-12-2013
Eigenaar zegt:  Geachte heer/mevrouw Van der Wal, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Hopelijk een teken dat wij u in te toekomst weer eens mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,

met vrienden, Okt. 2013
"Mooie accomodatie, Perfect eten!"vertalen
Y. van Rossen
7,0

9-10-2013 De ligging en accomodatie zijn een bezoek meer dan waard.
De medewerkers zeer service en klantgericht en prettig in de omgang.
Het ontbijt en diner zijn voortreffelijk! Complimenten voor de keukenbrigade: Heerlijk gegeten, goede gerechten, fijne keus, mooie presentatie: Herkenbaar Librije gehalte met een heel eigen stijl!
Restaurant is dus een absolute aanrader!

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 25-10-2013
Eigenaar zegt:  Geachte gasten Van Rossen, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij stellen de ervaringen van onze gasten zeer op prijs. Uw complimenten zullen wij zeker overbrengen aan onze chef-kok. Nogmaals dank en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, De Zon hotel & restaurant

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?