Beoordelingen Hotel De Zon****

De Zon****
70 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Zon****
Voorbrug 1, 7731 BB, Ommen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon**** in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Zon scoort een 8,3 uit 10, op basis van 70 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon**** in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Zon**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel De Zon**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel De Zon**** met andere accommodaties in Ommen.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,7
7,6
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Zakelijk, Dec. 2014
"Perfect voor zakelijke Overnachting"vertalen
Mo
9,0

04-12-2014 1 nacht verbleven in verband met zakelijke activiteiten. Zeer nette ontvangst, ontzettend goed eten!, zeer klantvriendelijk, mooie kunst ook in het hele hotel. Vechtzicht kamer was keurig netjes en goed geslapen. Ontbijt zeer uitgebreid. Ik kom hier zeker weer!

Met partner, 2014
"We komen graag nog een keer terug."vertalen
S. Gieskens
8,0

10-11-2014 Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Aangenaam verrast door het mooie restaurant met prachtige schilderijen. Buitengewoon lekkere 2 gangen lunch en 4 gangen diner, waarbij erop gelet werd dat we niet 2 x hetzelfde aten. Zeer attent. Heerlijke wijnen voor een schappelijke prijs.
Prachtige kamer, heerlijk ruim. Kortom, tot de volgende keer.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 14-11-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer/mevrouw Gieskens, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring deelt. Het doet ons altijd goed te lezen dat uw verblijf zo prettig is geweest. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,

Met partner, Nov. 2014
"Warm ontvangst in een fantastisch hotel!"vertalen
Fam. Van der Ven
9,0

09-11-2014 Voortreffelijke service en persoonlijke benadering door medewerkers! De ligging van het hotel is fenomenaal! 's avonds verlicht door vele lampjes in de oude bomen rondom het hotel. Schitterend uitzicht op de Vecht vanuit het restaurant. Restaurant op sterniveau, behalve de prijzen!

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 14-11-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer/mevrouw V.d. Ven, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat het zo'n fijn verblijf is geweest. Wij hopen u dan nog eens te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,

De beste prijzen en last minutes voor Hotel De Zon**** bij:

Met partner, Okt. 2014
"Verwend én verrast worden!"vertalen
wibo bourguignon
10,0

02-11-2014 Afgelopen woensdag zijn wij ontzettend verwend bij De Zon. De vele gerechten waren een feestje voor onze tong en met de uitstekende en persoonlijke bediening kwamen wij niets tekort. De wijn was goed uitgekozen en de ambiance sfeervol. Tijdens het gastronomische 4-gangendiner kregen we ook allerlei verrassinkjes, die we hier natuurlijk niet prijsgeven! Onze conclusie: bij De Zon hebben mensen hart voor hun vak!

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 14-11-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer/mevrouw Bourguignon, Wat een mooie woorden en wat fijn om te lezen. Wij geloven met ons personeel een leuk team te vormen die passie voor dit prachtige vak weet over te brengen aan onze gasten. Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor! Maar het is altijd fijn om te lezen... Graag tot ziens! Met gastvrije groet,

Met partner, Okt. 2014
"Een warm welkom!"vertalen
Joke
8,0

17-10-2014 Erg persoonlijke ontvangst, ontzettend goed eten, heerlijke plek om te ontspannen!

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 14-11-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Joke, Dank voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet,

Met partner, Sept. 2014
"Ligging heel goed zeker als je met de trein komt"vertalen
henk jessy
7,0
5,0
7,0

23-10-2014 kamer heel goed en groot badkamer ook.ontbijt goed.allen het arrangement bevatte ook het diner dat was zelfs voor een kleine eter niks.werd te vaak gevraagd of we wijn wilden .tja als we dat zouden willen hadden we dat wel gezegd.we hadden al bier en limonade dus dat zegt al genoeg.en als hoofdgerecht eendenborst heel goed maar totaal geen groente of patat of aardappel er bij.en ook geen groente.De patat kon je voor 2 personen bij bestellen voor 7 e .Absurd duur en dat hoort er bij net als de groente.Dus dit nooit meer.
echt gierig,in het centrum bij o c o beter gegeten veel voor weinig .en gezellig en geen gezeur over wijn.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 14-11-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Henk, Wat vervelend om te lezen dat u uw verblijf niet zo positief ervaren hebt. Ons streven is altijd om alle gasten tevreden de deur uit te laten gaan. Wellicht dat de door ons verleende service niet aansluit op uw wensen en verwachtingen, onze excuses daarvoor. Hoeveelheid van de gerechten is natuurlijk een heel subjectief punt, dus een lastig punt om te reageren. Wel prettig om te lezen dat de rest van Ommen wel goed bevallen is! Met gastvrije groet,

"Goed en vriendelijk"vertalen
m halters
5,0

01-10-2014 vriendelijk personeel waar je ook bent in t hotel
heel goed en smaakvol eten ,je bordje was soms n schilderijtje met vele smaken toppie voor de koks !!
ook de bub was erg gezellig (olienootjes pellen)

Met partner, Sept. 2014
"Heel mooie ligging aan de vecht"vertalen
landeweerd
9,0

05-09-2014 wij hebben ons laten verrassen met een heerlijk diner. alles was tot in de puntjes verzorgd top klaase was het eten compliment voor de kok, het was er best druk, maar heel goed. ook het personeel zeer vriendelijk ook toen het donker begon te worden kaarsen op de tafel heel gezellig allemaal zeker een aanrader wij hebben buiten gegeten vanwege het mooie weer aan de vecht. top.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 06-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer en mevrouw Landeweerd, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij stellen het erg op prijs dat u uw ervaringen deelt. Wij hopen u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet,

Met partner, Aug. 2014
"Uitstekende kwaliteit/jammer van de kamer"vertalen
Peter Kil
6,0

04-09-2014 Een prachthotel. De service is uitstekend. Alle personeel straalt warmte uit.
Een minpunt vonden wij de kamer die we kregen (nr. 23). Zeker de prijs niet waard (klein en ontzettend warm). Een ventilator op de kamer helpt niet echt. Bij het uitchecken werd ons verteld dat deze kamer als noodkamer werd gebruikt. Dat vonden wij toch wel een domper als je er 4 nachten hebt doorgebracht. Een geboekt arrangement zou deze kamer dan ook niet mogen opleveren. Meteen werd verklaard waarom wij bij het inchecken al te horen kregen dat er geen mogelijkheid was om een andere kamer te krijgen terwijl wij daar uiteraard helemaal niet om vroegen.
Teleurstellend is dat er geen aanbod werd gedaan voor enige vorm van compensatie.
Dus: hotel De Zon. Zie de tip hieronder.
Voor het overige was het zeker een aanrader. Culinair zeer hoogstaand, zeer attent personeel.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 06-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Kil, Dank voor uw review. Ook de mindere ervaringen vernemen wij graag van onze gasten. Het spijt ons dat uw verblijf op de kamer niet naar wens is geweest. Ik ben het met u eens dat 23 een warmere kamer is, gezien de buitentemperaturen de laatste tijd is dit op deze kamer helaas niet te voorkomen. Wij proberen onze gasten altijd een upgrade te bieden bij aankomst, helaas was dat bij uw aankomst niet meer mogelijk gezien de volle bezetting in ons hotel. Desondanks hopen wij u toch nog eens te mogen verwelkomen, wanneer u bij reservering melding maakt van bovenstaande, bieden wij u graag een mooie upgrade aan ter tegemoetkoming. Met gastvrije groet,

Met vrienden, 2014
"Goed hotel"vertalen
ada van steijn
8,0

26-07-2014 Voor de tweede maal in dit hotel. Prijs kwaliteit dik in orde.
Goede attente service, heerlijk eten, overal wordt aandacht aan besteed.
Een aanrader voor lage prijs een heerlijk uitje.

Groet uit de bollenstreek.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 06-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw Van Steijn, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat uw verblijf zo naar wens is geweest, wij hopen u dan ook eens weer te zien! Met gastvrije groet,

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?