Beoordelingen Hotel De Zon****

De Zon****
64 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Zon****
Voorbrug 1, 7731 BB, Ommen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon**** in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Zon scoort een 8,3 uit 10, op basis van 64 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon**** in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Zon**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel De Zon**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel De Zon**** met andere accommodaties in Ommen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 volgende

64 beoordelingen over De Zon****

64 beoordelingen
8,7
7,6
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Okt. 2014
"Een warm welkom!"vertalen
Joke
8,0

17-10-2014 Erg persoonlijke ontvangst, ontzettend goed eten, heerlijke plek om te ontspannen!

"Twitter beoordelingen"
20-07-2014 @HenkBosker Heerlijk even op’t terras gezeten bij @HoteldeZon in #Ommen. #genieten! http://t.co/GcBuU9VhrZ --- Bron: https://twitter.com/HenkBosker/status/490931629909897216
20-07-2014 @RijsdijkL @HoteldeZon zaten ineens onverwacht op het mooiste terras bij chefkok @arjanbisschop #laatste keer#nexttime@Lauswolt http://t.co/MG1Sj1Fjk2 --- Bron: https://twitter.com/RijsdijkL/status/490884375241039872
10-07-2014 @ErwinNyhoff Heerlijk hier ! '@DeZwollenaer: @HoteldeZon @ErwinNyhoff met dank. Kan zomaer gebeuren op zo'n dag, of niet dan!' --- Bron: https://twitter.com/ErwinNyhoff/status/487255491081670657
met partner, Sept. 2014
"Goed en vriendelijk"vertalen
m halters
5,0

01-10-2014 vriendelijk personeel waar je ook bent in t hotel
heel goed en smaakvol eten ,je bordje was soms n schilderijtje met vele smaken toppie voor de koks !!
ook de bub was erg gezellig (olienootjes pellen)

met partner, Sept. 2014
"Heel mooie ligging aan de vecht"vertalen
landeweerd
9,0

05-09-2014 wij hebben ons laten verrassen met een heerlijk diner. alles was tot in de puntjes verzorgd top klaase was het eten compliment voor de kok, het was er best druk, maar heel goed. ook het personeel zeer vriendelijk ook toen het donker begon te worden kaarsen op de tafel heel gezellig allemaal zeker een aanrader wij hebben buiten gegeten vanwege het mooie weer aan de vecht. top.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 06-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer en mevrouw Landeweerd, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij stellen het erg op prijs dat u uw ervaringen deelt. Wij hopen u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet,

De beste prijzen en last minutes voor Hotel De Zon**** bij:

met partner, Aug. 2014
"Uitstekende kwaliteit/jammer van de kamer"vertalen
Peter Kil
6,0

04-09-2014 Een prachthotel. De service is uitstekend. Alle personeel straalt warmte uit.
Een minpunt vonden wij de kamer die we kregen (nr. 23). Zeker de prijs niet waard (klein en ontzettend warm). Een ventilator op de kamer helpt niet echt. Bij het uitchecken werd ons verteld dat deze kamer als noodkamer werd gebruikt. Dat vonden wij toch wel een domper als je er 4 nachten hebt doorgebracht. Een geboekt arrangement zou deze kamer dan ook niet mogen opleveren. Meteen werd verklaard waarom wij bij het inchecken al te horen kregen dat er geen mogelijkheid was om een andere kamer te krijgen terwijl wij daar uiteraard helemaal niet om vroegen.
Teleurstellend is dat er geen aanbod werd gedaan voor enige vorm van compensatie.
Dus: hotel De Zon. Zie de tip hieronder.
Voor het overige was het zeker een aanrader. Culinair zeer hoogstaand, zeer attent personeel.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 06-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Kil, Dank voor uw review. Ook de mindere ervaringen vernemen wij graag van onze gasten. Het spijt ons dat uw verblijf op de kamer niet naar wens is geweest. Ik ben het met u eens dat 23 een warmere kamer is, gezien de buitentemperaturen de laatste tijd is dit op deze kamer helaas niet te voorkomen. Wij proberen onze gasten altijd een upgrade te bieden bij aankomst, helaas was dat bij uw aankomst niet meer mogelijk gezien de volle bezetting in ons hotel. Desondanks hopen wij u toch nog eens te mogen verwelkomen, wanneer u bij reservering melding maakt van bovenstaande, bieden wij u graag een mooie upgrade aan ter tegemoetkoming. Met gastvrije groet,

met vrienden, 2014
"Goed hotel"vertalen
ada van steijn
8,0

26-07-2014 Voor de tweede maal in dit hotel. Prijs kwaliteit dik in orde.
Goede attente service, heerlijk eten, overal wordt aandacht aan besteed.
Een aanrader voor lage prijs een heerlijk uitje.

Groet uit de bollenstreek.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 06-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw Van Steijn, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat uw verblijf zo naar wens is geweest, wij hopen u dan ook eens weer te zien! Met gastvrije groet,

met vrienden, Mei 2014
"Heerlijke plek......"vertalen
Irma van Koert Been...
8,0

12-05-2014 Hotel 'de Zon' in Ommen is een heerlijke plek om even op adem te komen. Wij hadden n upgrade voor de kamer genomen en keken uit op de Vecht en hadden zelfs een jacuzzi op de kamer. Het eten was fantastisch, diner was echt sterwaardig maar ook het ontbijt was perfect. Verse producten uit de omgeving ....heerlijk allemaal. Personeel zeer vriendelijk. Enige minpuntje was dat we aangaven dat er veel stof onder het bed lag ( mijn man heeft CARA) maar daar is verder niets meegedaan. Al met al een heerlijk hotel

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 15-05-2014
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw Van Koert, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Wij vinden het spijtig om te lezen dat uw kamer niet dermate schoon bleek te zijn om uw man te ontzien in zijn allergie. Onze excuses daarvoor. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het prachtige Vechtdal! Met gastvrije groet,

"Tophotel"vertalen
Jan van Empel
8,0

08-05-2014 Hotel de Zon heeft mijn verwachtingen helemaal waar gemaakt, met mijn partner heb ik in de laatste 3 jaar niet zo'n fijn vriendelijk hotel meegemaakt. Heerlijk eten, vriendelijk personeel alles was top in orde. Je voelde je er ook thuis alles ongedwongen. Wij hadden een kamer met zicht op de Vecht, mooie grote kamer met een fijn zitje zo kon ik ook mijn voetbal wedstrijdje in alle rust bekijken. Ook was de kamer super schoon inclusief de badkamer. Het centrum van Ommen lag op loopafstand. Verders een mooie omgeving met prachtige natuur. Wij hopen dat deze service zo blijft want we komen zeker nog eens terug.Het is voor iedereen een aanrader om dit hotel eens te bezoeken.Het ligt ook centraal in Nederland.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 15-05-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Van Empel, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Het doet ons goed te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Wij hopen u dan ook in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen... Met gastvrije groet,

"Wat een heerlijk adres"vertalen
jeanne passier
8,0

17-04-2014 Hotel De Zon in Ommen is een zeer goed en mooi hotel. Prachtig aangeklede ruimtes, mooie kamers, een prima restaurant met uitzicht op de Vecht. Een enorm buitenterras met tafeltjes maar ook loungebanken.
Het personeel is allervriendelijkst en zeer op service gericht. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Het restaurant is van topklasse, veel meer dan je van een hotelrestaurant verwacht. De chef is dan ook opgeleid bij De Librije. Maar iedere kok heeft zijn bijzondere specialiteit. Smakelijk vegetarisch koken was dan ook geen enkel probleem. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. De kamers aan de Vechtkant zijn het rustigst, aan de achterkant is behoorlijk veel verkeerslawaai. Parkeren kan rondom het hotel en is gratis. En de omgeving: idyllisch.

Front office manager Annet Diek - Front office manager, 02-05-2014
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw Passier, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het doet ons altijd goed om te vernemen dat onze gasten tevreden zijn. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, De Zon hotel & restaurant

"Prachtige plek"vertalen
j.e van der weerd v...
8,0

07-04-2014 Zeer goed hotel Het ontbijt en diner voortreffelijk.Personeel heel vriendelijk en correct.Komen zeker nog een keer terug

Front office manager Annet Diek - Front office Manager, 12-04-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer en mevrouw Van der Weerd, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien u graag terug! Met gastvrije groet uit het Vechtdal,

met partner, Mrt. 2014
"Prima arrangement"vertalen
Fam. Hendriks
7,0
8,0

05-03-2014 De afgelopen 3 dagen hebben wij genoten van het Vechtdalarrangement, een aanrader incl. ontbijt, diner en dagentree van Sauna&Beauty. We hebben om een hoekkamer gevraagd en die ook gekregen, prachtig en ruim! Badkamer netjes en voorzien van douche en groot ligbad. Diner op aankomstdag perfect verzorgd en compleet met amuse en vers brood.
Ontbijt op de eerste ochtend was heerlijk en uitgebreid. Ontbijt op de tweede ochtend viel ons wat tegen, er was minder voorzien en we moesten lang wachten op bijvullen van brood. Daarnaast mochten gasten alleen daar gaan zitten waar gedekt was, niet zo heel klantvriendelijk.
Het saunacomplex bevindt zich in Hotel Paping van dezelfde eigenaar. Er zijn doverse sauna's, zowel binnen als buiten, een zwembad, whirlpool en fijne rustruimten. Alles was zeer schoon en werkte, in tegenstelling tot eerdere reviews een verbetering! Het arrangement is al met al zeer voor herhaling vatbaar.

Front office manager Annet Diek - Front Office Manager, 11-03-2014
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw Jacobs, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Het spijt ons te lezen dat het ontbijt de tweede ochtend wat tegenviel, de kwaliteit wordt geacht elke dag gelijk te zijn. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen!

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?