Camping De Kleine Wolf *****

WebsiteLink naar website

516 reviews over Camping De Kleine Wolf in het Nederlands

Hèlemaal geweldig

Carmen & Danique, 11-9-2017

Geweldig hoe de camping onderhouden word.

Mijn dochter heeft zich helemaal prima vermaakt....

Vriendelijk en behulpzaam personeel, en toch nog even weer mijn complimenten voor de mensen die het sanitairgebouw in de buurt van veld Specht netjes hielden TOP!!! Dikke pluim verdient

Genoten

Rosita, 4-9-2017

Nog nooit zo,n kampeer vakantie gehad, alles top van ontvangst tot sanitair en alles er om heen, komen terug op de eekhoorn

Bedankt kleine wolf

Geweldig

Janine, 1-9-2017

Super camping, erg schoon veel te doen.mooie omgeving, het bos achter de camping ideaal om te lopen met de hond.

zwembad erg leuk.

winkel heeft erg veel, eten is goed.

We zijn dit jaar ergens anders geweest maar onze dochter had het telkens over de kleine wolf en wij misten toch ook wel de kleine wolf en helemaal het schone sanitair gebouw.

Toen we thuis waren maar snel geboekt voor volgend jaar kleine wolf dus tot volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische camping!

Marieke, 24-8-2017

Voor de eerste keer gekampeerd bij de Kleine Wolf. In 1 woord: Geweldig!!! Alles is perfect! Mooie ruime plaatsen, mooi groen gras, vriendelijk personeel, goede animatie, super net sanitair, mooi zwembad met verwarmd buitenbad, lekkere ijsjes. Kortom, echt een aanrader.

Tot volgend jaar Kleine Wolf!

we vonden het leuk

truus, 23-8-2017

mooie zwembad prachtig muurschildering maar dat je met blote voeten door de gang moet lopen is minder ik als diabetes persoon vond dat niet prettig om dat het wel eens vies was
Gereisd met partner in juni 2017

Zo mooi

Daily, 22-8-2017

Wij verbleven op een super camping.alles onder controle daar.sanitair super schoon. Zwembad super.klimtoren geweldig .komen vold gend jaar weer terug naar de merel. Bedankt kleine wolf en natuurlijk de mede werkers
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

TOP

GF, 20-8-2017

Nog nooit zo,n top camping mee gemaakt,vriendelijk ontvangen bij de receptie, super sanitair, zelfs een ligbad aanwezig,vriendelijk personeel daar, De eekhoorn is een gezellig veld, patatje en pizza lekker, zwembad (beetje vol) maar wel mooi,we hebben een leuke vakantie gehad,
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping waar niet stilgezeten wordt!

Bart, 19-8-2017

De Kleine Wolf is een prima camping. In 2010 zijn we er ook al eens geweest, maar sindsdien zijn er een aantal zaken ten goede veranderd. Met name het horeca gedeelte met terras is veel gezelliger geworden. Ik heb ook het idee dat de doelgroep wat breder is getrokken waardoor de gasten ook gevarieerder zijn geworden. Sanitair gebouw bij de Fazant velden in compleet vernieuwd en ziet er erg goed uit. Wel blijf ik het apart vinden dat je voor zo'n toch wel prijzige camping ook nog eens voor het douchen moet betalen. In ons geval hebben we in bijna 3 weken tijd nog eens voor zo'n 35 euro aan extra 'douchetijd' op moeten waarderen. Dat ligt uiteraard ook aan hoe vaak je gaat douchen, maar in ons geval was dat toch wel minimaal 1 keer per dag per gezinslid (4 stuks). Als je het lang douchen wilt indammen kun je ook een tijdlimiet gebruiken. Dit hanteren ze bijvoorbeeld ook bij buurman Beerze Bulten. De binnen speeltuin vonden wij ietwat tegen vallen omdat onze jongste dochter van bijna 4 vrij snel uitgekeken was op het gedeelte waar zij gebruik van mocht maken. De verhouding in speeltoestellen tot aan 6 jaar en vanaf 6 jaar klopt in deze speeltuin niet. Activiteiten genoeg en doorgaans van een goed niveau. Vuurwerkshow was voor onze kinderen de topper, maar ook de pleinfeesten waren leuk al gingen die deels aan ons voorbij vanwege de kids. Musicals werden hartstochtelijk uitgevoerd door het animatie team, echter kwam het ietwat amateuristisch over. Bovendien zijn musicals als Fame en Sister Act niet direct musicals waar je op zo'n kindercamping aan zit te denken. De herkenning bij mijn dochter van 9 jaar was er dan ook niet. Restaurant van een prima niveau evenals de prijzen in horeca en winkel. Fazant velden zijn erg ruim opgezet. Ik heb echter ook velden gezien die wat minder wijds waren.

Al met al een top 5-sterren camping waar we wellicht nog wel eens terug zullen keren. Bovendien een camping die niet stil zit en zich blijft ontwikkelen door renovatie of de ontwikkeling van nieuwe elementen zoals de binnenspeeltuin, crossbaan, renovatie van toiletgebouwen en uitbreiding/verfraaiing van de horeca.

100 procent GOED

Gerrit , Ans , Patrick en Yvonne, 19-8-2017

Wij waren 14 dagen koolmeesjes bij jullie op de camping

Pracht vakantie gehad, bedankt kleine wolf

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie familie camping.

Familie Gommers, 19-8-2017

Mooie familie camping.kinderen hebben zich goed vermaakt.alleen het toilet gebouw bij de watersnip was niet toegangelijk voor kinderwagens vooral bij de baby wasruimtes personeel was niet erg vriendelijk daar kunnen ze nog wel verbetering in brengen vooral het haastige gedoe. En bij de kassa naar de kinderen toe van het winkeltje. Maar al met al mooie 3 weken gehad

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Kleine Wolf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wolf in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kleine Wolf scoort een 9.05 uit 10 op basis van 521 reviews.