Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Kleine Wolf***** bij :

486 reviews over Camping De Kleine Wolf in het Nederlands

goede verzorgde camping

Fam franssen, 16-7-2017

Wij waren hier met onze caravan van 1 tot 8 juli met onze 2 tieners van 11 en 14 jaar. Vriendelijk onthaal. Zeer veel faciliteiten zoals zwembad binnen en buiten (verwarmd), terrein met fitnesstoestellen, tienerhoek, binnenspeeltuin waar zelfs onze tieners nog iets aan hadden (hoge gedeelte), bos met klimtoestellen, winkel, restaurant, afhalen van ijs. Zeer mooie omgeving om te fietsen via knoppunten op zeer mooie aangelegde fietspaden. Weinig over gewone weg gefietst. Voor de visliefhebbers is er een mooie visvijver. Sanitair wordt meerdere keren per dag gepoetst. Al denk ik wel dat het sanitair te klein is als de camping in het hoogseizoen vol staat. Nu was het nog relatief rustig. Wij raden deze camping zeker aan en komen beslist nog eens terug.

Geweldig⛺️⛱

Robert en Angie , Alain en Ruby, 11-7-2017

Volgens mij , nergens zo,n mooie camping te vinden.Alles is echt top. Wij vermaken ons prima ondanks dat er af en toe een buitje valt.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische camping met vriendelijk personeel

Fam. van Beek, 3-7-2017

De camping ligt prachtig gelegen en is omringd door het mooie natuurgebied. De kampeerplaatsen zijn netjes en ruim opgezet. Voor ons altijd erg belangrijk het sanitair, op deze camping in één woord super. Erg verzorgd en wordt keurig en regelmatig schoon gemaakt. De camping beschikt over van alles op het gebied van animatie. Van een mooi binnen en buitenbad tot animatie en veel speeltoestellen. Wij stonden er voor het eerst maar willen hier volgend jaar graag terug komen en dan voor langere tijd.

Fijn weekend.

Janny Alberts, 26-6-2017

Mooie camping, met veel vertier, schoon sanitair, alleen miste wij een handdoek bij het toilet, heb dit ook aangegeven aan de schoonmaakster, en ze zou het doorspelen, ons veldje de specht was super gezellig, gevuld met jong en oud, ging goed samen echt wel lachen daar, zwembad was leuk, maar speel klimtoren geweldig , bos rondom, bedankt!! En tot volgend jaar en dan voor onze vakantie(3 weken)
Gereisd familie in juni 2017

Top

Dineke Jansen, 24-6-2017

Echt genieten op de specht mooi aan gelegde schone camping het sanitair wordt elke dag uit gespoten en gepoetst kinders hele dag bezig zwemmen speeltuin enz en wij hebben plezier
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie camping super kindvriendelijk

Ilse van de Kerkhof, 24-6-2017

Deze camping ligt in een mooi natuurgebied, de camping is netjes ,schoon en volop animatie van jong tot oud, zelfs aan de alle kleintjes is gedacht , maar ook aan de tieners. Veel keuze in uit eten te gaan is er ook en de prijzen zijn prima betaalbaar.

Zwembad binnen is prima, maar mist nog de gezelligheid van hapje eten, ijsje eten dat kan niet binnen. Daarvoor moet je uit het zwembad en terug naar je accomodatie. Buitenzwembad is top , ook lekker verwarmt echt super leuke camping , een aanrader 👍🏻

Gereisd familie in mei 2017

"De kleine Wolf" is alleen maar genieten!!

Familie Frazer-Berntsen uit Ulft, 21-6-2017

Wat hebben wij en onze kleindochters genoten op deze unieke plek in Overijssel. Een waar paradijs waar het aan niets ontbreekt. Een hartelijk ontvangst bij aankomst waar we ipv 16.00 uur om 13.30 uur al in onze vakantiewoning terecht konden. Wij rustig op ons gemak de auto uitgepakt terwijl de kids al heerlijk in het ruime zwembad lagen. Het viel ons gelijk op dat er veel aandacht besteed wordt aan onderhoud, sanitair en een smaakvolle omgeving, dit alles draagt bij aan een heerlijk ontspannen vakantie wat lang niet vanzelfsprekend is bij alle campings die we door de jaren heen bezocht hebben. Het is een levendige camping waarbij dieren, een speelparadijs met mooie natuurlijke materialen, en zeker animatie niet ontbreken. Er is zelfs een haventje met een zandstrand....op het water een vlot waar ze heerlijk van A naar B kunnen.

Dan de wolventuin (het restaurant) is echt van zeer goede kwaliteit om over het personeel maar niet te spreken..echt TOP..evenals de naastgelegen snackbar...veel aandacht ook voor de kids.

"De Kleine Wolf"....een ware beleving!!!

Erg mooi

Nicole, 17-6-2017

Mooie camping

Met leuke activiteiten en erg leuke animatie.

Zelfs voor kinderen van 11/12 jaar een leuk programma!

In het toiletgebouw liep bijna de hele dag een schoonmaakster rond, zag er ook altijd schoon en fris uit.

Gereisd familie in mei 2017

Wij staan op een geweldige camping !

Ria en Leen, 13-6-2017

Maand juni geboekt, fijne camping met vriendelijk personeel,hard werkende schoonmakers, en ook nog eens sociaal en vriendelijk, zwembad smorgens oude mensen uurtje( vallen wij onder)heerlijk uitgangspunt punt voor een fiets route( electric ) natuurlijk, lekker kroketje op zijn tijd, en een Italiaans ijsje, zo houden wij het best een maandje vol, leuke mensen bij ons op het veld ook gezellig.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige camping echt een aanrader!

Jolanda Moes, 12-6-2017

De kleine Wolf is een 5 sterren camping zeer mooi gelegen in een bosrijke omgeving!

Onze complimenten voor jullie gastvrijheide.

Voor jong en oud genoeg te doen. Wij hebben genoten en komen zeker weer een keer terug!!

Groeten uit Wieringerwerf

Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wolf in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kleine Wolf scoort een 9.02 uit 10 op basis van 491 reviews.