Camping Het Klaverblad ****

Olst
Camping Het Klaverblad
Het Klaverblad

149 reviews over Camping Het Klaverblad in het Nederlands

Geweldige mooie camping, Verzorgd, en super schoon

Reier en Ineke, 2-10-2017

Mooie omgeving om te fietsen, wijhe en olst dichtbij om boodschappen te doen,wij zijn een heel seizoen geweest,geweldig naar ons zin gehad
Gereisd met partner in april 2017

Tegenvaller voor seizoenplaats

Fam oosten, 16-9-2017

Wij komen hier al voor het vierde jaar.

Dit jaar een seizoenplaats plaats gehad.

Wij stonden op een plek vrij vooraan.

Omdat mijn vrouw een herseninfarct heeft gehad en longkanker zodat wij niet ver van het sanitairgebouw afstonden.

Gelukkig gaat het weer beter.

Wij willen graag een andere plaats voor 2018 maar dat kan niet.

Als de camping vol zou staan dan kan ik dat begrijpen, maar de camping staat vaak voor de helft vol.

En de manier waarop je door haar wordt behandeld slaat werkelijk nergens op.

Trouwens ook al veel vaker gehoord.

Er kan nog geen bakje koffie af als je weg gaat.

Heel seizoen gestaan voor ons nooit weer.

Voor de rest goede camping en schoon alleen zij moet op een cursus gaan hoe ze met mensen om moet gaan.

Familie Hulsbergen, eigenaar, 18-9-2017

Beste familie Oosten,

Graag willen wij (familie Hulsbergen) even reageren op het door u geplaatste review. Wij vinden uw review een beetje tegenstrijdig, u geeft aan volgend jaar weer te willen komen om vervolgens te zeggen ‘voor ons nooit weer’. Wij hebben u meerdere malen in een persoonlijk gesprek proberen toe te lichten waarom een andere seizoenplek op die specifieke plaats niet mogelijk is. Wij willen namelijk geen seizoenplaatsen direct naast elkaar, dit is voor andere kampeerders, geen seizoener’s zijnde, namelijk minder aantrekkelijk. Wel hebben wij u diverse andere plaatsen aangeboden, echter wilde u persé de plaats naast de andere seizoenplaats. U was verder niet voor reden vatbaar. Gastvrijheid staat bij ons voorop en wij doen er dan ook alles aan om het onze gasten naar hun zin te maken.

Maar ook wij moeten soms grenzen stellen, wij zijn verantwoordelijk voor iedereen die bij ons te gast is.

De opmerking ‘alleen zij moet op een cursus gaan hoe ze met mensen om moet gaan’ vinden wij als hele familie Hulsbergen zeer misplaatst, mijn vrouw/onze moeder werkt ontzettend hard en zet zich altijd met meer dan 100% in voor de camping en zijn gasten met daarbij de gastvrijheid hoog in het vaandel. Wij vinden het jammer dat u er zo over denkt.

Wij bedanken u voor de rest van de beoordeling en wensen u nog veel kampeerplezier toe in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Fam. Hulsbergen

Geweldige camping

Els en Hans Tieman, 15-9-2017

Dit is een camping waar werkelijk alles in orde is. Als je aankomt dan zie je gelijk al hoe zorgvuldig alles is aangelegd en hoe schoon alles er uit ziet.

De ontvangst is uiterst vriendelijk en informatief.

De plaatsen zijn ruim en voorzien van tegels voor onder de voortent en 2 extra tegels voor het opstellen van de caravan. Deze staat dan gelijk al in dwarsrichting waterpas. Daardoor is het opstellen ervan al heel gemakkelijk.

Bij elke plek is een water- en elektra aansluiting en tevens een waterafvoer aansluiting. Dit alles op ruime plaatsen.

Alle voorzieningen als afwasplaatsen, douches en toiletten zijn een schoolvoorbeeld voor doelmatig aangelegd en zijn perfect schoon.

Het terrein is prachtig bijgehouden.

Het is een genoegen om op deze camping te staan.

De camping ligt in een buitengebied. OP betrekkelijk korte afstand liggen Wijhe en Olst. Hier zijn grote supermarkten.

Het is een prachtig gebied met veel mogelijkheden om te fietsen.

Wij hebben hier inmiddels al 3 x gestaan en steeds met heel veel plezier.

Gerrie en Bert ga zo door met jullie camping.

excellent

Katelijne Voogt, 10-9-2017

prachtige omgeving, ruime staanplaatsen, tegelplateaus op alle plekken, sanitair zeer schoon en comfortabel.

de plekken aan de rand van het veld zijn het meest gewild vanwege het schitterende en wijdse uitzicht. je kunt wel je voorkeur opgeven, maar dat is geen garantie en dat is heel begrijpelijk maar ook een beetje jammer. wij boften en hadden de mooiste plek van de camping......

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Schitterende camping, perfect geregeld

Bert, 8-9-2017

Prima camping, mooie omgeving. Super schoon en vriendelijke en hardwerkende eigenaars.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een goed verzorgende mooie camping, geweldig!!!

Piet en Ina Plieger, 7-9-2017

De kampeerplaatsen met verharde plateau's is ideaal en het sanitair en campingterrein wordt goed onderhouden. Gerrie en Bert en medewerkers onze complimenten. We kunnen niet aangeven wat er niet goed was / is op deze mooie camping.

We hebben nog gezocht op Het Klaverblad naar klavertje vier maar deze niet kunnen vinden.

Prachtige camping

Loes, 6-9-2017

Gastvrije camping, mooie verharde plekken, eten top. Echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super mooi

Jose, 6-9-2017

Het is een super mooie plek, met een hele mooie omgeving. Het eten is heerlijk, en heel erg vriendelijk personeel!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke dagen gehad samen met me vrienden

Youp, 6-9-2017

Service heb ik niks op aan te merken alles goed voor elkaar.

Tot volgend jaar

Gereisd met vrienden in juli 2017

Schitterend

Arie en Margreet Speksnijder, 4-9-2017

Tekort op deze camping verbleven. Maar 3 nachten, had langer willen blijven want een camping zoals deze zie je niet zoveel. Ben van de hygiëne en deze camping was brand en brandschoon! Er lag geen blaadje dwars. Keurig netjes, echt alles!

Informatie, lectuur en fietsroutes te kust en te keur. Leuk terras waar je koffie kan drinken en heerlijk boerenijs en in het restaurant allerhande lekkers.

Plaatsen ruim met stenen plaatsjes, heeel handig!

Superstrakke grasmat en vriendelijke eigenaren. Top!

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Klaverblad in Olst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Klaverblad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Klaverblad scoort een 9 uit 10 op basis van 151 reviews.