Beoordelingen Hotel De Kroon***

5,6
Het weer

22  °C

2 september 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
19 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Kroon***
Steenstraat 17, 7571 BH, Oldenzaal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kroon*** in Oldenzaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kroon*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Kroon scoort een 6,7 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kroon*** in Oldenzaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kroon***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Kroon*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel De Kroon*** met andere accommodaties in Oldenzaal.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
5,6
6,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Dit nooit meer !!!!!!!!!"vertalen
Theo
3,0

04-07-2014 hotel de Kroon is echt aan een hele grote renovatie toe

met partner, 2014
"Hotel is vergane glorie het restaurant echt goed!"vertalen
j.meijerman
4,0

24-06-2014 Hotel de Kroon is echt toe aan een renovatiebeurt. Zowel buitenom als binnen. De lift schijnt al heel lang stuk en de vloerbedekking is toe aan vervanging. Wij hadden een hele kleine kamer op de 2e verdieping en daar was niks designs aan! De badkamer is echt heel verouderd, geen zeepjes, fohn, etc.. Eén versleten stoeltje op de kamer. De kapstok zat bijna boven bed en verder niet goed schoongemaakt (de teennagels van de vorige bewoners lagen nog voor het bed). Daarnaast inderdaad de herrie op zaterdagavond /nacht. We hebben bijna geen oog dichtgedaan en dit lawaai gaat echt door tot een uur of 6.
Maar het restaurant was echt prima. We hebben super lekker gegeten en de bediening was ook heel aangenaam. Dit is echt wel een aanrader.
Als we nog een keer naar de Kroon gaan, dan willen we een andere kamer en gaan niet voor de zaterdagnacht!

met partner, Mei 2014
"Gezellig hotel in binnenstad"vertalen
Gerard
7,0

28-05-2014 Klein hotel met zeer vriendelijke bediening en geweldig restaurant.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel De Kroon*** bij:

met partner, Mei 2014
"Slechte kamers, slechte service"vertalen
Ien
1,0

12-05-2014 Op het diner na in het restaurant, voelden we ons teruggeworpen naar de jaren 70, met een kamer en badkamer niet meer van deze tijd is. Geen enkele luxe in de kamer. De badkamer met een vreselijke douche die zo hoog hing dat we er niet eens bij konden. Ook kwalijk dat er geen instructie wat te doen bij brand aanwezig is op de kamer. We hadden 2 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht naar huis gegaan. Dit is ons nooit eerder overkomen.

met een groep, Okt. 2013
"Jammer van geluidsoverlast"vertalen
Henny
6,0

26-10-2013 Het hotel ligt in het centrum van Oldenzaal, sommige kamers zijn gedateerd, wij hadden een nette kamer aan de voorkant. Maar in het weekend gaat de jeugd s'morgens rond de klok van 04.00 uur naar huis en dat hoor je duidelijk, het is soms ook nog eens een plek waar de jeugd samenkomt en dat is natuurlijk ook te horen. Het eten en de service zijn goed.

met partner, Sept. 2013
"Leuk hotel"vertalen
H de Bruyn
6,0

10-09-2013 Hotel de kroon in Oldenzaal, is een leuk hotel, alleen wat gedateerd kamers eenvoudig. Heel kleine tv ( kan echt niet meer voor deze tijd) geen thermostaat kraan. en erg gehorig. De lift was defect.! Ontbijt eenvoudig Het Dinér was wel erg goed in het bijbehorende restaurant Flavour.

met partner, Aug. 2013
"Mooi gelegen in het centrum van Oldenzaal."vertalen
jan_nuijen
8,0

09-09-2013 Schitterend gelegen. Gastvrije ontvangst en verzorging.

met partner, Mei 2013
"Als je van herrie houdt."vertalen
Miriam Baylis
5,0

27-05-2013 In weekend veel geluidoverlast door tegenover gelegen café.
Kamers niet goed schoon (stof op nachtkastjes).
Bedden niet opgemaakt (dekbed ligt opgevouwen op bed).
Hotel vanaf parkeerplaats moeilijk vindbaar.
Positief: ligt in centrum.
(laag cijfer voor ligging vanwege geluidsoverlast, zonder dit was cijfer ligging op 8 uitgekomen en algemene waardering op 7)

met partner, 2013
"Super"vertalen
John Derksen

17-05-2013 Alles top, Restaurant flavour is ook zeker aan te raden

met partner, Mei 2013
"Sfeervol hotel met uitmuntende service"vertalen
J. v/d Heuvel
8,0

16-05-2013 Afgelopen week met mijn vrouw een midweek verbleven bij hotel de Kroon. Fantastisch hotel gelegen in het centrum (rustig gedeelte) van het prachtige Oldenzaal. Vanuit het hotel mooie fietstochten gemaakt door de schitterende omgeving.
Het bijbehorende restaurant Falvour is echt super!
Fraai en sfeervol restaurant met perfecte service (dit kom je nog maar weinig tegen) en een heeeeele goede keuken! Complimenten aan al het personeel!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?