Hotel De Kroon ***

6,7

30 reviews over Hotel De Kroon in het Nederlands

Drama op zaterdagavond

Jola Boulanger, 4-6-2017

Deels gerenoveerd hotel. Wij hadden een gerenoveerde kamer met helaas een keihard bed en een keihard oud verenkussen. Op vrijdag en zaterdag is het af te raden om hier te gaan slapen. De kroeg aan de overkant is tot half 7 open. De schreeuwende jeugd houd je de hele nacht wakker
Gereisd met partner in juni 2017

Eenvoudig en goed

Margriet, 28-9-2016

Prima lopend buffet in de ochtend en vriendelijke gastvrouw. Iets gehorige kamer. Hotel midden in mooi oud Oldenzaal dat 's avonds romantisch verlicht is.
Gereisd met partner in december 2015

Gedateerd en weinig sfeer, meer doorgangshotel.

H & R, 16-8-2016

De ligging in het centrum heeft zijn voor en tegen. Oldenzaal is een mooie stad en met hotel De Kroon zit je lekker dichtbij het centrum. Parkeren kan op loopafstand. Je moet rekenen op 2,40 euro per dag zonder bewaking. De kerkklokken kunnen je wakker houden of wakker maken. Onze kamer was eenvoudig ingericht maar ruim. Spijtig genoeg ook erg gehorig! Je kon de buren letterlijk verstaan en je wist precies wie en hoe lang iemand van het toilet gebruik maakte. Als je dan ook nog buren hebt die denken dat ze alleen in het hotel zijn 's-nachts dan heb je een korte nachtrust. De badkamer kent een eenvoudige douchecel en wastafel. Op zich allemaal wel schoon, zolang je niet naar buiten kijkt. Het advies om je handdoeken op de grond te leggen als je wilt wisselen, kent men hier niet. Ze worden altijd gewisseld. Het gebouw is nodig aan een opknapbeurt toe. Daar schijnt echter de monumentencommissie een flinke vinger bij in de pap te hebben. Het ontbijt is erg eenvoudig en vreemd genoeg wordt, behalve het brood, niets afgedekt. De fruitvliegjes vinden dat een feest boven de schaal met stukjes fruit (vooral appel). Het diner is goed maar dan heb je meteen alles gezegd. Op verzoek krijg je extra groente of aardappeltjes als je tekort komt.

Er heerst ook een bijna depressieve sfeer, hoezeer de gastvrouw ook haar best doet. Bij aankomst loop je een gerede kans dat je eerst in alle hoeken moet zoeken voordat je iemand vindt.

Kortom: Goed voor een nachtje (of twee?), maar dan wegwezen.

Gereisd met partner in juni 2016

Voor een overnachting OK

topstar, 31-1-2016

Bedden waren goed. Maar verder geen voorstelling bij maken en geen eisen stellen. Oude kamers, oude inrichting. TV uit het museum. Het ruikt muffig. Ontbijt is eenvoudig maar voldoet. Om even te overnachten prima, maar geen vakantieervaring.
Gereisd met partner in december 2015

TOP Service !

Ben en Wilma Blom, 31-8-2015

Vraag of er in het weekend een kamer achter beschikbaar is dan heb je in dit stadshotel geen last van overmatig geluid van buitenaf.
Gereisd met partner in augustus 2015

Als je van het centrum houdt is dit een prima plek

C.Cuperus, 21-7-2015

Wij waren afgelopen weekend in Hotel de Kroon,wij hebben ons prima vermaakt.Het eten was zeer goed.Nee kortom voor een weekend Oldenzaal is dit een prima hotel met goed personeel.

Wij hopen ooit nog eens terug te keren in dit hotel.

Fam Cuperus

Gereisd met partner in juli 2015

Gezellig hotel! Persoonlijke behandeling, prettig!

T. van der Stoop, 18-7-2015

Hotel de Kroon ligt op een prettige locatie, als je de deur uitloopt loop je zo het centrum in, wat heel gezellig is.Ook het parkeren bij het hotel is prima geregeld. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het diner was heel erg goed. Het hotel is wel aan een opknap beurt toe maar de kamer was keurig netjes en schoon.
Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige prijs kwaliteit verhouding.

Monique, 14-5-2015

De eigenaar is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Het diner in het restaurant bijzonder goed, zeker voor de prijs die we betaalden. Het hotel ligt centraal innOldenzaal bij de stadskern met erg gezellig stadsplein run schitterende kerk. De kamers zijn eenvoudig maar superschoon en efficiënt ingericht. We komen zeker terug! Monique en Egbert, Amstelveen
Gereisd met partner in januari 2015

vieze schimmel badkamer

Corrie Heijstek Vollebregt, 11-1-2015

vannacht gelogeerd in hotel de Kroon op kamer 4. Geen begeleiding naar de kamer bij aankomst (om eventuele koffer boven te brengen). Simpele kamer, geen uitstraling, douche met veel kalkaanslag op de douche cabine, veel te lange uitloop van kraan op de wastafel. Veel insecten in de lamp aan het plafond. Geen verhoging om je koffer op te leggen en geen fohn op de kamer. Geen beoordelingsformulier op de kamer of bij de receptie dus vandaar mijn commentaar op hotel de kroon. Gast van kamer 5 ook gevraagd naar de conditie van haar badkamer maar ook deze was beschimmeld.
Gereisd anders in januari 2015

Centraal in Oldenzaal gelegen hotel

Esther, 3-11-2014

Het restaurant is keurig verzorgd en modern ingericht. Wij hadden een diner op de aankomstdag inclusief. De ober deed ons een voorstel, voor 4-gangen, en hierin was verder geen keuze. Wel kon je ipv vlees als hoofdgerecht ook vis krijgen. Eten was goed, alleen dat er geen keuze was, dat vind ik niet zo goed. Ontbijt elke ochtend was prima, voldoende van alles. Kleinschalig, dat is gaaf.

De kamers zijn ouderwets, en moeten echt gemoderniseerd worden. Slechte bedden, keihard, geen hoofdbord, een hele kleine tv, een postzegel om naar te kijken. Badkamer heel klein en erg verouderd. Ontzettend gehorig, omdat de isolatie slecht is, en je de jongeren die uit het centrum komen in het weekend luidkeels kunt horen. Ook het trappenhuis in het hotel is erg oud en versleten tapijt enz, en de lift deed het niet.

Gereisd met partner in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Kroon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kroon in Oldenzaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Kroon scoort een 6.73 uit 10 op basis van 30 reviews.