Bed and Breakfast 't Lommerke

Bed and Breakfast 't Lommerke
't Lommerke
9,5

7 reviews over Bed and Breakfast 't Lommerke in het Nederlands

Heerlijk Relaxt en vriendelijke Ria :)

rob ter maat , 23-9-2013

Heerlijk overnacht en uiteraard lekker kunnen ontbijten s morgens.

Mooie ligging en een s`naxchts muisstil!!!

Gereisd met partner in september 2013

Een sprookjes B&B

Gerardus, 7-7-2013

Bij 't Lommerke is het heel best vertoeven.

Een zeer goede gastvrouw RIA die alles tot in de puntjes verzorgt

Een zeer goed ontbijt met alles er op en aan SUPER

Een geweldig mooie tuin en daar kom ik op terug wat het sprookje betreft

Hiervoor is het woord SUPER zeer terecht .woj houden van knus,gezellig en persoonlijk en dan ben je bij 't Lommerke op de het juiste adres

Gereisd met partner in juli 2013

Zeer prettig verblijf

Gijs, 14-8-2012

Voor een feest verbleven wij in Nijverdal en hebben overnacht bij B&B het Lommerke. Zeer aardige gastvrouw en wat een prettige prijs/kwaliteitverhouding. De volgende dag hebben we de werkelijk prachtige omgeving van Nijverdal bekeken. Voor ons aanleiding om nogmaals naar Nijverdal te komen en zullen dan zeker weer bij het Lommerke logeren!
Gereisd met partner in januari 2012

Nijverdal is de moeite waard, vooral met zo'n B&B

Ton en Willy Duijf, 9-7-2011

Wij zijn terug van 2 geweldige dagen in Nijverdal. Het B&B was geweldig.

Heerlijke bedden, het ontbijt was al een plaatje om te zien, laat staan de

smaak, heerlijk. Het zag er allemaal prober en gezellig uit.

Mevrouw Ria ik hoop dat u dit nog heeeel lang mag doen en wij kunnen het iedereen aanraden. Bedankt. Nijverdal is en blijft een mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldige B&B en geweldige gastvrouw.

Cocky Benningshof, 5-6-2011

Geweldige B&B en een geweldige gastvrouw, die niets te veel is. Wij waren er voor 2 nachten, wij hadden een kamer boven, maar mijn partner is slecht ter been, maar na de eerste nacht zag ze hoe moeilijk dat voor ons was om de trap te nemen en heeft ze meteen voor de 2e nacht alles omgegooid en ons beneden laten slapen. Mooie kamer aan de prachtige tuin, met leuke zitjes en veel bloemen. Heerlijk uitgebreid ontbijt in de keuken met verse eitjes van eigen kippen. Heel gezellig en zeker aan te raden.
Gereisd met partner in juni 2011

Geweldig!

M.Schellekens, 27-5-2011

Een ongekende gastvrijheid. Ontbijt subliem. Mooie en verzorgde kamers. Fántastisch om te verblijven!
Gereisd met vrienden in mei 2011

Aanrader!

Familie Oosterhof, 19-7-2009

Dit is echt aan aanrader als je eens lekker wilt 'Twentenieren'! Een heeeerlijk uitgebreid ontbijt, met eitjes van de eigen kippen! Een geweldige gastvrouw voor wie niets teveel is. Heerlijk genieten van een kopje koffie in de mooie tuin, en lekkere bedden in een mooie ruime kamer: een aanrader dus!
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Lommerke in Nijverdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Lommerke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Lommerke scoort een 9.5 uit 10 op basis van 7 reviews.