9,3

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Villa Backx in het Nederlands

Heerlijk huis

Karin Sluiter, 27-5-2014

Het huis heeft een heerlijke woonkeuken, mooie slaapkamers, mooie tuin met heerlijke jacuzzi en sauna, het was echt genieten.Wij hadden prachtig weer dus hebben de huiskamer met mooie openhaard niet eens gebruikt. Er waren ook kids mee die hebben genoten van het biljart en de speelkamer. Ligging ideaal, met bakker tegenover je. Moeten we een minpuntje noemen dan zijn dit de lichte gordijnen in de slaapkamer
Gereisd familie in mei 2014

Mooie villa!!

mcmoor, 15-11-2012

Super villa! Wij waren met 12 man en het beviel ons uitstekend!

Midden in het centrum alles op loop afstand!

Wij zijn het allemaal van mening dat dit wel een mooie goede villa is voor grote groepen! Alles schoon en netjes. Jacuzzi beviel ons ook goed!

Gereisd met vrienden in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Backx in Nieuwleusen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Backx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Backx scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.