Camping De Portlander

9,3

52 reviews over Camping De Portlander in het Nederlands

Gezellige familie camping

N.Witten, 15-8-2015

Super gezellige camping.Alles kan en mag bijna in overleg met boer Henk.

We hebben een super leuke vakantie gehad.

Van bierkip op de barbeque tot broodjes bakken in een vuurton

Veel te doen voor de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Topvakantie!

Fam. Ubels, 12-8-2015

We kwamen hier voor de tweede keer... en gaan volgende jaar voor de derde keer. Dat zegt toch genoeg?! De kinderen vermaken zich heerlijk op de trampoline, met de skelters, in de speeltuin, in de zandbak met waterpomp, met de tractorritjes met boer Henk. De camping is niet te klein maar wel zo opgezet dat je je kinderen altijd kunt zien. Dus de jongste van 2 jaar kun je gerust alleen laten lopen.

's Ochtends verse eieren halen. Heerlijk!

En de ontzettend gastvriendelijke gastheer boer Henk waarbij alles mogelijk is!

En natuurlijk niet vergeten te omgeving! De sallandse heuvelrug; ontzettend mooi om te wandelen en te fietsen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super, kindvriendelijk

fam. Benjamins , 26-7-2015

We staan hier nu voor het derde jaar, de kinderen vinden het fantastisch.

De trekkerrit, dieren verzorgen, de skelters en natuurlijk boer Henk zelf.

De rust is hier ook heerlijk, op fiets afstand van raalte en de mooie natuur in de omgeving.

Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen maar ook voor ouderen een hele fijne camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Familiedag 2015

Linda, 15-6-2015

Gister een super geslaagde familiedag gehad bij de Portlander! Vooral voor de kinderen onder ons: Geweldig!

Zo vrij als een vogel, alles bij de hand, kortom de perfec locatie!

Gereisd met vrienden in juni 2015

super plek, staat garant voor plezier en relaxen!

Tineke Knol, 10-6-2015

Fijne camping voor kinderen en daardoor ook voor de ouders. Kinderen vermaken zich op de skelter, fietsen, trampoline en wat al niet meer.

Verder een mooie uitvals basis voor fietstochten en andere uitjes.

Wij gaan dit jaar voor de 3 de x!

Sanitair verdiend ons inziens wat meer aandacht.

Maar verder een top camping met een zeer gastvrije beheerder.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Leukste camping voor kinderen en ouders

Anja Bonnes, 10-6-2015

Boer Henk staat altijd voor je klaar. Veel te doen voor de kinderen op de camping en in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prachtige uitvals basis wandelvierdaagse.

Louis, 20-10-2014

Weer terug van een mooie wandel 4 daagse week in het mooie Salland. Alles prima verlopen, mede door het fantastische verblijf en zorg op "de Portlander" en natuurlijk Henk en de hond Speedy!
Gereisd met partner in oktober 2014

De kids willen niet anders!

Wim Sneller, 7-8-2014

Wat een heerlijke plek heeft Boer Henk daar gemaakt. Onze kids vinden het geweldig bij de diere , de teamloline, de verschillende skelters en fietsen en natuurlijk de trekkerritjes die Boer Henk met de kids maakt. Een kleine gemoedelijke camping, ouderen en jonge gezinnen het gaat allemaal samen. Kortom wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Boeren, kindvriendelijke camping

Pauline Riezebos, 19-6-2014

Camping 'De Portlander' in Nieuw Heeten (Tussen Raalte en Holten) is een geweldige camping voor ouders en kinderen.

Voor de kinderen op de camping zijn er fietsjes, een step en een heel aantal skelters! Voor alle leeftijden wat! Daarnaast is er een mooie zandbak en schommels, glijbaan en een trampoline. Alles zeer overzichtelijk en op veilige plaatsen.

Ook de kinderen onder de 3 jaar kunnen er volop (en veilig) spelen!

Toen we vorig zomer weer naar huis gingen vroeg onze dochter (4 jaar) ‘Wanneer gaan we weer naar de skelter-camping?’. Boer Henk, we komen binnenkort weer kamperen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Super camping!

H Altena, 22-8-2013

Een echte aanrader voor gezinnen met jongere kinderen, elke morgen je eigen eitje rapen, kippen/konijnen voeren/aaien, de geitjes eten geven of de ezel lekker borstelen, daarna heerlijk spelen op de grote trampoline, mooie zandbak en dan heerlijk fietsen/skelteren op de vele aanwezige fietsen en skelters! als afsluiting nagenoeg elke dag een rondje mee op de trekker bij boer Henk!! de kinderen genieten en zodoende de ouders ook!!!! sanitair op de camping zelf wel iets verouderd maar desondanks elke dag lekker fris en schoon, het sanitair bij de kantine is zo goed als nieuw en ook keurig! onze complimenten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Portlander in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Portlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Portlander scoort een 9.28 uit 10 op basis van 52 reviews.