9,4

Uitstekend

44 reviews over Camping De Portlander in het Nederlands

Boeren, kindvriendelijke camping

Pauline Riezebos, 19-6-2014

Camping 'De Portlander' in Nieuw Heeten (Tussen Raalte en Holten) is een geweldige camping voor ouders en kinderen.

Voor de kinderen op de camping zijn er fietsjes, een step en een heel aantal skelters! Voor alle leeftijden wat! Daarnaast is er een mooie zandbak en schommels, glijbaan en een trampoline. Alles zeer overzichtelijk en op veilige plaatsen.

Ook de kinderen onder de 3 jaar kunnen er volop (en veilig) spelen!

Toen we vorig zomer weer naar huis gingen vroeg onze dochter (4 jaar) ‘Wanneer gaan we weer naar de skelter-camping?’. Boer Henk, we komen binnenkort weer kamperen!

Gereisd familie in januari 2014

Super camping!

H Altena, 22-8-2013

Een echte aanrader voor gezinnen met jongere kinderen, elke morgen je eigen eitje rapen, kippen/konijnen voeren/aaien, de geitjes eten geven of de ezel lekker borstelen, daarna heerlijk spelen op de grote trampoline, mooie zandbak en dan heerlijk fietsen/skelteren op de vele aanwezige fietsen en skelters! als afsluiting nagenoeg elke dag een rondje mee op de trekker bij boer Henk!! de kinderen genieten en zodoende de ouders ook!!!! sanitair op de camping zelf wel iets verouderd maar desondanks elke dag lekker fris en schoon, het sanitair bij de kantine is zo goed als nieuw en ook keurig! onze complimenten.
Gereisd familie in juli 2013

Super boeren camping

r.kok, 30-7-2013

De camping is geschikt voor jong en oud. Er is veel te doen voor kinderen maar ook zijn er veel mogelijkheden om te fietsen en van de natuur te genieten. Voor de kinderen zijn er heel veel skelters, fietsen en een trampoline, zandbak, schommels aanwezig. Ook kunnen ze dieren voeren en verzorgen...eieren rapen en de ezels borstelen en bijna elke dag gaat boer Henk met de kinderen een tochtje op de trekker maken. Zwembadjes bij de tent waterglijbanen met dit mooie weer super dat het mag en kan. Ook voetballen en volleyballen, badmintonnen alles kan. Pannekoeken bakken door Boer Henk en Minie en natuurlijk ook muziek van de boerendansers hebben we er gezien.
Gereisd familie in april 2013

Super camping

Robert, 16-7-2013

Mooie cammping met ruime plaatsen. Helemaal geschikt met kinderen, leuke speeltuin, trampoline, fietsen en skelters. beestjes eten geven, samen met de boer op de tracktor, helemaal geweldig!
Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Portlander in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Portlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Portlander scoort een 9.35 uit 10 op basis van 44 reviews.