Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Meester Mulder in het Nederlands

Smaakvolle, comfortabele en prachtig gelegen B&B

Marian, 4-5-2014

B&B Meester Mulder is een echte aanrader. Heerlijk bed, prima douche en een fantastisch ontbijt verzorgd door de hartelijke gastvrouw Inge Postma. De B&B zelf is smaakvol ingericht en prachtig gelegen aan de rand van Markelo.

Wij voelden ons verwend.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Top

Annemarie Hermans, 23-3-2014

We werden ontvangen door gastvrij echtpaar. De b&b heeft een prachtige slaapkamer met een uitstekend bed. De badkamer uitstekend, dan hadden we nog een ruimte waar we rustig konden zitten met een prachtig uitzicht over de MarkeloseBerg. De volgende ochtend hebben we een super uitgebreid ontbijt voorgeschoteld gekregen. Fantastisch en o ja het bed was voortreffelijk heerlijk geslapen in een oase van rust.
Gereisd met partner in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Meester Mulder in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Meester Mulder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Meester Mulder scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.