7,5

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten5,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Hogenboom FinsPark Herikerberg*** bij :

33 reviews over Vakantiepark Hogenboom FinsPark Herikerberg in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Saskia, 16-8-2017
  • Onderkomen8

Het park en huisje waren prima!

De vriendelijkheid van de eigenaresse was niet prettig.

Mijn auto had ik zondagavond om 22.30 voor het hek op de parkeerplekken gezet.'s Morgens kwam mevr. even vertellen dat ik daar niet had mogen parkeren en dat ik toch kan lezen en goed uit m'n ogen moest kijken zodat ik mijn auto dan op de bezoekersparkeerplaats had moeten zetten.( niet wetende dat die er was )

Bij het naar huis gaan op vrijdagmorgen kwam mevr. om 10.20 uur aangereden in haar "golfkar" om te kijken waar wij bleven om uit te checken.

We wilden net de deur sluiten en op slot doen, en gebaarde zonder woorden met haar hand dat ze de sleutel wilde hebben.

Toen ik dit niet begreep gelijk zei ze erg onvriendelijk tot drie x toe " geef sleutel".

Vroeg verder niet naar onze ervaring van de afgelopen week dus vertelde dit dan zelf maar.

Wat wij vertelde klopte niet volgens haar, en alles was onze fout en kon zij niks aan doen.

Niks lag aan haar en alles was ons probleem.

Zo jammer om zo naar huis te moeten gaan, hadden verder een heerlijke week gehad.

Gereisd familie in augustus 2017

Johannes van Dijk, 8-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Heerlijke omgeving. Fijn Park
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plek maar een vreemde beheerder

Josthoff, 21-10-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Wij zijn een midweekje in de herfstvakantie geweest met twee kinderen van 11 en 9 en een hond

Zaten in een ruime chalet van zespersonen met bubbelbad

Huisje was erg netjes en schoon bij aankomst het meubilair wel erg gedateerd . .

Het is een heel klein park met een aantal bungalows welke erg boven op elkaar staan

Wij keken aan alle kanten tegen andere huisjes aan .

Van privacy heeft de vrouwelijke beheerder niet gehoord stond 2 x onaangekondigd in het huisje ineens binnnen

Zodra je auto maar een centimeter verkeerd staat of voor haar in het foute vak hangt ze aan de bel of wandelt gewoon je bungalow binnen

Op het park geen activiteiten te beleven werd ons bij aankomst ook zeer duidelijk gemaakt dat je daar voor de rust moet komen

WiFi was niet aanwezig was wel vermeld

De omgeving is erg mooi kan er zo het bos in wandelen en genieten

Lekker uitgerust maar niet voor herhaling vatbaar we voelden ons erg in de gaten gehouden

Gereisd familie in oktober 2016

nooit meer

anoniem, 25-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

bedden vies vol met vlekken in het matras. Eigenaresse zeer onbeschoft . We wisten niet dat er geen extra auto bij de bungalow mocht parkeren. Briefje erop of we hem onmiddellijk weg wilde halen. Toevallig zagen we haar zoon en die zei mijn moeder is over de rooie en we vroegen waar we de auto dan neer moesten zetten. Kregen als antwoord buiten het terrein .

Onbewaakt. We werden daarna heel onbeschoft genegeerd door de eigenaresse. Met weggaan kon er nog geen eens een fatsoenlijk gedag af. Beheer je zo een vakantiepark?

Gereisd familie in augustus 2015
Accommodatie-eigenaar
Het verbaasd ons dat u aangeeft niet te weten dat er een auto per huisje is toegestaan daar het is verteld bij melding van bezoek en bovendien liggen in iedere bungalow de huisregels waarin dit ook nadrukkelijk wordt vermeld.

In de sfeer van het Hoge Noorden

Jacqueline , 3-12-2014
  • Onderkomen10

Heerlijke week genoten in een sfeervolle houten bungalow van dit rustige en kleinschalige park. De eigenaar liep zelfs even mee om de deur open te doen en e.e.a. over het huisje uit te leggen. Bij binnenkomst ruik je het hout en viel ons op dat het keurig schoongemaakt was. Rondom Markelo is het nog echt stil en donker. Heerlijk, we waande ons echt in Lapland. Bewegwijzerde wandelingen en fietsroutes beginnen nabij het park. Eetgelegenheden zijn er volop in de directe omgeving. Nationaal Park de Sallandse heuvelrug is slechts twintig minuutjes rijden. Voor iedereen die de grote toeristenoorden wil vermijden is dit een absolute aanrader.
Gereisd met partner in november 2014

Prima huisje, mooie plek!

Eva , 2-6-2014
  • Onderkomen9

Met onze volwassen kinderen hebben wij het weekend van Hemelvaart doorgebracht in een bungalow type Helsinki. Een prima huisje, lekker ruime keuken, gezellige veranda. De kinderen vonden de jacuzzi helemaal te gek. Enige nadeel vonden wij dat het huisje erg gehorig is.

Buiten is genoeg ruimte om een balletje te trappen en de omgeving is schitterend. Vanuit het park kun je direct mooie wandelingen en fietstochten maken. De beheerders zijn erg vriendelijk!

Gereisd familie in mei 2014

Een hele goede bungalow op een rustig parkje

Miriam, 17-9-2013

De bungalows zijn basic (alles wat je nodig hebt is aanwezig), maar hebben wel een heerlijke jacuzzi en een overdekte veranda. Wij hebben er twee fantastische weken gehad.

Voor mensen die lekker willen fietsen of met kleine kinderen een hele goede vakantie plek.

Gereisd met partner in mei 2013

heerlijke vakantie gehad op Finspark

Bep, 23-8-2013
  • Onderkomen8

Erg ruim opgezet met een enorm groog speelterrein. Het huisje zelf was ruim en van voldoende gemakken voorzien. Onze kinderen hebben heerlijk genoten van deze accomodatie en de speelvoorzieningen en de activiteiten die Erwin organiseerde (levend ganzenbord, speurtocht in het bos, bbq en pannekoeken, springkussen, oa.). Dingen gemist: wellicht horren voor ramen en deur zodat je wat minder last hebt van vliegen ed. binnen.
Gereisd familie in augustus 2013

Heerlijke plek!

Martine, 3-1-2013
  • Onderkomen9

Vakantiepark Herikenberg in Markelo is een heerlijke plek om een aantal dagen tot rust te komen en te relaxen. De houten huizen zijn behaaglijk en gezellig ingericht. De sauna op het park is een aanrader!
Gereisd met vrienden in december 2012

Geweldig om je vakantie te vieren, enieten is het!

R Dijkstra, 23-9-2012
  • Onderkomen9

FinsPark Herikerberg is een geweldige plek om je vakantie te vieren. Je geniet er van rust in een geweldig huisje. Gezellig en schoon en voor kinderen ook ideaal. Rustig en heerlijk genieten van je kind wat buiten speelt in alle rust en veiligheid. De gastvrije beheerder en beheerdster heten je van harte welkom, zorgen dat je aan niets ontbreek. Waar vind je dat nou, bij vertrek zwaait de altijd vriendelijke beheerdster je uit zodat je zeker weer een keer terug wilt komen om te genieten op dit gezellige en warme park. Top accommodatie wat ons betreft.
Gereisd familie in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom FinsPark Herikerberg in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom FinsPark Herikerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom FinsPark Herikerberg scoort een 7.47 uit 10 op basis van 33 reviews.