Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Herberg de Kemper**** bij :

127 reviews over Hotel Herberg de Kemper in het Nederlands

Geweldige accommodatie in landelijke omgeving

William, 1-4-2017

Mooie omgeving met veel natuur
Gereisd met partner in maart 2017

Uniek

A.van der Geest, 25-9-2016

Als je van rust houdt in een glooiend landschap met koeien en maisvelden, dan moet je bij de Kemper zijn. Super. Er is een restaurant en een bistro en het eten is voortreffelijk, vaak zelf gemaakte vleeswaren. Als het toevallig druk is, moet je wel erg lang op je diner wachten. Aan de overkant van de weg wordt geslapen in een eeuwenoude schapenstal (6 kamers) die van binnen uit zeer moderne kamers bestaat met vloerverwarming en badkamer met inloopdouche. Uitstekend bedden. In de hal is een koelkastje met diverse dranken. Al met al een superlocatie.
Gereisd met partner in september 2016

Het plaatje klopt volledig!

Lief VB, 21-7-2016

Prachtige herberg, persoonlijke ontvangst, heel lekker eten, mooie omgeving. Helemaal goed!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Mini-vakantie in eigen land!

Mirjana, 29-5-2016

Een prachtige ligging, geslapen in de oude -modern verbouwde - hooischuur. Geweldige service van de eigenaren. Zooo vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker, fazant. En de zelfgemaakte vleeswaren aan het ontbijt smaakten goed. Voor thuis nog een worstje en n biertje meegenomen. Heerlijk. Echt een aanrader en kom er graag nog n keer langs. Groet, Mir uit Den Haag
Gereisd anders in mei 2016

Topkamers met twentse ambiance

Ingeborg moller, 4-5-2016

Geweldige, sfeervolle kamers. Lekker eten, mooie omgeving om ye fietsen en wandelen.
Gereisd met partner in mei 2016

Erg goed

Mieke, 5-4-2016

Vriendelijke ontvangst, verrassend verblijf, lekker eten.
Gereisd met partner in april 2016

kan beter

Miep, 21-11-2015

Er was een grote fam voor ons waardoor we wel een beetje lang achter ons glaasje wijn en kale tafel zaten te kijken.

Daarna hebben wij heerlijk hazenbout gegeten. De bijgerechten sla en frites of gebakken aardappels vond ik er helemaal niet bij passen . Bij bestelde mayo stond voor € 1,50 extra later op de rekening .

Een van de serveersters had een schelle stem zodat het hele restaurant goed meekreeg wat ze bij iedereen uitserveerde en wat de div wensen waren.

Kan niet precies duiden wat maar de sfeer miste iets van echte hartelijkheid, dat je als gast gewaardeerd werd. Een warme sfeer heb ik gemist en dat zit hem in de kleine dingen.

Gereisd met partner in november 2015

Groot sprookje

Nel Verboon, 10-11-2015

Voor de 3de keer geweest. Schitterende locatie geweldig eten vooral het home-made wild en het beleg.Super lieve mensen kortom een feest om er heen te gaan.Super kamers vooral de luxe met eigen sauna.Mooie omgeving.
Gereisd met vrienden in november 2015

Idilische plek

Alie, 27-9-2015

Prachtige locatie, sfeervol en gastvrij.
Gereisd met vrienden in september 2015

Het was geweldig

F en m, 31-8-2015

Erg gastvrij en heerlijk gegeten . Dag van aankomst was er een partij waardoor alles gereserveerd was, maar dat was geen probleem. Heerlijk in een dorp in de buurt wat op onze fietsroute lag gegeten ! De tweede avond heerlijk gegeten in het hotel! Een echte aanrader! Ze hebben het goed voor elkaar !

We komen zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg de Kemper in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg de Kemper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg de Kemper scoort een 9.03 uit 10 op basis van 127 reviews.