Vakantiehuis Erve Luttikhengel

Vakantiehuis Erve Luttikhengel
Erve Luttikhengel
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Erve Luttikhengel bij:

6 reviews over Vakantiehuis Erve Luttikhengel in het Nederlands

Geweldig weekend

Jos van Reenen, 6-2-2017

Een mooi en zeer schoon huis en van alle gemakken voorzien, Het ligt in een mooi landelijk gebied en uitermate geschikt om te wandelen en andere activiteiten te ontplooien.
Gereisd met vrienden in januari 2017

heel fijn

jan herman, 17-9-2016

ruim, grote tuin, rustig en veilig voor kleine kinderen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wat een geweldige plek is dit!

Remco en Danielle, 20-8-2016

Een compleet ingerichte vakantieboerderij met alles er op en aan. Van vaatwasser tot trampoline en speeltoestel voor de kinderen. Het zag er schoon en opgeruimd uit. Wel wat last van muggen, dus advies om muggenspul mee te nemen. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen, fietsen en vissen. Supermarkten in Goor te vinden op nog geen 10 minuten rijden. Avonturenpark Hellendoorn is 40 minuten rijden.

Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad en werden blij verrast. De eigenaren zijn heel erg aardig en behulpzaam. We komen hier beslist nog een keertje terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mooi schoon vakantiehuis

Scholkist, 10-3-2015

Heel mooi schoon vakantiehuis met een keuken waar bijna alles aanwezig is. Mooie grote open haard. Vlak voor het huis begint een mooie wandelroute genaamd 't Ommetje.

De eigenaar had voor ons al haardhout in de open haard klaargelegd, heel attent.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Een heerlijk ruim warm huis!

Gerrie Cornelisse, 4-1-2015

Wij hebben er Kerst 2014 doorgebracht met ons gezin en familie. Een heerlijk huis met een mooie goed uitgeruste keuken. Grote open haard waaromheen het borrelen extra gezellig is. (hout bij eigenaar halen, heel makkelijk). 2 Heerlijke warme badkamers met goede douches + 1 met bad.

Ruime warme slaapkamers, ruime kasten. Ook fijn voldoende parkeerruimte. Vriendelijke en behulpzame eigenaar, die je privacy respecteert.

Kortom een heel ruim, lekker warm goed leefbaar vakantiehuis.

Echt een aanrader! Wij zijn er Kerst 2015 weer.

Voor de zomer zal het heerlijk toeven zijn in de ruime tuin met speeltoestel voor de kleintjes.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

wat een geweldige plek

palwijnen, 8-5-2013

wij zijn net terug van een weekend in deze woonboerderij.Een zeer hartelijk welkom op deze mooie plek.Een zeer compleet ingericht huis met voldoende ruimte voor ons(10 personen).Wij waren hier met 4 kleine kinderen en in de omgeving is vanalles te doen.De buitenspeeltuin in Goor (het kukelnest) is een aanrader en het subtropische bad in Haaksbergen ook.Een aanrader voor iedereen om deze mooie omgeving te bezoeken.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve Luttikhengel in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve Luttikhengel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Erve Luttikhengel scoort een 9.1 uit 10 op basis van 6 reviews.