Uitstekend

18 reviews over Camping De Bovenberg in het Nederlands

Een echte aanrader!

Herman, 27-4-2017

Rustige, mooie camping, genoeg te doen voor jong en oud. veel speelveldjes, vanaf de camping zo het bos in voor een wandeling. hier is echt alles wat je zoekt veel rust en heel ruim opgezet. Wij komen zeker terug!
Gereisd familie in april 2017

super geweldig

Ronald en Anjo, 2-8-2016

Super camping was voor mij de eerste keer als volwassene kamperen...zijn uiteindelijk 10 dagen gebleven....we gaan met een goed gevoel weg hier om volgend jaar weder te keren geweldige gastvrijheid en alleen maar lof....groter winkeltje was leuk geweest hoefde je niet naar Markelo of Rijssen...by the way we zijn 50 plussers
Gereisd met partner in juli 2016

Quirien en Elze Sengers, 3-10-2015

Hebben hier 6 weken doorgebracht. Een heerlijke camping met grote plaatsen, stonden op een comfort plaats.

De douche's zijn lekker aan de ruime kant, er is ook een invaliden toilet/douche heel ruim.

Om te fietsen is het hier een paradijs, wij hebben in deze 6 weken ruim 925 km gefietst.

Over de eigenaren , fijne mensen erg vriendelijk.

Komen zeker een keer terug

Gereisd met partner in september 2015

Geweldige camping!

Elise, 26-7-2015

Vandaag zijn wij weer thuisgekomen na 2 weken camping de Bovenberg. Bij aankomst waren de eigenaren super vriendelijk. Wij hadden een comfortplaats gereserveerd. Dit zijn mooie, ruime plaatsen. Volop zon, maar ook zeker de mogelijkheid om de schaduw op te zoeken. Ook het sanitair was mooi en werd goed onderhouden/schoon gemaakt door de eigenaar, dagelijks zo'n 4 keer. Voor kinderen is er genoeg te beleven. Grote springkussens en andere speeltoestellen. Van de mogelijkheid om te zwemmen in de zwemvijver werd op warme dagen dankbaar gebruik gemaakt. Over de service niets dan goeds. Bij de receptie kun je 's ochtends warme broodjes, een krant en andere producten kopen! Kortom, 2 hele fijne weken gehad, absoluut een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2015

prima camping in prachtige omgeving

fam. Bosch, 24-7-2015

ruime plaatsen, rustige camping, goed sanitair, prettige beheerders, prachtige omgeving om te wandelen en fietsen
Gereisd met partner in juli 2015

Leuke camping

campanulax, 18-1-2015

Leuke camping. Eigenaar zegt niet veel, maar is vriendelijk .

Camping ligt heel erg mooi,glooiend landschap, veel wandel en fiets routes vanaf camping.

Mooie plaatsen, wel met weinig privacy.Geeft niet, maar dan moet je wel leuke naaste buren hebben!

Sommige recht tegenover elkaar en anderen met vrij uitzicht, de plaatsen liggen in een waaiervorm,smaltoelopend naar het saitairgevouw.

Goed sanitair op het grote veld, wel met deuren van toiletten aan de buitenkant, dus bij kouder weer niet zo prettig.De wind waait er behoorlijk onderdoor Het wordt goed schoongehouden door de eigenaar zelf, paar keer per dag.

Douches lekker groot! Zo moeten ze zijn.

Inderdaad waren er (steeds dezelfde) mensen die met de auto over de camping reden. Voor boodschappen of spullen kun je een steekwagentje of iets dergelijks gebruiken.

Markelo op ca 5 1/2 km, met supermarkt.

Rijssen op ca 10km, met grote Jumbo en leuke terrasjes.

Mooie omgeving met hele mooie boerderijen.

Gereisd met partner in juni 2014

fijne camping

wil baremans, 12-7-2014

Camping de Bovenberg in Markelo is mooi gelegen tegen de bosrand in Twente. Vriendelijke eigenaar De camping heeft geen zwembad maar wel een natuurlijk zwemmeertje. Geen restaurant maar de eigenaar verkoopt wel frietjes en snacks. Vanaf de camping wandelroutes en fietsroutes. Het sanitair was goed in orde. Wel werd er op de autovrije velden door meerdere campinggasten met de auto gereden om bv de boodschappen naar de caravan te brengen. Dit was eigenlijk het enige negatieve wat wij ervaren hebben.
Gereisd met partner in juni 2014

Goede service

5b5, 5-2-2014

Onze zoon was op kamp zijn ipod kwijt geraakt. Bij het vinden werden wij gebeld om op te halen. Dit maakte het geweldige SquibS weekend tot een compleet Succes.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Supercamping!

Snijders, 23-8-2012

Een week verbleven op deze camping. Het was geweldig! Ruim opgezet, kindvriendelijk, rustig en in een prachtige omgeving. Voor senioren en gezinnen met kleine kinderen is dit een geweldige camping. Aardige eigenaren. Wij komen zeker terug!!
Gereisd familie in augustus 2012

HEIMWEE naar Camping De Bovenberg

Jolan ten Bolscher, 3-8-2012

Een supermooie en schone camping. Vooral voor wie rust nodig heeft, en een veilige camping met kinderen zoekt! We hebben er een onvergetelijke tijd gehad, en ook al waren we er maar een paar dagen, we hebben intens genoten!!! Alles ontzettend schoon, vriendelijke mensen, ruimte, mooi bos om lekker te wandelen/fietsen, heerlijk zwemmen en ontspannen in en rondom het natuurbad..... kortom, DE MOEITE WAARD!!!!!!!
Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bovenberg in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bovenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bovenberg scoort een 8.98 uit 10 op basis van 18 reviews.