8,2

40 reviews over Camping De Borkeld in het Nederlands

Ons kent ons

Egbert, 16-7-2017

Een camping waar bijna alleen maar seizoensplaatsen zijn. Er staan nog net geen kabouters bij de caravans. Wat door moet gaan voor een toeristisch veld is gevuld met "localen". Zodra je aan komt rijden voel je al dat je niet welkom bent. Voor ons nooit weer!!
Gereisd familie in juli 2017

Fam Jansen, 29-4-2017

Het is hier heerlijk genieten voor het hele gezin! Geweldige eigenaren, schoon sanitair, mooie omgeving, leuke speeltuin voor de kids en een heerlijk zwembad! Wij komen hier zeker terug!
Gereisd familie in april 2016

Geweldig

Wilma Jansen, 27-4-2017

Aardige eigenaren. Willen je overal mee helpen. Prima sanitair. Voor tweede jaar als voorseizoen. Geweldig. Rust. Ruimte. Schoon. Wat wil een kampeerder nog meet
Gereisd met vrienden in april 2017

Gezellige Familiecamping in prachtig natuurgebied

Van Hees, 29-6-2015

Het is een gezellige familiecamping,de eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Je bent zo in Markelo of in andere leuke steden. Wandelen is ook erg mooi in het prachtige natuurgebied de borkeld.

Leuke grote speeltuin,jammere is wel dat de grote jeugd er ook rond hangt. En het behoorlijk grove woorden gebruikt waardoor de kids dat overnemen.

Zwembad is ook lekker om in af te koelen en in het hoogseizoen is er animatieteam!

Op zaterdagavond is er altijd bingo wat altijd heel gezellig is en de prijsjes mogen er ook zijn.

Sanitair is heel schoon en mooi.

Kortom een gezellige camping in een mooi natuurgebied. Onze complimenten voor de eigenaren!

Wij hebben een seizoensplaats en genieten hier volop van de rust en voor ons is het echt ontspannen!!

Gereisd familie in januari 2014

Jammer van de kliekvorming

Van Mierlo, 10-4-2015

De Borkeld is echt een camping voor mensen uit de buurt met een seizoensplaats. Dit maakt het als toeristische kampeerder niet aantrekkelijk. Veel kliekjesvorming wat 's avonds helaas veel lawaar oplevert. Het zwembad wordt bezet door de oudere jeugd waardoor het voor de jongeren (< 12 jaar) niet leuk is om te gaan zwemmen. Het sanitair is goed.

Helaas is het voor ons tegengevallen op deze camping en zullen wij volgend jaar beter letten op wat wij boeken.

Gereisd familie in juli 2014

gezellige familie camping

henk en nataya winter, 21-8-2014

camping de borkerld,is een schitterende camping,met mooi natuur gebied,wij staan er bijna 10 jaar bevalt ons prima,mooie ruime plaatsen,schitterende sanitair,goed onderhouden,mooi zwembad,en speel gelegenheid voor de kinderen,en een jeugdhonk,en niet te vergeten,de gezellige bingo,s op zaterdagavond,wij wonen 10 minuten,van de camping,maar het voelt,echt dat je ,eruit bent.super
Gereisd met partner in januari 2014

fantastische plek

Yessica Jaspers, 5-9-2013

We zijn dit jaar voor de 2e keer bij camping de Borkeld geweest.

Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer en ligt op een prachtige locatie nabij natuurgebied de Borkeld. De eigenaars zijn erg vriendelijk en de persoonlijkevbenadering maakt dat je je er erg welkom voelt. de leuke activiteiten die voor jong en oud georganiseerd worden zorgen voor een ontspannen vakantie. Het sanitair is schoon en zeer goed onderhouden.

Kortom: het is hier fantastisch!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijke vakantie!

Manuela, 26-8-2013

Wij hebben zo'n heerlijke vakantie gehad op camping De Borkeld. Super schone en mooie sanitair gelegenheden, zeer kindvriendelijk, heerlijk zwembad die we zeker nodig hadden dit jaar met die waanzinnige temperaturen. Een camping met een leuk animatieteam, mooie omgeving, ruime plaatsen, gezellige camping gasten en dit alles hebben we te danken aan de zeer gastvrije campingbeheerders. Zaterdagavond een gezellige BINGO avond... Kortom genoeg te doen. Wij hebben genoten! Volgende jaren komen we beslist weer terug... Kinderen en ook wij hebben wederom genoten van een heerlijke vakantie. Bedankt!
Gereisd familie in augustus 2013

gemoedelijke camping

agnitastukker, 4-7-2013

heerlijke dagen gehad, ondanks het weer. fantastische omgeving om te fietsen. mooi natuurgebied achter de camping om te wandelen.

ook de kleinkinderen hebben het naar de zin gehad

Gereisd familie in juni 2013

geweldig genoten

ronald, 9-8-2012

hebben het er zeer goed gehad eigenaar is zeer meegaand en na vragen om op een ander veld te mogen staan ivm met vrienden was ook dit geen probleem.

ook onze kleine meid heeft het er super gehad , gewoon een lekker niet al te grote camping voor een zeer goede prijs.

wij gaan wel weer terug volgend jaar.

groeten mezenwei nr.1 ron tas lotte en noa.

Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Borkeld in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Borkeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Borkeld scoort een 8.21 uit 10 op basis van 40 reviews.