Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper

9,1

38 reviews over Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper in het Nederlands

Wederom top!

Tamara, 14-8-2017

Voor de tweede keer naar deze lodge met onze kinderen van 4, 6 en 8. Het was geweldig. De kinderen hebben genoten op de trampoline en van het grote (voetbal)veld. Het huis was schoon en van alle gemakken voorzien. De ontvangst door onze gastheer en gastvrouw was zeer hartelijk. We hebben genoten. Volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect om tot rust te komen

EvR, 7-8-2017

Ideaal voor mensen die erop uit trekken maar 's-avonds toch het comfort van thuis willen hebben, zijn hier op het goede adres. De keuken is van alle gemakken voorzien inclusief Nespresso apparaat. Het is er schoon, wat een compliment is voor de beheerder. Handdoeken en overige voorzieningen komen overeen met het comfort van een hotel kamer zoals bij Droste's. Met een fiets van Droste's tijdens het verblijf heen en weer gependeld voor het diner en optionele ontbijt.

Nog bedankt voor de flexibiliteit alsmede de attente versnaperingen bij binnenkomst.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Meer dan prachtig

Antoinette westerbeek-Beintema, 9-7-2017

Met de hele familie zeer genoten van Hof Veltkuper. Hartelijk ontvangst, zeer fraaie en smaakvol verbouwde schuur van alle comfort voorzien. Luxe inrichting en hoogwaardige afwerking. Genot voor het oog. De kinderen vonden het leuk om in hun kast in het stapelbed te slapen. Heerlijke bedden en mooi bubbelbad terwijl je naar de sterrenhemel kijkt door de dakramen.

De zeer grote tuin is mooi aangelegd. Je kunt er leuk eten in de tuin terwijl de kinderen in de tuin voetballen. Overal natuur om je heen. Ideaal voor 2 gezinnen met opa en oma.

Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig!

Jesse Flink, 12-6-2017

De lodges zijn fantastisch. Geweldig ontworpen en ingericht. Luxe en basic tegelijk. Beetje gehorig.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldig, boven verwachting

Familie Schuijt Kroone, 25-4-2016

Perfecte lodges, alle comfort, smaakvolle design in righting. Heerlijke bedden, prima sanitair.

Top keuken alles aanwezig. Zelf cupjes bij het Nespresso apparaat!

De boomhut was de grote favoriet bij onze 5 kleinkinderen. Geweldig.

We gaan zeker terug, ook voor het prachtige Twentse Landschap.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Luxe & comfort

Carméla Wapenaar, 25-11-2015

Wat een heerlijk weekend hebben wij gehad met de familie, en wat kan Drostes trots zijn op haar locatie Veltkuper in Mander.

Een warm welkom door de boerin met een rode & witte fles wijn en haar prettige uitleg over hoe de lodges zjn ingedeeld. Stijlvol ingerichte boerderij lodge met trendy details, luxe keuken, mooi/ smaakvol iittala servies, goede koffie/thee in overvloed, zachte hagelwitte handoeken, heerlijke douches en last but least de voortreffelijke bedden. Zaterdag hebben we een heerlijk 3 gangen menu gekookt, mede mogelijk door jullie zeer professionle uitgeruste keuken!

Gereisd met vrienden in november 2015

Heerlijk!

Marye, 20-11-2015

Een heel mooi verzorgd verblijf, ideaal voor een familie bestaande uit twee gezinnen met kleine kinderen en een opa en oma.
Gereisd met vrienden in november 2015

Top!

JW, 14-9-2015

Mooie omgeving, en dat glooiende landschap is echt heel gaaf
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Geweldige plek

AH, 3-8-2015

Prima accommodatie, mooie spullen, kindvriendelijk, fantastische ligging, zeer kindvriendelijk, groot grasveld. Dit deel van Overijssel is heel mooi. Probeer ook vooral om er veel te fietsen.

Aandachtspunten: bij vijfpersoonshuis hoort ook vijfpersoons-tuinset. Barbecue ontbreekt. In ons huis ontbrak een uitvalbeveiliging in het stapelbed, waardoor een van de kinderen uit het hoogste bed is gevallen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wat een zalige plek!

Marianne, 13-7-2015

Met 2 gezinnen en oma maakten we gebruik van Droste's boerderijlodge Veltkuper. Wat een zalige plek! Super leuk ingericht, heerlijke bedden, goede keuken met fijne spullen en genoeg te doen in de omgeving. Echt een aanrader om hier voor een weekend met familie of vriendengroep naar toe te gaan!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper in Mander, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper scoort een 9.05 uit 10 op basis van 38 reviews.