Camping De Huttert

Zoover award

81 reviews over Camping De Huttert in het Nederlands

TOP familieweekend gehad!!

Gretha, 4-9-2017

Super leuke locatie! Alles ziet er prachtig uit. Echt een aanrader, zeker voor een familieweekend
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig rustig

Joke Koopmans, 4-9-2017

Alles prima schoon en heerlijk rustig

Neem wel muntjes van 0,50 en 0,20 mee anders kan je niet wassen en douchen

Mooi gebied er omheen

Ik kom terug zeker weten !

Wij zijn er geweest met onze familie . Ooms en Tante,s en familie die geen kampeer middelen hebben konden heerlijk in het appartement en de b&b slapen. En wij stonden op de camping. Avond eten en het ontbijt prima verzorgt ,kortom heerlijk !!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Marjan, 4-9-2017

Prachtige plek voor ons familieweekend. De één kampeert, de ander slaapt in een appartement of Bed&Breakfast. Samen eten was super, heerlijk gekookt door de eigenaresse en het ontbijt was ook heerlijk! Voor ons weekend al de 3e keer en ik kan werkelijk niets bedenken wat niet goed is.
Gereisd met vrienden in september 2017

alles is er keurig verzorgd,vriendelijke mensen

gerrit, 18-8-2017

alles was dik voor elkaar
Gereisd met partner in augustus 2017

In één woord fantastisch

Tanke, 21-7-2017

Op fietsafstand van de sallandse heuvelrug, prachtige omgeving.
Gereisd met partner in juli 2017

Perfect in alle opzichten, voor herhaling vatbaar

Fam. Huisman, Zuidlaren, 11-7-2017

Alles perfect. Uitstekende ligging, keurig verzorgd terrein, uitstekende sanitaire voorzieningen, vriendelijke ontvangst. Zeer rustige camping. Geen aanmerkingen te bedenken!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, rust en vriendelijkheid van de beheer

B. Boshoven, 7-7-2017

Het systeem om warm water te krijgen is met muntjes.
Gereisd met partner in juni 2017

Super mooie plek

Fam. Simons, 11-6-2017

Super vriendelijke ontvangst. Camping ligt in een mooie natuurlijke omgeving met vele mogelijkheden. We voelde ons zeer welkom met onze twee hondjes. Zeker een plek om terug te komen ! ! !
Gereisd met partner in juni 2017

Volgend jaar weer!

Pim, 8-5-2017

Kleine camping met top service in een omgeving waar je helemaal onthaast. Neem je tent, mountainbike en wandelschoenen mee en het komt helemaal goed.

De ontvangst is heel vriendelijk, na het opzetten van de voortent werden we voor koffie uitgenodigd. Niet alleen de koffie is lekker maar je kunt ook voor boeren ijs en zelfs een high tea terecht.

De camping heeft mooie groene plekken met heggen en stuiken als afscheiding die voor beschutting zorgen. De plekken zijn naar een gezamenlijk grasveld gericht.

Je staat hier midden in het vlakke grasland maar na een paar honderd meter begint het bos en de heuvels van de Sallandse heuvelrug. Heerlijk voor een wandeling, een fietstocht of één van de vele mountainbike routes vlakbij.

Heerlijk rustig 's nachts en overdag van alles vlakbij om je te vermaken, volgend voorjaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prachtig plekje!

Marga de Boer-Veenstra, 22-4-2017

Het begon al met een vriendelijk en spontaan ontvangst. Voor ons ook heel belangrijk dat onze 3 hondjes welkom waren. De camperplaats heeft een ruim landelijk uitzicht. Faciliteiten waren prima!!!!.....Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Huttert in Luttenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Huttert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Huttert scoort een 9.66 uit 10 op basis van 81 reviews.