Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde ****

Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde
Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde
9,2

71 reviews over Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde in het Nederlands

Dit is een fijne en mooi verzorgde camping

Fam Mons, 29-8-2017

Op deze camping is het goed om wat langer te verblijven ,met een prachtig achterland om te fietsen

wij hebben nu hier de hele maand augustus doorgebracht nadat we er vorig jaar ook twee weken hebben gestaan

Het terrein ziet er mooi uit en het sanitair is schoon en verzorgd

Echte min punten hebben wij niet ervaren

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

Jacomien Veldhuizen, 7-8-2017

alles was goed, de ruime plekken en het schone sanitair en vooral vriendelijke eigenaren.
Gereisd met partner in mei 2017

Alles aanwezig voor een heerlijke vakantie.

Anja Tieleman - Voermans, 14-7-2017

Voor het 3de jaar een huisje gehuurd op mini camping De Veldzijde en weer weten wij zeker dat we hier terug gaan komen. Alles klopt. De vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaren, de mooie compleet ingerichte huisjes, en gezellig dorp met leuke winkels, terrasjes en restaurants. Het terrein en ook de camping is mooi verzorgd en prachtig onderhouden. Hier kun je nog gewoon op blote voeten over het gras lopen. Mini Camping de Veldzijde is echt VAKANTIE.

heel erg fijn.

Voorthuijzen, 20-6-2017

ik vond het de camping erg gezellig en schoon,wel wennen aan al het afval te scheiden,maar later was het geen probleem meer,ha,ha.
Gereisd met partner in juni 2017

gastvrije camping met mooi terrein en schoon

Familie uit Exloo, 16-6-2017

schoon sanitair en vriendelijke beheerder

fantastisch

Diny en Frans van Pol, 12-6-2017

Grote verharde plaatsen, niet afgescheiden van elkaar, schoon sanitair (ik miste alleen papieren handdoekjes op het toilet), overdekte fietsenstalling (jammer dat er in de fietsenstalling geen stopcontacten waren om accu van de fiets op te laden), schitterende omgeving om fietstochtjes te maken. Dichtbij Losser, waar je ruim voldoende winkels en restaurants kunt vinden.

Absolute aanrader

Theo Wolthuis, 4-6-2017

Nog nooit zo vriendelijk en behulpzaam ontvangen op deze kleine gezellige supernette camping in een prachtige omgeving van losser in Twente. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig genoten van onze vakantie!

Janny en Rene de Blij, 28-9-2016

We hebben 5 weken in een huisje gezeten, die ook op de camping stond. We hadden ons huis verkocht en konden nog niet in ons nieuwe huis, vandaar dat we onderdak nodig hadden.

We hebben er een mooie tijd gehad, het waren heel schone huisjes en volledig ingericht. Het was geen straf om er een tijdje te zijn:)

De eigenaren zijn erg vriendelijk en in overleg was er heel veel mogelijk, van wassen en drogen tot het lenen van de aanhanger.

De camping is gelegen in het mooie Losser, waardoor we met de motor en op de fiets hele mooie routes hebben gereden.

Kortom een aanrader om daar eens te gaan kamperen of een huisje te huren!

Gereisd met partner in september 2016

Een oase van rust en gastvrijheid

AJM Deurloo, 21-8-2016

Wij komen al voor het derde jaar terug op de minicamping en dat is niet voor niets. Deze camping wordt geleid door de gastvrije en vriendelijke families Olde Heuvel en Schasfoort, die alles keurig en schoon onderhouden.

Als aanvulling op de campingregels zijn bij de sanitaire voorzieningen wat extra tips en aanwijzingen aangebracht. Sommige gasten storen zich daaraan, maar deze regeltjes zorgen er juist voor, dat alles er zo piekfijn uitziet.

Gasten, die hier niet mee kunnen leven horen, volgens ons, op een ander soort "camping" thuis.

Fam. A en J Röring.

Gereisd met partner in juni 2016

mooie camping met zeer aardige beheerders.

Gerard van Leeuwenkamp, 19-8-2016

Wat goed was; de rust en schoonheid op en rond de camping.

Wat niet goed was, de vele regeltjes die aangeplakt en vermeld worden. Zodat het lijkt of er niets mocht.Pas op jongens want ze komen er weer aan!!! Hier werden ook de nodige grappen over gemaakt.

Beter zou zijn meer aandacht te geven aan wat er allemaal wel mocht!!!

Deze camping is een echte aanrader!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde in Losser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde scoort een 9.2 uit 10 op basis van 71 reviews.