Hotel Marktzicht ***

WebsiteLink naar website

22 reviews over Hotel Marktzicht in het Nederlands

Rust en prima service

C. Polling, 30-8-2016

Overnacht tijdens Breugheliaans weekend. Zeer gastvrij ontvangen, kamer prima in orde, schoon, licht en prima bedden. Heerlijk ontbijtbuffet en zeer vriendelijke bediening. Al met al een erg fijn en goed hotel met hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Dankjewel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Vroeg naar bed om aan het rookhol te ontsnappen

Willem, 16-8-2016

De eigenaar rookt aan de bar waardoor het buiten de kamer stinkt. De bedden zijn oud en het matras is slap en zakt door.

Overigens ligt het hotel op een mooie locatie

en het ontbijt was goed verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer gastvrij en vriendelijke mensen

Walter, 20-11-2014

Het ziet er mooi uit, deed mij denken aan vroeger bij mijn oma. Mooi ingericht, prima service en bovenal een top keuken.

Nette en schone kamer, badkamer met douche en toilet.

Gereisd zakelijk in november 2014

Ontzettend gezellig familiehotel

Francien Hendriks, 4-10-2014

Hotel Marktzicht was bij mij 30 jaar geleden bekend als restaurant en er is nu hotel bijgekomen. De sfeer is ongedwongen, relaxed en gemoedelijk. Ik heb er maar 1 nachtje geslapen en de kamers waren schoon, eigenlijk was alles zoals het voor mij behoorde te zijn.

Ontbijt was prima. Heerlijke warme, harde broodjes zoals ik me nog herinner als die, toen ik nog in Losser woonde.

Kortom: aanrader voor iedereen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2014

Je komt hier thuis! Super

ilona arp, 6-7-2014

Wij zijn hier vrij goed ontvangen en onze honden ook !!!!! erg goed en gezellig

Ouderwets gezellig is het hier zo.

Gereisd met partner in juli 2014

Een hotel met vriendelijkheid ten top!

roelofenmarga, 21-8-2013

Dit is een hotel in een bijzonder sfeervolle omgeving.

En de eigenaren(Wilfried en Marion) zullen ook alles in het werk stellen om het zo goed en gezellig mogelijk te maken.

We hadden een Twents arragement (2 overnachtingen met ontbijt en 2 dinners) en het eten was super.

Ook is er altijd wel wat te regelen als men bepaalde voorkeuren met het eten heeft.

De kok staat te stralen als hij ziet hoe je er van zit te smullen!

De kamers zijn niet hyper modern,maar keurig netjes en schoon,wat voor de badkamers hetzelfde is.

Aangezien wij er al jaren komen en ook al veel vrienden hier naartoe hebben verwezen kunnen we dit hotel van harte aanbevelen.

Wij komen zeker terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Een zeer goed hotel voor een prima prijs

Pierre van Leeuwen, 20-8-2013

Ben hier recentelijk met een groep van 19 fietsers op bezoek geweest. Vooral het eten is buitengewoon goed, terwijl ook op de kamers niets valt aan te merken. Ook de service en bediening is zonder meer uitstekend te noemen, dus zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Prima familie hotel!

fam. HKF, 8-7-2013

Zeer vriendelijke familie die samen het hotel, restaurant en café/bar/terras runnen. Gemoedelijke sfeer. Wij waren er bijna een week lang. De kamer was ietwat gedateerd, maar netjes en functioneel. Super ligging aan een nostalgisch plein in het centrum van Losser. Goed ontbijt. Sfeervol restaurant en bar/café. In de zomer is het heerlijk vertoeven op het schaduwrijke terras van het hotel. Prima hotel! Wij komen nog eens terug
Gereisd met partner in juli 2013

Een fantastisch familie hotel

Evert en Henny Vos, 19-2-2013

wij zijn hier erg goed ontvangen en de kamers waren schoon en netjes en zeer ruim zo ook de badkamer met dubbele wastafels

mooi uitzicht op het plein en het eten was er uitstekend zeker een aan rader

en wij zullen ook graag weer naar dit gezellige hotel terug gaan

Gereisd met partner in februari 2013

Eenvoudig familie hotel

Anna Kuijt, 20-8-2012

Kamers niet echt schoon, veder geen spiegel, heel kleine tv, broeierige zeiltjes op matras. Toch wel een leuk hotel maar kan nog wat verbeterd op deze punten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marktzicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marktzicht in Losser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marktzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marktzicht scoort een 8.22 uit 10 op basis van 22 reviews.