Camping Het Buitenverblijf Erve Punte

8,7

14 reviews over Camping Het Buitenverblijf Erve Punte in het Nederlands

Prachtige locatie fietsvakantie

Tineke en JanTitus, 5-8-2017

Rustig camping , midden in de natuur , gastvrij ontvangst door oma en schoon/ ouders.Prachtige wandel en fietsroute's . Op het terrein is een blokhut waar je boeken en tijdschriften kunt lenen en een kopje koffie / thee kan drinken.Staat t.v en kan verwarmd worden door middel van sfeerkachel.Sanitair was eenvoudig maar schoon en heb i.d nooit hoeven te wachten. Werd elke dag even gevraagd of we ons hadden vermaakt en of gewoon een praatje gemaakt.Zeer gastvrij !!! We komen zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in augustus 2017

Een leuke camping; middenin de natuur!

Karen, 28-5-2017

Wij waren hier met vrienden en met onze kinderen. De kinderen hebben wij bijna niet gezien 😀. Want er is een leuke speeltuin en ze kunnen gebruik maken van een skelter, steps en de trampoline. Dit weekend was er zelfs een patatfiets; ideaal en lekker. Ruime staanplekken ook.De camping was vol maar ik hoefde nooit te wachten op een douche en indien dit wel zo zijn dan zou ik een lekker kopje koffie pakken uit de blokhut. Wij gaan volgend jaar weer!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk rustig kamperen aan de rand van het bos!

Marjolein, 7-11-2016

Prachtige camping, veel rust en natuur met mooie grote kampvuurplaats, eenvoudig maar schoon sanitair.
Gereisd met vrienden in november 2016

Midden in de natuur

Margre, 6-11-2016

Zo stil, geen auto's te horen.

Een vuurtje onder de sterren hemel.

Vanaf de camping wandel je zo het bos in.

We hebben weer genoten.

Heerlijk, we kijken er ieder jaar naar uit 😄

Gereisd met vrienden in oktober 2016
Henriette Punte, Eigenaar, 7-11-2016

Beste Magre,

Heel erg bedankt voor je review en blij dat jullie zo enthousiast zijn en weer hebben genoten. Tot volgend jaar.

Groetjes,

Henriette

Erve Punte

Heerlijke plek voor een weekend buiten!!

Loes, 6-11-2016

We komen al jaren kamperen in de mooie bosrijke omgeving van Erve Punte! Echt genieten!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

veel minpunten

Corrie Groen, 7-9-2016

Wij hadden deze camping in januari 2016 al geboekt, wij gingen de Ride for the Roses fietsen en wilden een camping vlak bij de start. Terrein is prima, maar dan het sanitair: een unit met 2 toiletten, douches en wastafel in één, nog nooit meegemaakt en ook heel onpraktisch. In de boerderij waren nog 2 toiletten en 1 douche. Ik vraag me af hoe ze dat doen als het vol staat. Dan is het volgens de eigenaar wel spannend! Sanitair werd ook niet goed schoongehouden, vanmorgen vertrokken (7-9) en ik vond het een bende. Nee, ik heb wel veel betere boerencampings gehad. Maar ja, zolang er niemand echt klaagt en de camping toch steeds weer vol staat, kan het de eigenaars weinig schelen. De beheerders zijn een jong stel met daarnaast nog een baan. Wel heel aardig.
Gereisd met partner in september 2016

Niet bijzonder

mies, 6-9-2016

Veel te weinig toiletten en douche's de toilet zit bij de douche in een hok. Soms moest je echt lang wachten voordat je aan de beurt was. Er zou een theetuin aanwezig zijn. Die was inmiddels gesloten. Maar pas dat dan aan op de website! We hebben vooral de oma gezien op het erf. De baas weinig gezien en gesproken. Vroeg zelfs niet na afloop hoe ons verblijf geweest was. Nee erg gastvriendelijk was het allemaal niet! wel was er een mooie blokhut die je mocht gebruiken dat was wel erg fijn.
Gereisd met partner in augustus 2016

Schitterende camping in een mooie omgeving

Eerde en Carola, 21-8-2016

Na een buitelandvakantie nog even lekker zen in eigen land....dat kan op deze camping absoluut! Via een lang grindweggetje door het bos kom je bij een oude streekboerderij met kapschuur onder een paar hoge oude eiken. Na een gastvrij ontvangst laat men hub gasten ongedwongen een plekje uitzoeken. Er staat een gezellig ingerichte blokhut waar men koffie kan zetten. Zeer goed bijgehouden sanitair, wel jammer dat het warm water uit een geiser komt (zacht straaltje). In de omgeving zijn schitterende wandel- en fietsroutes te doen, bv Gildehaus Dinkelroute (41km). Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2016

Schitterende camping in een prachtige omgeving

Jose , 21-7-2016

Heerlijk tot rust gekomen op Erve Punte. Bijzonder mooie omgeving midden in de bossen op een oude boerderij. Heel gastvrije eigenaren en ongedwongen sfeer.
Gereisd met partner in juni 2016

prachtige ligging, mooie, verzorgde camping

Oleander, 29-5-2016

De ligging van deze camping is uniek. Prachtig, tussen bos en weides. Vanaf de camping kan direct het bos ingewandeld worden, of met de fiets de omgeving worden verkend. Sfeer is zeer gemoedelijk. Mooie speelgelegenheden voor kinderen tot een jaar of 10. Denk er aan iets mee te nemen tegen muggen (bij vochtig weer).
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Buitenverblijf Erve Punte in Losser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Buitenverblijf Erve Punte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Buitenverblijf Erve Punte scoort een 8.72 uit 10 op basis van 15 reviews.