Camping Heidepark ****

WebsiteLink naar website

60 reviews over Camping Heidepark in het Nederlands

Wij komen er NOOIT weer

Fam. Mennes, 17-10-2017

Werd niet heel blij van de eigenaar. Laat lang opzich wachten bv. Met stroom storing. Zwembad was enorm koud en een slechte chloor conditie. Kantine eten van zeer slechte kwaliteit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige Camping met superschoon sanitair.

M.Roelofsen, 26-8-2017

De campingvelden zijn omzoomd met mooie hagen. Er staan ook veel bomen rond de kampeervelden, zodat je ook schaduwrijke plaatsen kunt vinden. De kampeerplekken zijn zeer royaal. Op elk veld staat een degelijk speeltoestel. Dat is ideaal. Wij zijn 70-plussers en zagen dat er veel leuke voorzieningen voor kinderen op de camping aanwezig waren. Wij zagen dat kinderen in een grote zandbak speelden, waarin een grote houten trein stond. In die trein, zag je vaak opa's en oma's met hun kleinkinderen voor een foto poseren. De campingeigenaren: Robina en Mark van der Meer, zijn zeer vriendelijk en klantgericht. Chapeau voor dit hard werkende echtpaar. Ruim een maand verbleven wij deze zomer op die camping. Volgend jaar, hopen wij voor de derde keer naar camping Heidepark te gaan.
Gereisd met partner in juni 2017

Fijne ruime camping

Fam. Free, 20-8-2017

wij hadden een plek met privé sanitair wat erg klein is maar voldoende..alles zit erin wc. douche en wastafel.

Voor kinderen is er veel te doen en s,avonds animatie.

5 euro per dag voor wifi vinden wij erg duur.

Toiletgebouw super schoon en hele ruime douches.

Mooie omgeving en het er naast gelegen zwemvijver is geweldig.

Zwembad was niet echt warm.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heidepark bij:

"Verwarmd" zwembad ijskoud, verder prima camping

Simone Markering, 16-8-2017

Rustige camping met heel vriendelijk personeel en geweldig schoon sanitair. Ik had de camping uitgekozen op verwarmd buitenbad, gezien het weer in Nederland, maar het was helemaal niet verwarmd en mijn kinderen zijn er amper in geweest. Dat was echt een domper want normaliter zitten ze de hele dag in het zwembad. Wij kamperen meestal in Frankrijk, dus kamperen op een veldje waar iedereen recht tegenover elkaar in elkaars tent en leven kijkt was even wennen. Verder gezellige bar met terras en hoewel mijn kinderen te groot waren, veel te doen voor kleine kinderen.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super camping voor jonge kinderen!

Marijtje, 4-8-2017

Fantastische camping: ruime plekken, elk veld heeft een zandbak met speeltoestel, schone wc's en speciale kinder bad/douche/ baby verzorgingsunit, animatie in de ochtend en einde dag, vriendelijke eigenaren, we hebben genoten!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel prettige,autovrije,camping met ruime plaatsen

Fam. Stad, 26-7-2017

De ontvangst, de beheerders heel vriendelijk en behulpzaam. De opstelling van de camping, ruime plaatsen rondom een heel groot gras veld. Auto vrij, heel geschikt voor kinderen, dus als familiecamping. De sanitaire voorzieningen uitmuntend verzorgd 2x per dag schoonmaak. Wij kunnen geen negatieve zaken benoemen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super camping, leuk voor iedereen

Fam. Stienstra, 30-5-2017

De camping heeft verschillende velden met overal wat speeltoestellen. Omdat er geen auto's op de camping mogen kunnen de kinderen lekker spelen. De plekken zijn over het algemeen royaal en je zit niet dicht tegenover elkaar zodat je lekker veel ruimte hebt om te zitten of te spelen. Zwembad is prima, natuurbad achter de camping is ook lekker vertoeven met veel schaduwplekken op een warme dag. Bij de receptie is informatie over de omgeving beschikbaar, en je kunt er broodjes en wat kleine boodschappen kopen. Supermarkt op 1 km.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super gave camping!

Familie Kremer, 21-9-2016

Super gave camping voor jong en oud.

Wij hebben hier nu voor het 2e jaar een seizoen plek, en onze kinderen willen op dit moment niet anders.

Super leuke animatie er wordt in de mei vakantie en zomervakantie volop georganiseerd. Wil je rust op de camping, wil je lekker zwemmen of lekker fietsen, dan is camping Heidepark daar de camping voor.

Onze jongens tellen nu al weer of tot ze weer naar de camping mogen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gastvrij, schoon en perfect voor jong en oud

Ingrid, 5-9-2016

Bij aankomst werden we verwelkomt door de diertjes in de dierenweide, geweldig.

We werden door de eigenaar ook heel vriendelijk verwelkomt.

We hadden met onze 3 kinderen ( 3 - 11 en 14 jaar ) een trekkershut geboekt. Het was rustig omdat dit gedeelte van Nederland geen vakantie meer had, nog wel ouderen.

We hadden dit geboekt omdat we naar het attractiepark in Hellendoorn zouden gaan en we niet lang hoefde te rijden voordat we daarheen zouden gaan. We hadden niet veel verwacht van de trekkershut maar we hebben goed geslapen en was groter dan gedacht. vervelen deden de kinderen geen moment en wij ook niet.

Velen mooie speeltuintjes met glijbanen , klimtoestellen, zandbakken , volleybalnetten, voetbalveld , schommels, elk veldje had zo'n mooie speeltuin, autovrij park, dus zonder zorgen kon de jongste overal rondrennen.

Mijn zoon van 11 jaar is gek op voetbal en was veel te vinden op het sportpark waarvan gebruik gemaakt mocht worden van het voetbalveld, na schooltijd waren hier ook kinderen van de buurt te vinden.

Met mooi weer kon er ook gratis gebruik gemaakt worden (een borg voor het pasje) van het natuurbad, ook heel netjes.

Het zwembad op de camping was niet heel groot maar groot genoeg om verkoeling en plezier te maken, een apart bad voor de kleintjes met leuke activiteitenspeeltjes, Alles was ook heel schoon.

Wat heel verrassend was is de speciale kinder wc , douches en wastafels. Alles was vrolijk ingericht, van kabouter douchekoppen tot paddestoel wasbakken en spiegels en een baby badje die eruitzag als een boomstam. Heel leuk, mijn dochter ging met veel plezier naar het toilet.

Met regenweer is er ook binnen vanalles te doen. Heel gezellig.

De tweede dag naar het attractie park : " mama gaan we naar de camping?" We waren er nog maar net en die vraag werd ons gesteld, we gingen nog een paar daagjes weg voor het attractie park maar het hoogtepunt van deze dagen was toch echt de camping. Heel verrassend...Ook de omgeving is daar ook mooi, mooie wandel en fiets routes.

Samengevat: We hebben rust gehad , de kinderen hebben zich goed vermaakt, vriendelijk personeel, schone kindvriendelijke camping. Service is perfect.

Wij komen zeker terug in 2017 , wij willen graag proeven van de sfeer in het hoogseizoen

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Mooie trekkershut met alles erop en eraan, prima

Ina, 27-8-2016

Camping was erg duur wat betreft extra's, Bijvoorbeeld wifi voor 1 dag kostte 5 euro. Belachelijke prijs !Openlucht vennetje op/ naast camping bleek beheerd te worden als een zwembad en moest voor betaald worden en bleek gesloten. Nergens uit internet site was mij dit duidelijk geworden.
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heidepark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heidepark in Lemelerveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heidepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Heidepark scoort een 8.5 uit 10 op basis van 60 reviews.