8,8

Uitstekend

22 reviews over Camping De Vos in het Nederlands

inspirerend :)

Tanja, 11-6-2017

De familie werkt kneiterhard, er is veel oog voor ontspanning en educatie. Wandelroutes met toelichting, spooktocht door onder andere het mais.

Toiletgebouwen zijn schoon. Gewoon lekker de gelegenheid om je ding te doen. Glaasje wijn, vuurtje, veldboeketje bloemen, leesboek en af en toe een brul uit de koeienstal. Bergen kinderfietsjes en speelplekken.Heerlijke omgeving om verder t wandelen, te fietsen, gezelligheid te zoeken.

Zonsopkomsten zijn prachtig met zicht op de Lemelerberg. Warm welkom voor iedereen die er voor open staat.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Mooi in een prachtige rustige omgeving

Gerrit Storteboom, 5-6-2017

Met kinderen kun je hier goed toeven. Aanrader voor Opa's en Oma's om met de kleinkinderen hier te kamperen. Kinderen kunnen nergens naar toe en meer dan voldoende speelgoed aanwezig. Gezellig en gemoedelijke camping. 's Avonds een lekker kampvuurtje om lekker met de buren bij te praten en de dag door te nemen onder het genot van een eigen biertje.
Gereisd met partner in juni 2017

Super mooie lokatie

Karel, 5-6-2017

Deze camping is een echte aanrader. We hebben hier heerlijk dagen gehad met Hemelvaart en Pinksteren. Erg gezellige campingfamilie die het hele bedrijf runt. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Fantastich

Gerrit Zoet, 5-6-2017

Eenmooie camping voor de kinderten die van dieren en skelters en fietsen houden een waar paradijs. voor de ouderen is de tuincamping een verademing rust rust en nogeens rust gratis wifi is ook lekker.

Geweldig!

Janine, 28-5-2017

Geweldig weekend gehad op camping de Vos, het was super gezellig!

Alles klopte: het weer, de tuin, de eigenaars, leuke mensen ontmoet, enz...

Hier komen we zeker weer!

Nooit meer!

Jaap Kooiman, 30-1-2017

Wij stonden op deze camping maar gaan hier nooit meer naar toe. Er komen hier mensen die hier elk jaar komen. Je komt er als nieuwe gast niet tussen en wordt je niet opgenomen. Er is veel kliekjes vorming. De eigenaar heeft alleen oog voor de vaste gasten. Ook is er veel lawaai van de kantine waar regelmatig feestjes worden gehouden. De toiletten waren regelmatig vies door de vele schreeuwende kinderen.
Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Joke Broere, 17-9-2016

In het naseizoen wordt er weinig schoongemaakt, loopt de hond los over de camping

Verder werd het verhuurd voor een feestje, ook het veldje waar wij opstonden.

Jenny moeilijk te bereiken, telefoon vergeten, ook weinig interesse.

Min punt:Geen fietsenstalling

Gereisd met partner in september 2016
de Vos,

Beste Joke,

Jammer dat u uw verblijf op onze camping niet als prettig heeft ervaren. Wij proberen altijd goede kwaliteit af te leveren, helaas is het blijkbaar niet helemaal goed gegaan tijdens uw verblijf. Excuses daarvoor.

We zullen uw punten nog even met de hele familie bespreken en hopelijk kan het dan een volgende keer beter verlopen.

Met vriendelijke groet,

Familie de Vos

Met ons gezin twee heerlijke weken gehad.

Okken, 28-8-2016

Wij hebben met ons gezin twee weken gekampeerd op deze camping. Onze kinderen van 3, 8 en 9 jaar konden vrij spelen op het kampeer terrein. De zandbak met al het speelgoed en speelhuisjes alsook de binnen glijbaan in het strohok waren voor de jongste de favoriete plekjes. Ook hebben we de geboorte van een kalfje gezien. Het is erg leuk en goed uitgelegd aan de kinderen hoe dit in zijn werk gaat. Ze mochten helpen het kalfje droog te wrijven en er werd gespiekt of het een stiertje of een vaarsje was.

Iedere dag om 17:00 uur mochten we helpen met het voeren (fles geven) van de kalfjes.

Voor ons als ouders was het lastig om de meiden van de camping af te krijgen!

Op een regenachtige dag hebben we gezwommen in Wierden, erg leuk zwembad.

Op de Regge hebben we een kano gehuurd, dit was een erg leuke ervaring.

Mijn man had de racefiets mee en heeft de nodige kilometers kunnen maken.

Voor ons was het een geweldige vakantie.

Gereisd familie in augustus 2016

Volop genieten hier!

J., 9-8-2015

Heerlijke vakantie gehad hier, we hebben er allemaal van genoten. Onze kinderen (4,2 en 1jr) konden heerlijk spelen in de speeltuin en met het vele buitenspeelgoed (skelters, fietsjes, traptrekkers etc) Mooie ruime plekken en netjes sanitair, werd meerdere keren per dag schoongemaakt! echt top :-). Mooie omgeving en genoeg leuke omliggende dorpen/stadjes om heen te gaan. Het boerenbedrijf zelf is ook erg leuk, je mag praktisch overal kijken, in de stallen, bij de kalfjes etc. In de grootste stal is zelfs een mooi uitkijkpunt gemaakt, waar je de hele omgeving prachtig kunt zien. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in augustus 2015

super familie camping

Hengstman, 9-8-2015

Erg leuke leerzame en gezellige boerderij camping voor jong en oud.

Het enige wat we misten was een verzorgingsplaats voor baby's & en kleine kinderen.

Schoon sanitair

Veel speel mogelijkheden voor de kinderen

Mooie kampeerplaatsen

Mooi modern boerenbedrijf dat je de hele dag kunt bekijken.

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vos in Lemelerveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vos scoort een 8.84 uit 10 op basis van 22 reviews.