Uitstekend

115 reviews over Hotel De Holtweijde in het Nederlands

gastvrijheid

J. van der Hoek, 29-4-2017

Prachtige lokatie in rustige omgeving, uitstekend gastheerschap, schone en ruime kamer, heerlijke lunches en diners, relaxen bij de grote open haard, groot zwembad en fijne sauna.
Gereisd met partner in april 2017

Gastvrij hotel

han geerdink, 21-3-2017

Al vele jaren een van onze meest geliefde hotels met uitstekend restaurant.

Sfeervolle inrichting, mooie hotelkamer 73 3n 67; heel attent en invoelend personeel. Uitstekend ontbijt met geweldige keuzemogelijkheden. Super mooie ligging in mooie Twentse landschappen. Chapeau!!

Gereisd met partner in maart 2017

Heel comfortabel en verrasssend

Twente liefhebber, 24-2-2017

Wat niet goed? alles goed ! Leuke ontvangst bij open haard met espresso en wegge, zeer prettige kamer met 'Twents' uitzicht, prima keuken (ook al was DE kok niet aanwezig) en goed-lekker wijnarrangement, echt interessante digestieven en heerlijke rookkamer voor de verdiende espresso met Petite Champagne Cognac bij de Hajenius: gewoon genieten.
Gereisd met partner in januari 2017

Prachtige plek, prijzig ontbijt

Hermine Koning, 25-10-2016

We verbleven in een huisje op de onderste verdieping en onze vrienden in het hotel. Dat was vreemd want tegelijk geboekt en de bovenverdieping in onze cottage was leeg. Het was gezelliger geweest als we bij elkaar hadden gezeten.

De cottage was geweldig. Ruim en van alle gemakken voorzien. Koffie en theefaciliteiten en een schaaltje vers fruit.

We hebben heerlijk gefietst en gewandeld in de mooie omgeving. Ook het diner was prima.

Wel opmerkelijk dat je in zo'n redelijk geprijsd hotel npg 19 euro per persoon voor het ontbijt moesten afrekenen.

Dat vonden wij echt buiten proportie.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastische en prachtige gastvrije luxe

J. van Lieshout, 31-5-2016

De lokatie is geweldig, mooie natuur, prachtig landgoed met alle gemakken. Sublieme keuken, heerlijke bedden, prachtige wellness en oneindig vriendelijk personeel. Ik heb er enorm van genoten, dank aan het hele team!
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Prima hotel om er even uit te zijn

Anne, 27-1-2016

Dineren, ontbijten en welness uitstekend! En zeer vriendelijk personeel.

Zwembad water was vies en wordt tevens gebruikt voor zwemlessen daardoor geen onbeperkte toegang. Prijzig.

Gereisd met partner in januari 2016

gezellig, schoon, eerlijk eten prachtige wellness

fam. H.v.d.Kolk, 20-1-2016

het eten is goed maar soms wat te karig, vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in maart 2015

Nooit meer naar huis!

Kiki Bult, 28-9-2015

Genoten van de gastvrijheid, het ontbijt, de lunch, het diner en de wellness! Het was heerlijk!
Gereisd anders in september 2015

5 Sterren!

w, 1-9-2015

Een paar dagen naar "de Holtweijde" is een feest! Het is er een en al gastvrijheid, service en sfeer. Mooie kamers en een meer dan goed restaurant. Wij kunnen ons geen terras bedenken waar je een mooier uitzicht hebt. Twente os bovendien een ideale plek om te vertoeven.
Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische ervaring

Heijnemans, 5-7-2015

Wederom een verblijf in de Panoramasuite van dit prachtige en sfeervolle hotel genoten. De rust en de stilte doen weldadig aan.

Het eten is fantastisch en over het personeel niets dan goeds. Wat een vriendelijkheid. Een aanrader voor iedereen die rust en ruimte zoekt.

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Holtweijde**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Holtweijde in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Holtweijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Holtweijde scoort een 9.03 uit 10 op basis van 115 reviews.