Camping Minicamping Schotererf

Camping Minicamping Schotererf
Minicamping Schotererf
9,2

23 reviews over Camping Minicamping Schotererf in het Nederlands

Mooie en goed verzorgde camping

Olga Klene en Hans Halfwerk, 2-7-2017

Aan te bevelen camping goed verzorgd terrein, schone toiletten/douches. Wil je rust dan is dit een goed verblijf. Rustpunt tegen betaling het verkrijgen van koffie/thee/fris en ijs . Het is ongeveer 6 kilometer fietsen naar het dichts bijzijnde supermarkt, Lemmer en Zeewolde genoeg winkels
Gereisd met partner in juni 2017

Heel fijne camping

Hennie van Dun, 23-8-2016

Fantastisch sanitair, rustig, mooi aangelegd met verharde plekken..
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke plek!!

Christine Pruim, 19-8-2016

Gelogeerd in allerschattigste pipo wagen!
Gereisd met partner in juli 2016

Rust!

Marian, 10-8-2016

Ruime plekken, keurig modern sanitair, centrifuge gratis, elke ochtend een leenkrant, receptie met goede informatie, leesboeken, heel vriendelijke eigenaren die de tijd voor je nemen en zeggen bij vertrek " wij waren blij met jullie als gast"

Grensgebied Friesland, Overijssel, NOP gaf ons de kans in 15 dagen heel veel gevarieerd landschap te zien. We houden van fietsen en hebben dit volop kunnen doen.

's Avonds kwamen we terug op een rustige vriendelijke camping en 's nachts was het doodstil. De weg naar het toilet is het donker heel goed te vinden; lampen met sensoren gaan op het juiste moment aan. Overdag bracht muziek gezelligheid in de sanitaire ruimte.

Er was niet echt iets dat we niet goed vonden; deze camping raden we iedereen aan die van rust houdt en het geen probleem vindt 's avonds niet naar het dorp of de stad te kunnen wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Genieten

Kingma, 8-8-2016

Een heerlijke camping om tot rust te komen, zeker met 4 kleine kinderen.

We hebben ze heerlijk zelfstandig laten spelen zonder dat we ze nauwlettend in de gaten moesten houden.

De toilet voorzieningen waren in prima staat en goed schoon!

Een klein restaurant op 800 meter afstand waar je ook prima kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fam Rijnaard, 14-6-2016

Schoon sanitair, mooie omgeving, vriendelijke eigenaren, mooi grasveld en kunstgras voor onder de luifel.
Gereisd met partner in mei 2016

Meer dan een aanrader!

Rob Jansen, 26-8-2015

We hebben een geweldige week gehad in Pipowagen 'Sien'. Onze kinderen (1 en 3) hebben genoten van de trampoline, de zandbak, de tractoren en de dieren. Het heeft even geduurd voordat ze het ons thuis niet meer kwalijk namen dat we niet meer op de camping waren.

Voor de rest: de Pipowagen is super, het sanitairgebouw prima (schoon!), de omgeving leuk om te verkennen. Kortom, 'Schotererf' is meer dan een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Rustige, mooie camping

janwes_1, 28-9-2014

Mooi ruim veld met 12-13 plaatsen, in de nabijheid van het Kuinderbos.
Gereisd met partner in september 2014

Rust en relaxen met reinheid, dat is vakantie!

Ben en Heleen, 31-7-2014

Een gezellig veld met mooie plaatsen, fantastisch sanitair en een met veel zorg en smaak ingerichte camping.

Dichtbij de Weerribben en Gaasterland en ook nog grenzend aan de LF route 22. De omgeving is dus de moeite waard

Wij hebben het daar geweldig naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2014

Een zeer aan te bevelen nette en prettige camping

Jan Mennink, 17-6-2014

Zeer geschikt voor gezinnen waar de kinderen reeds op zichzelf wonen en jonge gezinnen met kinderen tot ca. 10 jaar. Zeer goed en schoon sanitair, prachtige veldjes en ruimte om je tent, een prima uitvalsbasis om iets te ondernemen (De Weerribben, Giethoorn, Lemmer en niet te vergeten het prachtige dicht bij gelegen bos). Zeer vriendelijke en prettige eigenaren.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Schotererf in Kuinre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Schotererf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Schotererf scoort een 9.15 uit 10 op basis van 23 reviews.