Beoordelingen Camping Minicamping Schotererf

Minicamping Schotererf
16 beoordelingen
Beoordelingen Camping Minicamping Schotererf
Worstsloot 1, 8374 EV, Kuinre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Schotererf in Kuinre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Schotererf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Minicamping Schotererf scoort een 9,1 uit 10, op basis van 16 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Schotererf in Kuinre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Schotererf, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Minicamping Schotererf de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 16 vakantiefoto's van Camping Minicamping Schotererf vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Camping Minicamping Schotererf met andere accommodaties in Kuinre.
Even geduld a.u.b.

9,2
8,8
7,4
9,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Sept. 2014
"Rustige, mooie camping"vertalen
janwes_1
9,0

28-09-2014 Mooi ruim veld met 12-13 plaatsen, in de nabijheid van het Kuinderbos.

Met partner, Juli 2014
"Rust en relaxen met reinheid, dat is vakantie!"vertalen
Ben en Heleen
10,0

31-07-2014 Een gezellig veld met mooie plaatsen, fantastisch sanitair en een met veel zorg en smaak ingerichte camping.
Dichtbij de Weerribben en Gaasterland en ook nog grenzend aan de LF route 22. De omgeving is dus de moeite waard
Wij hebben het daar geweldig naar ons zin gehad.

Met partner, Mei 2014
"Een zeer aan te bevelen nette en prettige camping"vertalen
Jan Mennink
10,0

17-06-2014 Zeer geschikt voor gezinnen waar de kinderen reeds op zichzelf wonen en jonge gezinnen met kinderen tot ca. 10 jaar. Zeer goed en schoon sanitair, prachtige veldjes en ruimte om je tent, een prima uitvalsbasis om iets te ondernemen (De Weerribben, Giethoorn, Lemmer en niet te vergeten het prachtige dicht bij gelegen bos). Zeer vriendelijke en prettige eigenaren.

Met partner, Juli 2013
"Heerlijk"vertalen
woefner
10,0

13-08-2013 Daniel en Tineke zijn zeer enthousiaste beheerders en latenne gelijk thuisvoelen. De staanplaatsen (13) zijn zeer ruim en het sanitair is super en wordt goed schoongehoudeb. Het enigeminpuntje van ons verblijf van 14 dagen was dat er de eerste week gasten waren met kleinekinderen die het normaal vonden dathun kroost om 7 uur al een hoop stonden te maken op de trampoline terwijl alleandere campinggasten er toch voor de rust staan. Schotererf is een rustige camping welke door echtparen ook wordt uitgekozenvoor de rust endan is t jammer als jonge gezinnen die rust komen verstoren

Met jonge kinderen, Mei 2013
"Super plek!"vertalen
Leonie
9,0

06-06-2013 Wij hebben heerlijke dagen gehad in de pipowagen. Wat zag die onwijs gaaf uit met alles erop en eraan. Kinderen heerlijk gespeeld met de kinderen van de familie. Locatie super en de omgeving is prachtig. We komen zeker nog eens terug. We voelden ons helemaal thuis.

Met een groep, Aug. 2012
"Geweldige pipowagen!"vertalen
Lydia Daniëls
9,0

15-08-2012 Heerlijke, rustige camping.
Mooi sanitair en hygiënisch!

Met partner, Juli 2012
"Fantastisch"vertalen
Gerard en Ina Wever
9,0

08-08-2012 Minicamping Schotelerf, een fantastische camping,vriendelijke gastheer/vrouw, ruime plaatsen ,schoon en mooi sanitair, gezellige sfeer in een super mooie omgeving!
Een aanrader

Met jonge kinderen, Mei 2012
"Kamperen zoals kamperen bedoeld is."vertalen
Mireille
9,0

05-06-2012 Wij hebben het genoegen gehad om als een van de eerste mensen de Pipowagen uit te mogen proberen. Heel knus, goed verzorgd, volledig ingericht en een grappige (ruime!) bedstee. De bonus: de ligging aan het speelveldje met een prachtig uitzicht op de paarden, de geiten en de vele ooievaars.
Een aanrader!

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Mooie camping als je van rust houdt"vertalen
Fam. van Veenendaal
10,0

19-09-2011 Wij hebben hier een weekend onze caravan uitgeprobeerd.
We werden zeer hartelijk ontvangen door Daniël en Tineke.
Het sanitair is super schoon, en erg netjes.
Zeer zeker aan te raden voor mensen die van rust en ruimte houden.

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Geweldig mooie schone camping!"vertalen
Alieske Stoffels
10,0

08-08-2011 Heerlijk plekje op een mooi veldje uitgezocht. Gezellige mensen, altijd in voor een praatje en superschoon en mooi sanitair! Luxe kamperen!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?