Onvoldoende

2 reviews over Hotel 't Haasje in het Nederlands

zin in smerig eten? ga dan naar thaasje..

gerard , 16-10-2011

Het eten is werkelijk zo slecht.

Als je daar als kok werkt heb je echt geen waardering voor je werk als je kijkt wat je de mensen voorschoteld.

Je betaald ongeveer 25/30 euro voor wat tapas en een paar gerookte/gegrilde spiezen die echt niet lekker zijn.

Verder ziet het buffet er ook niet uit en staat verstopt in een hoekje.

Het uitgaan gedeelte hebben we niet getest dus daar hebben we geen mening over.

Ik denk dat je beter in kampen kunt eten bij een resturant op de plantage of de bastaard daar krijg je tenminste wel normaal voedsel en geen 3e keus vlees.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Ik wil kampen niet eens meer voorbij rijden

A.B van Reeuwijk, 8-9-2010

Is een opgeleut jeugd honk, en dan is het nog slecht gedaan ook!!! Toen we aankwamen en de sleutels voor de kamers gingen halen, werd ons verteld dat als er bloed aan de kussens zat, we moesten betalen voor nieuwe. Nu komen we niet in kampen om te snuiven (?) Acheraf gezien moet je er voor helemaal niet zijn!!! De slaapkamers waren zeer slecht en vies en de deur van het blakon kon niet afgesloten worden en de schotten tussen de balkons waren weg. Iedereen kon dus 's nachts gewoon langs ons lopen. We hebben ze naar binnen zien kijken.Brak mijn nek nog bijna over een kapot tussen schot!! Elke euro is te veel Niet doen!!!!!!
    Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Haasje in Kampen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Haasje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Haasje scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.