Vakantiehuis Landgoed Reestdal

Onvoldoende

17 reviews over Vakantiehuis Landgoed Reestdal in het Nederlands

Helaas.....

Jenny verwer, 30-1-2017

Wat hadden we met onze kinderen zin in een weekje er tussen uit. Bij aankomst was het voor ons heel onduidelijk waar we moesten zijn. Na informeren bij de receptie van het naast gelegen park werd het duidelijk dat we aan de andere kant van het hek moesten zijn. Helaas... het huisje was heel oud en slecht onderhouden. Voor onze kinderen was er gelukkig op het park er naast een mooi speeltoestel. In de korte omgeving zijn weinig winkels of iets dergelijks. In het restaurant op het naast gelegen park hebben wij lekker gegeten. Helaas een tegen vallend huisje maar de omgeving is prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Teleurstellend slecht

jannes, 21-8-2016

Mooie plaatjes als je boekt, moet wel zeggen dat het park zelf wel netjes is. Alleen zodra je het gehuurde huisje binnenstapt waan je je terug in de tijd. Oudbollig en verwaarloosd interieur, oude doorgelegen bedden en waarschijnlijk is de schoonmaakster in eeuwen niet geweest. Erg jammer. We hebben er het beste maar van proberen te maken. Veel dingen elders ondernemen. Fietsen, wandelen en de natuur ontdekken. Het is een mooie omgeving met veel ooievaars en natuurlijk het mooie riviertje de reest. We gaan zeker hier weer naar toe om vakantie te vieren, maar ik boek zeker niet weer een huisje op dit park
Gereisd met partner in juni 2016

jammer

Victor, 14-8-2016

Gedateerd en niet schoon.

Stof haren en schimmel in de koelkast.

Omgeving is mooi en lekker gefietst en veel ooievaars gezien.

Weinig privacy en dan mag je ook op groene vieze tuinstoelen zitten!

Rustig vind ik dit park niet auto,s rijden met behoorlijke snelheid. Niet veilig voor kleine kinderen.

Gereisd anders in januari 2016

Prima om even goed tot rust te komen...

Martijn Haddeman, 16-5-2014

Het huisje was eenvoudig, maar voldoende ingericht. Voor kinderen is er op het parkje, behalve een beetje voetballen voor het huisje, eigenlijk niets te doen. Gelukkig is er op 5 minuten rijden het recreatiegebied 'De zwarte dennen', daar kunnen ze zich goed vermaken.

Om even lekker tot rust te komen is dit een prima locatie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

ontspannen vakantie

moniek, 18-7-2013

Mijn man en ik wilden lekker fietsen in Drenthe, Overijssel. en ontspannen in een rustige omgeving. de omgeving is prachtig met Staphorst en klederdracht Hanzestad Zwolle. Hoogeveen bezocht en hunebedden in Borger. op het park kwam ik niet echt tot ontspanning een naast gelegen terrein zijn bulldozers tractoren en kranen aan het werk.(morgens vroeg!!!) schreeuwende kinderen in de avond/honden geblaf. we zijn vertrokken ik dacht fijn rustig park in het bos waar ook geadverteerd mee werd. woning was verder net verzorgd.
Gereisd met partner in juli 2013

viel tegen

mevrouw weber, 10-8-2012

mijn verblijf viel tegen betreft de woning. bij binnenkomst hing er een bedomte lucht, niet fris. ook schoonmaak laat te wensen over in de keuken waren vlekken. nogal smoezelige indruk. verder op het park is niet veel te doen, wel lekker rustig. wordt wel veel op en neer gereden en in behoorlijke snelheden. de woning stond aan de weg. (min-punt). vorig jaar naar landal de witte bergen geweest wat in mijn ogen verzorgder is.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Hier heerst nog de rust van weleer

berlindal, 8-8-2012

Kompleet huisje waar aan alles en iedereen is gedacht
Gereisd met partner in mei 2012

niet naar verwachting

van der werf, 11-4-2012

Met kinderen en kleinkinderen geweest.om ons 40 jarig huwelijk te vieren. ik had verwacht meer ruimte en dat het schoon was. rustig vondt ik het niet, auto,s die snachts rijden over het park. andere woning hadden gasten luide muziek. overdag zijn we heerlijk uit geweest. meppel is gezellig stadje en pannekoeken op een boot gegeten. een ooievaars station bezocht.nee voor ons niet meer een aanfluiting dit park.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Gezellig, geschikt voor natuurliefhebbers

E. Boersma, 4-4-2012

Heerlijk huisje (boerderij met rieten dak en een zeer ruime tuin).

Huisje had een gezellige pallet/houtkachel. De omgeving schitterend voor wandel en fietsliefhebbers. Terras op het zuiden.

Gereisd met partner in maart 2012

Mooi rustig gelegen vakantiepark

Peter van Huisstede, 29-12-2011

Kleinschalig rustig tegen de bosrand aangelegen vakantiepark. Heerlijk om te ontspannen.
Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landgoed Reestdal in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landgoed Reestdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landgoed Reestdal scoort een 4.05 uit 10 op basis van 17 reviews.