8,6

Uitstekend

WebsiteLink naar website

141 reviews over Hotel Hoog Holten in het Nederlands

Ontspannen fietsen, eten, drinken en slapen.

J. en W. van Hellemond, 17-8-2017

Lokatie, omgeving, sfeer, gastvrijheid en prijs/kwaliteit waren uitstekend.
Gereisd met partner in augustus 2017

Één met de natuur...

Chantal, 12-8-2017

Prachtige omgeving en mooi hotel en dat midden in de natuur. Het bezoek van de vogels op het terras is genieten. Heel leuk dat er zoveel verschillende vogelhuisjes zijn.

Vriendelijk en service gericht personeel.

Genoten van een 3 gangen menu. Het eten smaakte naar meer. Je kon proeven dat de gerechten met passie waren samengesteld. Dank aan de keuken brigade! Ook hebben wij vanwege glutenvrij dieet ook heerlijk brood gegeten. Dat is niet vaak het geval bij restaurants.

De avond ervoor gegeten bij de swarte ruijter wat ondanks de michellinster ons zo tegen viel. Geen passie. Smaak viel tegen. Het eten was voor de michellinster veel beter.

Het enige minpuntje was de warmte in de kamer.

Voor de rest zeer tevreden. We zijn van plan in de herfst terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk

Thea, 5-8-2017

zeer vriendelijk personeel en geweldig dat onze hond ook welkom was, ook in de serre en op het terras.

Kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe en een airco op de kamer is geen overbodige luxe.

Miste wel een koelkastje en een waterkoker of koffiezetter op de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk!

E. Quint, 22-7-2017

Geweldig hotel. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen en te genieten van een heerlijk diner. Minpuntje; geen airco en slechte bedden.
Gereisd met partner in juli 2017
Remco Vermeulen,

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie complimenten.

Onze bedden zijn slechts een paar jaar oud, maar voldoen op enkele kamers inderdaad niet meer aan onze standaard. In september worden de kamers voorzien van nieuwe matrassen.

Wij hopen u graag in de toekomst weer te mogen verwelkomen op de Holterberg!

In een woord: top!

Esmee, 19-7-2017

Hele fijne plek mooi gelegen in het bos. Heerlijk als je een wandeling wilt maken. Het restaurant in het hotel is heerlijk en goede wijnen. Wij zijn hier verbleven met een arrangement. Ook gebruik gemaakt van de spa waar niemand was, heerlijk rustig. Op loopafstand van het station en centrum Holten. Mooie ligging! Kamers waren schoon en goed verzorgd.
Gereisd met partner in maart 2017

Badkamer/toilet hing urinelucht

Anoniem, 7-6-2017

Op de badkamer/toilet van onze kamer hing een urinelucht....

Het ontbijtbuffet is voor het niveau wat ze uitwillen stralen..karig...weinig keuze..

Gereisd met partner in juni 2017
Remco Vermeulen,

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wat jammer dat u de melding van een urinelucht op de kamer niet direct na het inchecken heeft gemeld. Dan hadden wij actie kunnen ondernemen en u bijvoorbeeld kunnen omboeken naar een andere hotelkamer.

Wat betreft het ontbijtbuffet zijn we benieuwd wat u gemist heeft. Met een uitgebreid broodassortiment, croissants, zoet- en hartig beleg, eieren, roerei, bacon, pancakes, diverse soorten zuivel met muesli, flakes en superfoods, vers fruit, sappen, koffie en thee denken wij voor elk wat wils te hebben.

Maar we staan altijd open voor suggesties!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Genoten, maar......

Jelle J. M., 22-5-2017

Prachtige ligging, sfeervolle entourage, vriendelijke medewerkers, gedegen keuken en een wat pover wijnarrangement. De kundige sommelier had meer te bieden, maar moest zich helaas houden aan de restricties van haar patron.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Perfecte plek om te genieten

F. Van Der Waal, 17-5-2017

Geweldig genoten bij Hoog Holten, super gelegen. En erg genoten in het restaurant, heerlijke bijpassende wijnen geschonken door de "ik hoop" aankomend sommelier Christi. Het was top! Wij komen zeker terug voor het lekkere eten, de goede wijnen en het geweldige personeel!!!
Gereisd met vrienden in april 2017

Het was weer super.

Fred S, 26-4-2017

Wederom lekker 2 nachten geweest. Gedurende het verblijf heerlijk genoten van: de rust en de natuur, mooie wandelingen, de kamer, het ontbijt, de lunch, borrels, diners en het vriendelijke personeel.

Dit was onze 3e keer maar komen zeker weer terug als onze accu's moeten worden opgeladen.

Gereisd met partner in april 2017

Mooi hotel op een prachtige locatie.

Mw. Paulissen, 3-4-2017

Goed verzorgd ontbijt met genoeg keuze, zeer vriendelijk personeel,

Het avondeten was heel lekker (culinair) bereid. Vanuit het hotel kun je mooie wandelingen maken en fietstochten. Gezellig terras.

Mooie kamer met uitzicht op het bos/tuin, waar je de hele dag naar vogels kan kijken en eekhoorntjes. Een aangenaam verblijf wat ik iedereen kan aanbevelen.

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hoog Holten**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoog Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoog Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoog Holten scoort een 8.56 uit 10 op basis van 141 reviews.