Vakantiehuis Twents Gevoel ***

9,1

7 reviews over Vakantiehuis Twents Gevoel in het Nederlands

Prachtige plek, schitterende omgeving

Fam. Hogeveld, 24-10-2014

In rustige omgeving een prachtige plek. De beheerder is erg behulpzaam. Elke morgen ekkere warme broodjes. Het huis is schoon, luxe ingericht en voorzien van alle gemakken.

De kinderen hebben genoten van de grote tuin, trampoline en (aanwezige) kinderspeelgoed in de woning.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Een mooie rustige en net park.

J. Rietveld., 17-9-2013

Een hele mooie en sfeervol ingerichte woning HOV 135 schoon en netjes (super). Volgens ons is dit wel een van de mooiste woning op dit park en de omgeving is zeer mooi je kan fietsen en wandelen.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, wij hopen volgend jaar zeker terug te komen.
Gereisd met partner in augustus 2013

Een weekend is eigenlijk te kort.

Van Leeuwen, 12-3-2013

Een heerlijk net en compleet huis, waarbij ook aan kinderen gedacht is. We hebben genoten van de landelijke omgeving ook met winters weer. Recreatiemeer en grote speeltuin op steenworp afstand. Wij en de kinderen hebben een super weekend gehad.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Super mooi park en huisje

Ben en ger, 8-3-2013

Heerlijk weekend gehad, mooi huisje, super luxe.

Kan niet anders zeggen dan dat het top was!

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk plekje in Overijssel!

Astrid Pol, 7-1-2013

Met onze dochter zijn we in november een weekje in dit fantastische huis geweest. Bij aankomst werden wij blij verrast door de hoeveelheid ruimte en licht in de woning. Voor kinderen is er een mand vol speelgoed aanwezig, waardoor ze prima worden vermaakt! Alles was schoon en het is zeer gezellig ingericht (niet zo standaard). We voelden ons er erg thuis!!
Gereisd met jonge kinderen in november 2012

Genieten!

famvanderlaan, 5-1-2013

Wat een prachtige villa. We hebben hier enorm genoten van de luxe en netheid van het vakantiehuis. Schoon en in een mooie landelijke style ingericht. Het ziet er in werkelijkheid net zo netjes uit als op de website (www.twentsgevoel.nl) wordt getoond.

We hebben alweer onze volgende vakantie bij dit vakantiehuis geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Heerlijke plek

Anneke, 30-5-2012

Een heerlijk huis in een mooie bosrijke omgeving. Het huis is van alle gemakken voorzien. Modern ingericht. Goede ligging.

Een plek om even te onthaasten. In de omgeving kun je goed wandelen en fietsen. En met mooi weer 5 minuten lopen en je bent bij een recreatieplas waar je heerlijk kunt zonnen of zwemmen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Twents Gevoel in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Twents Gevoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Twents Gevoel scoort een 9.05 uit 10 op basis van 7 reviews.