8,2

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas*** bij :

217 reviews over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in het Nederlands

Erg fijne vakantie gehad

kirsten, 28-7-2017
  • Onderkomen10

Voor de 2de keer hebben we een ontzettend fijne vakantie week gehad. En zoals het er nu naar uitziet boeken we voor volgend jaar zo weer
Gereisd familie in juli 2017

Fijne, luxe accommodatie op rustig vakantiepark.

Janssen, 15-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Houd je van rust en comfort, dan raad ik de accommodatie Twents Buitenverblijf aan:

Aan de rand van een zwem/vis/recreatieplas op een groot perceel vrijstaande Chalets, van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in juli 2017

Komen nog terug.

Joop, 16-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Rustig en zeer geschikt voor sportvissers.
Gereisd met partner in juni 2017

Beste Joop,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij kijken uit naar uw volgende bezoek op De Tolplas.

Tot ziens!

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

prachtig chalet op een prachtig park

stapert, 12-6-2017
  • Onderkomen10

een rustige , nette locatie gerunt door een enthousiast team medewerkers. we hebben een heerlijk midweekje gehad.
Gereisd met partner in juni 2017

Beste Henk,

Wat fijn dat jullie hebben genoten van een verblijf op De Tolplas.

Bedankt voor de complimenten, zal ze overbrengen op mijn collega's.

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Schoon, uitstekend verzorgd park. Aanrader!

Heleen2919, 26-5-2017
  • Onderkomen9

Er is geen kampwinkel, maar supermarkt met de auto vlakbij en verse eitjes en enkele zaken te koop bij de receptie.

Heerlijk aan het wateren zowel mogelijkheid om in zon of schaduw te zitten. Zeer volledig ingerichte huisjes. Tegenwoordig een rookvrij park. Met sterk Wifi signaal, dat toch niet door ons allen gebruikt kon worden (lag aan de tablet). Service na melding: uitstekend! Ook onze buren hadden vaak vragen, maar werden snel en altijd vriendelijk geholpen. Nadeel zou kunnen zijn, dat het restaurant op maandag t/m woensdag niet geopend was.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste Helena,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om uw prettige ervaring uitgebreid toe te lichten.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer op De Tolplas!

Astrid van den Hoek, 23-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een geweldig park, mooie verblijven, vriendelijk en behulpaa mensen die werkzaam zijn op het park.
Gereisd met partner in april 2017

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Fijn dat jullie wederom hebben genoten van een verblijf op de Tolplas.

Ontzettend genoten!

R.Gruizinga-Westerhof, 20-4-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden een heel groot chalet met heel veel ruimte en het was super schoon! Jammer dat we de auto niet bij het huis konden parkeren maar op een aparte parkeerplaats achter het huis. Wij waren met 5 dames op knutselvakantie en hadden dus veel bagage bij ons. En het zou niet verkeerd zijn om een aanwijzing voor aan de weg te plaatsen waar de receptie is. Veel mensen waren aan het zoeken. Maar de accommodatie was perfect! Ook heerlijk gegeten in het restaurant op het park. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2017

Beste mevrouw Gruizinga-Westerhof,

Wat fijn dat u samen met uw vriendinnen heeft genoten van een knutselvakantie op ons park.

Wij vinden het erg vervelend dat u niet gelijk onze receptie kon vinden. Als u het park op komt rijden, dan rijd u eigenlijk gelijk tegen het bord aan waarop staat welke richting u uit moet voor de receptie.

Wij verwelkomen u graag nog eens op de Tolplas!

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Zeer mooi park, mooie huisjes uitstekende service.

Sebas, 18-4-2017
  • Onderkomen10

De huisjes zijn ruim, voorzien van onverwachte exra's zoals DVD's en boeken. Ligging is van het park grandioos.
Gereisd familie in april 2017

Beste Sebas,

Wij danken u hartelijk voor uw mooie beoordeling en vinden het super dat u zo tevreden bent over de Tolplas.

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Het blijft geweldig en rustgevend hier

andre & Jacqueline Mecklenfeld, 1-4-2017
  • Onderkomen10

We zijn hier voor de tweede keer in dezelfde Chalet als afgelopen zomer zo genoten en meteen geboekt voor de volgende zomer. Maar nu zitten we hier voor een tussendoor vakantie na een heftige periode om tot rust te komen. Een midweekje zou dat worden maar we genieten zo dat we met een weekend verlengd hebben tijdens ons verblijf. En wat tot rust komen betreft dat kom je hier zeer zeker midden in de natuur en lekker aan het water het is hier zeer rustgevend en zeer vriendelijk personeel. De schoonmaak was ietsje beter dan de vorige keer.... We genieten nu nog even dit weekend en dan is ons weekje voorbij maar niet getreurd oven enkele maanden zitten we hier weer een weekje en vier ik hier lekker rustig mijn verjaardag. we zullen hier zeker vaste gasten blijven en steeds weer terugkomen
Gereisd met partner in maart 2017

Beste heer en mevrouw Mecklenfeld,

Wat fijn dat u wederom heeft genoten van een heerlijk verblijf op de Tolplas. Bedankt voor de uitgebreide beoordeling! Vond het erg leuk u vanmorgen nog even persoonlijk te hebben gesproken. Mooi ook de fotocollage die u op onze Facebook pagina had gepost. Dat gaf een erg mooi beeld van jullie verblijf weer.

Wij kijken uit naar uw volgende bezoek!

geweldig!!

wilma, 27-3-2017
  • Onderkomen8

vriendelijke mensen - ligt aan plas - prachtig mooie chalets
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Beste Wilma,

Wij bedanken u voor uw bezoek en mooie beoordeling.

Graag tot ziens op De Tolplas!

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas scoort een 8.18 uit 10 op basis van 220 reviews.