9,2

Uitstekend

Zoover award

241 reviews over Camping Minicamping de Köller in het Nederlands

Hele mooie en rustige camping

Fam Knijn, 17-8-2017

gastvrijheid heel goed

mooi en schoon sanitair

prima camping, rustig

annie en Rian H, 14-8-2017

wat ons opviel is het schone! sanitair. de campingplaatsen zijn ruim en vlak. Fijn ontvangst met koffie en krentenwegge. voor vragen kan je altijd bij de eigenaren terecht, vriendelijk.

Jammer is dat er regelmatig het gras wordt gemaaid, geeft wat lawaai

Heerlijk tot rust komen

Jacqueline, 14-8-2017

Wij zijn hier nu vier jaar op rij geweest en genieten elke keer volop. De camping is prachtig landelijk gelegen, met uitzicht over de weilanden. De koeien komen 's ochtends gezellig een praatje maken. Zeer ruime, met hagen afgebakende plekken, schitterend gras, mooi en schoon sanitair. Geen auto's bij de caravan/tent, ruime stalling voor fietsen. De ontvangst en het contact met de eigenaren is uiterst vriendelijke en persoonlijk. Er zijn geen seizoensplaatsen, dus de camping wordt niet gedomineerd door vaste gasten, zoals je op dit soort campings nog wel eens ziet. Voor gezinnen met kinderen die vertier zoeken, is deze camping niet geschikt; er zijn geen speelvoorzieningen. Maar houd je van een rustige camping, waar je kunt genieten van de stilte en omgeving, dan zit je hier helemaal goed.
Gereisd familie in augustus 2017

Fantasiescène en Schoone camping gast goede ontvan

Cees en gre straathof, 9-8-2017

Goede ontvangst door Annemarie koffie of thee met krentenweger staat altijd klaar !!!

camping mooi en vooral schoonplaatsen goed verzorgt .eerst met de caravan geweest

Daarna paar jaar in het trekkershut geweest .

Dit jaar in het arpartement gehuurd ook schoon en van alles voorzien en we hebben er ook van genoten !!!!

We gaan al 17jaar bij de familie Lucas op vacantie en worden altijd hartelijk ontvangen

Je kan er goed fietsen 260 gefietst en de Almelose vierdaagse meegedaan ook goed te doen vanaf de camping

Het is zeker een aanrader!!!!

Zelfs het afval wordt geschieden dat is een groot voorbeeld al zijn wij het al gewend!!!!

Er zijn geen dingen die niet goed zijn inonze beleving

In 1 woord geweldig

Bas de Jong, 8-8-2017

Heel gezellig, sanitair netjes en mooi en zeer ruime plaatsen
Gereisd met vrienden in juli 2017

Hele fijne camping!!

Bart en Rita van Uden, 8-8-2017

Heel gastvrij ontvangen met koffie en krentewegge op deze mooie camping.

We waren met de fiets en ons kleine tentje, met de bedoeling om er 1 nacht te blijven. Dit hebben we gauw veranderd in 2 nachten; een grote, fijne binnenruimte, prima sanitair , een keuken waarvan je gebruik mag maken. Het was er zeer aangenaam vertoeven!

Gereisd met partner in augustus 2017

Gastvrijheid met een grote G

Margreet, 8-8-2017

Zeer gastvrij, rustig, prachtig uitzicht.
Gereisd familie in juli 2017

Leuk!

Linsey, 5-8-2017

Gastvrouw is ontzettend betrokken en gezellig. Het sanitair is keurig onderhouden eveneens als de plaatsen!
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig ,gastvrij , vriendelijk en knus

Liesbeth van der Meer, 5-8-2017

Laat je onderdompelen in de geweldige vriendelijke en gastvrije sfeer en super schone,lux sanitair, grote douches en binnen lekker verwarmd
Gereisd met vrienden in juni 2017

Enorm gastvrij en keurig netjes!

Sonja, 4-8-2017

Even langs bij (o)pa en(o)ma op de camping en zelf mochten we in het gastenverblijf overnachten! Wat een vriendelijk en gastvrij onthaal.

In de recreatieruimte aan de lange tafel met z'n alle ontbijten en nog even napraten over de spannende voetbalwedstrijd van gisteren. (O)pa en (o) ma nog veel plezier op deze fijne camping!

Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Köller in Hertme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Köller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Köller scoort een 9.18 uit 10 op basis van 248 reviews.